LilleKylling Skrevet 27. august 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 27. august 2007 :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. august 2007 #42 Del Skrevet 27. august 2007 Innom og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 28. august 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 28. august 2007 Idag har vi vært på babysvømming igjen! Lillemann liker seg i vannet, men det var litt kaldt idag. Får håpe de får skrudd opp tempen til neste gang. Det var ei dame som mista ungen sin i gulvet i garderoben :gråte: Hun satt i maxicosien, og når mora skulle ta opp bøylen spratt ungen ut med hodet først i bakken. Det gikk greit, men hun skreik jo litt endel og blødde litt i munnen. Stakkars mamman ble jo litt fortvila. Var på butikken og hentet en pakke som var for stor til postkassa i dag. Tre poser med sørlandscips fra fabrikken. Samt et brev med forklaring på hvorfor chipsen var så myk. Det hadde jeg jo allerede skjønt selv da, men ok... Synes egentlig de var litt gjerrige.... Så i kveld skal jeg kose meg med Grey`s og sørlandscips. Får kikke litt på McDreamy og McSteamy og hva de nå kalles alle sammen, for i morra kommer mannen hjem :hoppe: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2007 #44 Del Skrevet 28. august 2007 GREYS ANATOMY!!!! :juhu: Hadde helt glemt at det var tirsdag i dag... Takk for påminnelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 28. august 2007 #45 Del Skrevet 28. august 2007 Hei, hei - innom og hilser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 28. august 2007 #46 Del Skrevet 28. august 2007 Spennende med Grey's Anatomy, jeg er stor fan av det. Men nå jobber jeg også innen helsevesnet da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 29. august 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 29. august 2007 Idag kommer mannen hjem Jeg får besøk av en liten og tre skravlete damer i kveld. Så ostekaka står til stivning (heter det virkelig det?? ) i kjøleskapet, lillemann sover og nå skal mor se på " I gode og onde dager" Det er min lille hemmelighet! Jeg er hekta! Men det er jo ikke nødvendig å følge med hver dag, så jeg KAN gjøre andre ting av og til Følger med på dansk tv3, der har de kommet en god del lenger. *spennende* Off, så flaut å innrømme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 29. august 2007 Forfatter #48 Del Skrevet 29. august 2007 Idag har vi vært hos fotografen og hentet bilder av lillemann og storemann. Helt objektivt sett, så må jeg jo bare si at jeg har de peneste ungene i veredn Ble sånn passe fornøyd med bildene, lillemann var ikke så blid den dagen. Men får kikke på de litt mer før vi bestemmer oss for hvilke vi skal forstørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 30. august 2007 #49 Del Skrevet 30. august 2007 Idag kommer mannen hjem Jeg får besøk av en liten og tre skravlete damer i kveld. Så ostekaka står til stivning (heter det virkelig det?? ) i kjøleskapet, lillemann sover og nå skal mor se på " I gode og onde dager" Det er min lille hemmelighet! Jeg er hekta! Men det er jo ikke nødvendig å følge med hver dag, så jeg KAN gjøre andre ting av og til Følger med på dansk tv3, der har de kommet en god del lenger. *spennende* Off, så flaut å innrømme..... Den serien fulgte jeg også med på før, men nå har vi ikke tv 3 lenger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 31. august 2007 #50 Del Skrevet 31. august 2007 God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 31. august 2007 Forfatter #51 Del Skrevet 31. august 2007 I går hadde jeg klubb med fire gamle venninner her hjemme. Det var sååå koselig! Vi skal treffes 1 gang i mnd, og av og til skal vi ha med mennene våre. Morro å høre hvor forskjellige liv vi har, men allikevel er vi gode venner som har kjent hverandre siden barne/ungdomskolen. Hun ene har nettopp flyttet tilbake fra Oslo, har tatt en mastergrad og begynt i sin første jobb nå. Litt av en kontrast til meg som har blitt hjemmeværende husmor på landet Idag reiser storemann til pappan sin, så vi skal bare slappe av og kose oss i helgen. Rydde litt rundt huset må vi vel kanskje se om vi får gjort også. Men nå roper visst lillemann på meg her God helg til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 31. august 2007 #52 Del Skrevet 31. august 2007 Klart jeg vil ha en oppdaterting! Er jo så spent på hvordan det går med doc, John, Abe og resten av gjengen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 31. august 2007 #53 Del Skrevet 31. august 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 31. august 2007 Forfatter #54 Del Skrevet 31. august 2007 Nå har jeg tatt meg et deilig bad Mannen er skikkelig så det blir nok ikke noe idag. Er like greit å litt nå tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 1. september 2007 Forfatter #55 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Nå har jeg ryddet på kjøkkenet og tatt oppvasken. Det så særdeles bombet ut der etter et veldig mislykket kakebakingsforsøk Prøvde meg på denne : http://www.detsoteliv.no/ (får ikke til direkte link på denne siden, men det er kake nr 2 under sjokoladekaker "After eight drømmen"). Vet ikke hva som gikk galt, men moussen fløyt ihvertfall ut av formen så det ble bare noe gris. Følte bunnen kunne vært noe større, så tror jeg dobler oppskriften og kanskje bruker en litt større form neste gang. Må visst få bunnen godt opp på kantene. Men det luktet ihvertfall godt, så den blir sikkert god hvis man bare får det til Blir vel til at jeg lager denne isteden : http://matogdrikke.no/index.php?option=com...mp;Itemid=10078 Den har jeg lagd mange ganger, så den er safe Og veldig god! Mannen er og litt småsur enda Og lillemann er sutrete. Så de to gutta boys får styre i fred i stua, jeg søkte tilflukt på kontoret Kanskje jeg skal scrappe litt bilder av lillemann igjen.... Endret 1. september 2007 av LilleKylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 1. september 2007 Forfatter #56 Del Skrevet 1. september 2007 Fant ut at det er nok en fordel å bruke når jeg skal lese oppskrift... 0.5 dl kaffe er visst littegrann mindre enn 0,5 l. Så der har vi den forklaringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. september 2007 #57 Del Skrevet 1. september 2007 Da skal du se at den blir bra neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 1. september 2007 Forfatter #58 Del Skrevet 1. september 2007 Hihi, nå har jeg vært litt sadistisk.... plukka en geeeedigen kinnflått (eller skinnflått ) på :katt: Siden det er lørdag kveld og jeg er lat la jeg beistet på bordet mens jeg så videre på tv. Den var så tjukk og grådig at den ikke klarte å få bakkekontakt med bena. Lå der og sprella for harde livet. Var morsommere og se på det, enn på sangstjerner som gikk i reprise på tv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. september 2007 #59 Del Skrevet 1. september 2007 Så koselig med fotografbilder av gutta dine, slik er fint å ha! Ha en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. september 2007 #60 Del Skrevet 1. september 2007 Hihi, nå har jeg vært litt sadistisk.... plukka en geeeedigen kinnflått (eller skinnflått ) på :katt: Siden det er lørdag kveld og jeg er lat la jeg beistet på bordet mens jeg så videre på tv. Den var så tjukk og grådig at den ikke klarte å få bakkekontakt med bena. Lå der og sprella for harde livet. Var morsommere og se på det, enn på sangstjerner som gikk i reprise på tv 3 Æsj, nå begynte jeg å grue meg til pus får skaumenn... *grøsser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå