Gå til innhold

MISSED ABORTION


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg hadde MA for 4 uker siden. Valgte hjemmeabort, og det var ihvertfall ingen hyggelig opplevelse... Men legen på sykehuset sa at han virkelig håpte at jeg slapp utskrapning (dette var før kontrollen dagen derpå hjemmeaborten). Det hendte visst at en utskrapning måtte til selv etter en hjemmeabort, fordi kroppen ikke alltid rydder godt nok opp selv. Ble jo kjemperedd når han sa det!! Men jeg slapp heldigvis det... Og måten han snakket om det på gjør at jeg nok velger det samme igjen neste gang dersom vi er så uheldige å skulle oppleve MA igjen. Leger er rare dyr... Skremme opp pasientene på den måten er jammen en lite smidig måte å behandle pasienter på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Dere som hadde utskrapning, spesielt når det ikke blør, da må det jo bare ut:

Fikk dere narkose ved sykehuset?

Ble dere sykemeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har vært hos legen som sier at jeg muligens har missed abortion. Var på innvendig ul på mandag og har siden hatt friskt blod på papiret når jeg tørker meg og i går var det og litt slim (sorry for detaljene).

Dere som har hatt MA, hvordan merket dere dette og hvor lenge etter blødningen kom smertene??

Skal på ny ul på mandag og håper inderlig at legen min har tatt feil i dag....

Det er dessverre vanlig...mange må til utskraping på sykehuset, og da får de narkose:

Det er ganske vanlig å miste et foster tidlig i svangerskapet:

http://www.hopexchange.com/Statistics.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...