Gå til innhold

LilleKylling lever livet


LilleKylling

Anbefalte innlegg

Da er det på tide at LilleKylling også får en dagbok. Har vært på kg i noen år egentlig, men har for det meste bare lest litt her og der.

Vet ikke helt hvorfor jeg vil ha dagbok nå, men det kan vel være greit å ha et sted å skrive litt av hvert. Er litt redd for å skrive for mye, slik at man kan bli gjenkjent. Men kjenner ingen som jeg vet om er på kg, så det går vel greit.

Littegrann om meg og livet mitt : er relativt nygift og fortsatt forelsket i min deilige snille mann :rødme: ! Vi har en nydelig liten :babygutt: og jeg har en stor gutt fra før av. Er hjemmeværende husmor, og håper jeg kan være det i mange år til. Jaja, det får holde for denne gang!

Idag har jeg fått gjort endel i huset, og nå er det snart tid for middag. Kyllingfilet og pastaelger fra Ikea på menyen idag.

:spise:

Må bare innrømme at jeg synes det er veldig morsomt med alle smilyene, så de blir sikkert flittig brukt. :fnise:

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, nå er jeg litt irritert! Mannen hadde vært så søt og kjøpe en pose med sølandschips til meg idag. Men idet jeg helte chipsen i bollen skjønte jeg at det var noe rart, det manglet knaselyder. Og joda, ganske riktig.... chipsen var myk som bare det. :sur: Og oppi posen lå det en hel potet!!! Ikke så stor riktignok, men den var hel. Mannen prøver å gjøre de sprø i stekeovnen, så det blir jo spennende å se om det virker. :fnise: Hvis ikke så er det vel ingen krise, har sikkert ikke godt av det allikevel :sjenert:

Men NU er det snart Jericho! Med eller uten chips :ler:

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel potet :fnise: send den inn til leverandøren så får du sikkert potetgull for resten av året i posten!

Og gratulerer med dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel potet send den inn til leverandøren så får du sikkert potetgull for resten av året i posten!

Ja det var kanskje en god ide....!

Det ble forøvrig ikke noe godt å steke de heller. Så da slapp vi unna de kaloriene :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte denne http://www.babyslynga.no/ergo.htm for noen dager siden. Fikk mail idag om at det var 2-3 uker leveringstid pga stor etterspørsel :sur: Kunne de ikke bare putta pakka i posten istedenfor å skive mailen da? Tar vel ikke såååå lang tid å poste en pakke? *utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

Trøtt idag ja... :babygutt: våknet kl 5 som vanlig idag. Prøvde først å bare gi han sutten, det virket vel i en halv time eller så, men da var det slutt. Nå har han spist grøt og ligger på gulvet og kaver. Han kommer seg opp i krabbestilling, men der står han still. Men han aker seg bakover og snur seg rundt. Tålmodigheten er ikke så stor riktignok, så det blir endel skriking. Han legger seg nå snart igjen, så da er det store spørsmålet om jeg skal gjøre noe :husarbeid: eller rett og slett legge meg litt jeg også... Det siste er veldig fristende, men føler ofte at en bare blir mer trøtt dersom jeg sovner igjen.

Har ikke så mye fornuftig å gjøre idag, men må ta en tlf til kommunen. Vi skal bygge en veranda (dvs leie en snekker til å gjøre det :fnise: ), og snekkeren mente at vi måtte søke om byggetillatelse. Regner med det går greit i orden da, men slikt kan vel ta litt tid.

Også må jeg ringe og snakke med rørleggeren. Fronten på det nye badekaret henger ikke slik den skal. Og jeg vet jammen ikke hvordan jeg skal få fikset det. Sikkert en enkel sak, men når man ikke vet hvordan det gjøres...

Nei, nå er det visst en liten :babygutt: som er litt sutrete her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vært en forholdsvis slapp dag, har vært litt ute og slappet av med :babygutt: i vogna, Han elsker å sitte i sportsvogna, spesielt med solbrillene på. Da er han tøffeste gutten i gata :briller:

Fikk ringt til kommunen, og det som skulle være en enkel sak blir selvfølgelig litt innviklet allikevel. Vi må sende inn en forenklet mld og nabovarsel, samt tegninger av verandaen for å få bygge. Hipp hurra for kommunebyråkratiet :regler: Lurer på hvem jeg skal få til å tegne den....

I morra tidlig reiser mannen på kurs med jobben og blir borte helt til onsdag. Har ikke vært fra hverandre så lenge før. Det går jo sikkert helt fint, er vant til å være alene etter 6 år som alenemor. Men utrolig hvor fort vant til å dele livet med noen. :rødme: Håper bare lillemann ikke setter igang med tenner eller noe annet sprell som medfører mer skrik og styr enn vanlig.

Vi får nok å holde på med da, til lørdag er det :ball: turnering, og på søndag skal vi på middagsbesøk. Det blir morro!

Så reklame på TV i stad for Shrek den 3! Den gleder jeg meg veldig til å se. :duskedame:

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært skikkelig late lillemann og jeg :fnise: Etter å ha kjørt mannen til bussen i 7-tiden, og sendt storemann på skolen i 8-tiden gikk vi og la oss igjen. Og vi våknet ikke før kl 12 :søvn: Deilig deilig! Nå sover lillemann litt igjen, tror han har arvet farens sovehjerte. Men han blir vel mer våken etterhvert.

Fikk en både kjip og grei opplevelse på badet i morges. Etter 9 mnd graviditet og 6 mnd amming er visst tante rød tilbake for fullt. Lenge siden sist. Men egentlig passer det veldig greit, jeg er nemlig ganske så klar få å begynne på`n igjen :ler: Mannen er ikke heeeelt overbevist enda, men det går seg nok til. Gleder meg ikke til å gå :gravid: igjen, men lillemann må jo få en liten bror eller søster synes jeg. Og vil gjerne ikke ha for stor aldersforskjell denne gangen. Det er 8 år mellom storemann og lillemann og det går kjempefint det. Men kan ikke vente 8 år til neste gang.

Ellers har jeg shinet opp på kjøkkenet idag, glad mattilsynes ikke var innom, tror de hadde boltet igjen døra :sjenert: Har så upraktisk vask, det er bare en kum der. Så hvis jeg hopper over oppvasken en dag blir det et vannvittig kaos. Nye vask står på handlelista, men det er jo et styr å få det gjord.

Har fått samlet sammen 4 andre venninnner jeg har kjent siden barne/ungdomsskolen som kommer på jentekveld her neste uke. Det blir koselig! Vi var opprinnelig 11 jenter som hang sammen, men det er så mange som har flyttet. Nå er vi ihvertfall 5 samlet i gamlebyen igjen. Tenkte vi skulle prøve å få til en klubb. Det pleier å bli endel skravling når fem :sexy: :sexy: :sexy: :sexy: :sexy: samles :ler:

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPVASKMASKIN!!!! :ler: Det er et must i alle barnefamilier, og jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg skulle klart meg uten.

Tipper det blir mye :skravle: når dere skal samles ja. Skulle ønske det var meg som hadde barndomsvenninner i nærheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle bestille disse glassene : http://www.glassoginterior.no/default.pl?s...7&pageId=56 men det koster 98 kroner å betale med visa!!! :roll: Da kan jeg jo like godt dra til byen og kjøpe de selv, hele rabbatten forsvinner jo i gebyr.

Jaja, treger uansett noen nye vannglass, er så lei av å ha 20 forskjellige typer, og ikke mer enn 4 like. Har jo 12 av farris glassene til fint, men de er jo nettopp til fint... :fnise: Fikk litt i Rosendahl serien til bryllupet, så da er det greit å fortsette med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke de glassene dyre og fine til hverdags da?

:sjenert: Kanskje..... Synes egentlig ikke de var så dyre, men man finner jo sikkert møøøøe billigere. På Ikea for eksempel. Men nå er det nesten 4 timer å kjøre dit, så da tror jeg det er greit. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt funnet på å kjøpe de Rosendahl glassene til hverdags :Nikke: hadde det ikke vært for at IKEA er irriterendes nære :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...