Gå til innhold

LilleKylling lever livet


LilleKylling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:ler: Trøtt i dag? :troest:

Nja, en liten smule men det kommer seg nå. En liten en som fant ut han skulle skrike mellom 02 og 04 i natt. Ingenting som slår ei skikkelig mageknipe midt på natta !

Nå sitter han i bæsjestolen og vi venter spent på resultater :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjestol? :klø:

Har du ikke hørt om bæsjestol??? :ler:

Det er rett og slett en vippestol som settes foran tv med playhouse disney på :fnise: Sikkert veldig politisk og pedagogisk ukorrekt, men ungen slutter å skrike, slapper av og bæsjer. Så da er alle fornøyde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker også playhouse disney innimellom :sjenert: så får jeg spise frokost uten mas.

(Vi er skikkelig dårlige mammaer :ler: )

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg som er en dårlig mamma :fnise:

Åh, jeg er så glad for tiden! Alt er liksom så i boks! Gift, nytt hus baby og kanskje en til på vei... Også storemannen da :rødme: Nå har han endelig den familien han skulle hatt helt fra han var født. Han og mannen har blitt så glad i hverandre!

Vi har flyttet tilbake til min hjemby og jeg har fått kontakt med flere gamle venninner igjen. Det er fint! Har ikke vært flink til å holde kontakten med folk, jeg hadde mer enn nok med å ta vare på meg selv og storemann. Men nå kan vi endelig danne oss et godt sosialt nettverk!

Også mannen min da...... han er den beste i verden :rødme: gleder meg til hver dag med han!

Nei huff, nok kliss! :ler:

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg som er en dårlig mamma :fnise:

Åh, jeg er så glad for tiden! Alt er liksom så i boks! Gift, nytt hus baby og kanskje en til på vei... Også storemannen da :rødme: Nå har han endelig den familien han skulle hatt helt fra han var født. Han og mannen har blitt så glad i hverandre!

Vi har flyttet tilbake til min hjemby og jeg har fått kontakt med flere gamle venninner igjen. Det er fint! Har ikke vært flink til å holde kontakten med folk, jeg hadde mer enn nok med å ta vare på meg selv og storemann. Men nå kan vi endelig danne oss et godt sosialt nettverk!

Også mannen min da...... han er den beste i verden :rødme: gleder meg til hver dag med han!

Nei huff, nok kliss! :ler:

For et herlig innlegg!! :klemmer: Blir glad når jeg leser sånt! :)

Men....er du gravid igjen?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er gæren, men når livet er så bra som det er, hvorfor vente? Det virker jo som du har energi og livsglede nok til å ta deg av to små pluss én stor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...