LilleKylling Skrevet 12. september 2007 Forfatter #121 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg er vel ikke gal!! Er da folk som har fått unger tettere enn jeg kan klare nå... det blir jo minimum 1 år og 4 mnd mellom. Idag har jeg hatt et skikkelig frustrasjons/raserianfall. Enten er jeg gravid, eller så er det pms som lurer. Usj, det er så vondt, kjennes ut som en orkan inni meg. Stakkars mannen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. september 2007 #122 Del Skrevet 13. september 2007 Overlevde dere raseriet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 13. september 2007 Forfatter #123 Del Skrevet 13. september 2007 Jada, han tok det overraskende bra! Han kjenner meg godt nå da, vet at det går fort over. Tror jeg fikk gjort det godt igjen med litt taco til fotballkampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 13. september 2007 Forfatter #124 Del Skrevet 13. september 2007 Usj, jeg er skikkelig giddalaus om dagen.... skulle ha vasket både her og der, vasket sengetøy og ryddet kjøkkenet. Men jeg gidder ikke! Skal en tur til legen og ta blodprøver etterpå, har litt lavt folatnivå. Storemann skal også, han var litt lav i ferritin i vinter, men det er forhåpentligvis bra nå. Lukter litt lite grønnsaksspising dette her... Vi spiser endel grønnsaker, men storemann liker kun agurk. Prøver å få han til å smake på ting, men det er jammen ikke lett. Skjønner han også på en måte, jeg spiste ikke en eneste grønnsak før jeg var 20 tror jeg, men nå liker jeg jo det meste. Så regner med han vokser det av seg. Men han må jo få i seg det han trenger av næringsstoffer. Lillemann ligger på gulvet og sutrer. Han er så lei av å ikke komme seg noen vei stakkars... han har kommet seg opp i krabbestilling lenge nå, men det står bom still. Så nå er han lei! Skjønner han godt, det er jo frustrerende å ikke få til det en vil. Men han må jo bare prøve og prøve. Han slutter å sutre hvis han kommer over en smule eller noe annet rusk, så det er kanskje en unnskyldning for å ikke støvsuge idag I kveld skal storemann på danskekurs igjen. Synes han er tøff som tør! De danser hip hop og streetdance og litt andre kule og moderne danser. Blir gøy å se oppvisning når kurset er ferdig. Kommer til å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 13. september 2007 #125 Del Skrevet 13. september 2007 Nææææhh.. er det en liten på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 13. september 2007 #126 Del Skrevet 13. september 2007 Innom å hilser på! en hilsen fra en sørlending til en annen! Håper alt er bra med deg! Og hybelkaniner har vel aldri drept noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 13. september 2007 #127 Del Skrevet 13. september 2007 Er det ikke Marlena? nei, nå skjønner jeg ingenting! (ønsker meg tv3 her jeg sitter) Du må gi beskjed med en gang du får rede på hvem morderen er! Jeg sørger nå litt over Alice enda jeg. Hvis ikke det viser seg at hun ikke er død alikavel,da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. september 2007 #128 Del Skrevet 14. september 2007 Innom å ønsker deg ei god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 14. september 2007 Forfatter #129 Del Skrevet 14. september 2007 Uff, idag er vi veldig lei oss her i heimen. Fik tlf fra mannen på morran om at noen hadde ringt og sagt at de hadde kjørt på katten vår i går kveld. :gråte: Stakkars lille pusen min.... har vært ute i regnet og lett etter han i over en time nå, fant han tilslutt. Skal begrave han i hagen. Har så dårlig samvittighet for at jeg lot han være ute. Vi hadde nemlig en sterk mistanke om at han var døv. Eller ihvertfal hørte veldig dårlig. Men han ville jo ut, og det hadde blitt som et fengsel for han å være inne bestandig. På vinteren derimot ville han bare være inne. Åh, savner han allerde :gråte: Han pleide alltid å ligge i fanget mitt på kvelden når jeg så på tv. Også malte han så høyt at jeg måtte skru opp lyden på tv Han var så snill mot lillemann. Lot han hale og dra i seg uten at det brydde han. Han bare kikket dumt og lurte på hva slags vesen dette her var. Storemann ble lei seg han også selvfølgelig. Har sagt at vi skal få en ny katt, men det blir nok ikke noen rasekatt denne gangen. Mannen har egentlig hatt lyst på en katt til lenge, men jeg ville ikke fordi pus ikke var så begeistret for andre katter. Jaja.... livet er jo bare sånn. Føler seg litt dum som blir så trist pga en katt, men han var jo gutten min! Verdens fineste lille perser mann..... :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 14. september 2007 Forfatter #130 Del Skrevet 14. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 14. september 2007 Forfatter #131 Del Skrevet 14. september 2007 Nå er den søte lille pusen min begravd i hagen.... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 14. september 2007 #132 Del Skrevet 14. september 2007 Det er alltid trist å miste kjæledyr. Jeg sørga i flere år,jeg, etter at katten vi hadde hatt i mange år blei borte. Det er absolutt ikke teit å sørge over en katt, det er jo ikke "bare" en katt heller, men en del av familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. september 2007 #133 Del Skrevet 14. september 2007 stakkars pus. Tross alt var det bra at noen ringte og sa fra. Det er så forferdelig å gå å vente uten å vite hva som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 14. september 2007 Forfatter #134 Del Skrevet 14. september 2007 Det er alltid trist å miste kjæledyr. Jeg sørga i flere år,jeg, etter at katten vi hadde hatt i mange år blei borte. Det er absolutt ikke teit å sørge over en katt, det er jo ikke "bare" en katt heller, men en del av familien! Ja det er sant det! Når jeg var alene var han min beste venn på kveldene etter at storemann hadde lagt seg. Men han har det fint i katte-himmelen får jeg håpe! stakkars pus. Tross alt var det bra at noen ringte og sa fra. Det er så forferdelig å gå å vente uten å vite hva som har skjedd. Ja er veldig glad for at de ringte. Snakket med de flere ganger for å finne han. De hadde gjemt han litt under et tre, så det var ikke så lett. Forferdelig å gå å vente og lete hvis man ikke vet... Har funnet et par søte katter på finn som vi kanskje skal hente i løpet av helgen. Storemann er hos pappan sin, så det hadde blitt en stor overraskelse for han. Mannen mener det er litt "respektløst" i forhold til pus å få nye så fort, men jeg synes ikke det. Får tenke litt på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 14. september 2007 #135 Del Skrevet 14. september 2007 Uff så trist lesning, grusomt å miste kjæledyrene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. september 2007 #136 Del Skrevet 15. september 2007 Huff, så kjipt med pusen. Skikkelig nydelig katt også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 15. september 2007 Forfatter #137 Del Skrevet 15. september 2007 Idag morges skulle jeg til å slippe inn pus når jeg stod opp... men han var jo ikke der :gråte: Savner han! Men i morra skal vi se på en hellig birma som skal omplasseres. Han er nyyydelig! Jeg må bare ha en pus i huset! Nå er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. september 2007 #138 Del Skrevet 15. september 2007 Helt blank når det gjelder katteraser; hvordan ser den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 15. september 2007 Forfatter #139 Del Skrevet 15. september 2007 Sånn ser den ut: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 16. september 2007 #140 Del Skrevet 16. september 2007 Så fiiin kattepus :smile: Hvordan ble det, var det en katt for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå