Gå til innhold

LilleKylling lever livet


LilleKylling

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe EUROPRIS eller nille der da?

Jo.... det finnes vel det. Men har virkelig lyst på de glassene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fine glass! Klart du kjøbe de hvis du har lyst på de!

Trekke kortet og lukke øynane er et velkent triks. Bare for å være skikkelig uansvarlig... hehe! :)

Du komme ikkje tilfeldigvis fra sørrlandet?? Bare for å være skikkelig nyskjerrig i samme slengen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Hei Lille Kylling.

Jeg titter innom dagboken din en tidlig lørdag morgen. (Burde sove, for jeg er ennå veldig trøtt.)

I god tegneserie-ånd har jeg bestilt billetter til førpremieren til Shrek den tredje på søndag.

Vi tegneseriefigurer må jo støtte hverandre. Jeg lurte faktisk litt på om mitt alter ego skulle bli Fiona, men tenkte det ville virke litt dumt å velge den vakre Fiona som avatar.. :sjenert: Trolle Fiona ser litt bollete ut. Litt sånn "troll om natten - prinsesse om dagen"-greie. Jeg føler meg egentlig litt mer som Elastica.

Ha en fin helg med familien din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til Arwen, Annie, melloz, bamsemums og Elastica :vinke:

Siden min mann er bortreis har lillemann sovet i min seng i natt. Som takk fikk jeg drittbleia hans i ansiktet i morges :fnise:

Nå skal vi på :ball: , sola skinner og det blir en fin dag får vi satse på!

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, nå er jeg altfor mett! Jeg og storemann har kost oss med taco, det er sabli godt :) Men den ble ikke helt perfekt, det hadde av en og eller annen merkelig grunn grodd noe greier på salsa-sausen :fnise: Så den droppet vi!

I dag har vi vært på fotballturnering, det gikk fint. De vant et par kamper og tapte et par :fnise: Litt gøy når fremmede skryter av storemanne min da :rødme:

Fikk pratet litt med mora til to i klassen hans ang krigslekinga og krigsspill på data. Hun er enig med meg, så da blir det strammet inn på det området. Har jo hele tiden sagt at han ikke får lov til å spille, men vet at han har gjort det allikevel. Det er det slutt på nå. Hvis naboen skal spille krigsspill med 12 års grense, så får min gutt komme hjem og spille hans egne spill. Det ble litt rabalder, men det går seg nok til. Er nok kanskje litt streng, men synes det er såååå unødvendig. Ikke har han noe intr av dette selv heller, det er KUN fordi naboen driver med det. :nei:

Jaja, han koser seg nå ihvertfall, sitter og ser på barne tv og spiser lørdagssnop. Vi får finne på noe i morra formiddag, kanskje ta en tur på golfbanen hvis det ikke regner.

Lillemann har kommet helt ut av soverytmen sin idag. Han liker ikke så godt å sove i sportsvogna. Skjønner han godt, for den er jo ikke så god og myk som bagen, og den kommer ikke helt ned i liggestilling. Men bagen var rett og slett altfor liten, så måtte bytte. Han lå og slang med beina over kanten :fnise:

I kveld tror jeg at jeg skal ta meg et deilig langt bad! Vi har verdens beste badekar. Det er så stort og dypt. Plass til både en og to oppi der. Kan sitte på langs og på tvers og overalt :fnise:

Nei, nå må jeg inn på synske tråden og se om hun har sett noe mer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vett, det e møøøe mi sørrlendinge har t felles! hehe!

Gjetta det fordi jeg så at du skreiv møøøe, noe som er som henta ut av min egen dialekt.

Har ingen krigsgal sønn, men en jaktgal samboer. Det går vel for det samme... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg fått gjort litt av hvert egentlig! Scrappet endel til lillemann sitt album, blir aldri fornøyd men... Det er jo morro!

Var med storemann på golfbanen en tur, også har vi vært hos pappa og hans samboer på middag.

Har egentlig vondt i hodet og mest lyst til å legge meg nå, men så var det denne fotballkampen da... får holde ut i tre kvarter til :fnise:

Savner mannen noe forferdelig, han er den beste som finnes :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Idag våknet lillemann i 6-tiden. Vanligvis sovner han igjen, men ikke idag. Han skulle ha grøt :fnise:

Mannen ringte i går kveld etter at jeg hadde sovnet, men var så tummelumsk at jeg aner ikke hva vi snakket om. Men det var sikkert koselig :fnise:

Idag har jeg egentlig mye jeg kan/bør gjøre, men akk... så kjedelige ting. Vaske vinduer for eksempel. De er helt forferdelig skitne. Og det er ikke det at det er så kjedelig å gjøre det som hindrer meg... men det blir jo ALDRI bra nok :gråte: Har kjøpt enjo vindusvasker, skal jo visstnok være rene vidunderet som omtrent vasker av seg selv. MEN, det blir striper etter nalen og sånne små flekker på vinduet (mistenker det for å være insekt-bæsj :sjenert: ) går ikke bort. Men idag skal jeg kanskje prøve en ny taktikk. Gnikke og gnu med en klut, vann på først selvfølgelig. Så denne berømmelige enjo nalen. Kan forresten bruke litt såpe også hvis jeg ikke bruker enjo-klut. Og derretter tørke av med kaffifilter! Husker ikke om det er ei gammelhusmor som fortalte det, eller om jeg muligens har sett det på tv. Det skal ihvertfall prøves!

Har noen lister også som trenger 2 strøk til med maling, men det tror jeg rett og slett at jeg dropper til jeg skal begynne med listene i 1 etg. Nærmere jul engang....

Nei, da er det vel bare å hive seg rundt.... :husarbeid: først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

God morgen!

Siden du spurte, kommer en liten anmeldelse av Shrek den tredje.

Hvis ungene dine jubler hver gang Shrek en eller to havner i dvdspilleren, er det en viss sjanse for at de synes film nr tre også er verdt å se. Dessuten har jeg inntrykk av at unger elsker film på kino uansett, og at alle filmer til en viss grad blir severdige fordi de har fått med seg 10 kroner til fox og nox. (Fast kinogodteri i familien Utrolig.)

Jeg synes imidlertid at de to foregående var bedre, av den enkle grunn at de fleste oppfølgere med et tre-tall bak seg er laget for å skvise siste dråpe ut av en populær figur.

De har vært flinke til å finne figurer og stemmer, og jeg kjedet meg absolutt ikke, men de andre var som sagt bedre. Det hadde likevel ikke vært noe tvil om at jeg hadde sett den for barnas skyld. Hvis det derimot var deg selv som hadde tegnefilmcrush - ville jeg nok stått over denne.

Ha en fin dag, lille kylling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en rimelig heltisk handlerunde. Lillemann er visst ikke helt i form, sutrete og rød i kinna. Kanskje noen tenner på gang igjen? Han vrælte som en stukken gris, men fikk da gjort det jeg skulle. Uffa... folk må jo tro ungen holder på å gå i fistel, men han kan liksom ikke grine bare litt... det er full guffe med en gang. Trommhinner og krystall vibrerer :ler:

Men nå er han visst våken igjen.... grøttid :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Har du kjøpt glassene? Jeg har også veeldig lyst på de, har to som fulgte med vannkaraflen, men vil ha flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er begge guttene i seng. Forhåpentligvis blir de der til i morra tidlig :søvn:

Idag har jeg tilbydt meg noe som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få til.... skal være dagmamma for ei jente på 2 år og en gutt på 7 (når han kommer fra skolen) to dager i uka. Det blir ikke så lenge, ihvertfall ikke lenger enn til høsten igjen.

Har aldri passet andres unger før, så det blir jo spennende. Vet ikke helt hvordan det kommer til å gå med en 2 åring og lillemann samtidig. Men det blir jo fin trening til jeg evnt får to små selv. Det er jo bare to dager i uka, så får jo bare innstille meg på at da blir det barn, og :husarbeid: får ligge. Det blir greie penger da, de betaler mer enn jeg hadde drømt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl-glassene er kjempefine!

Har dem til finhverdags jeg, dvs når vi får besøk! ;)

Så spennende med dagmammabarn da, det fikser du nok kjempebra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...