Caro Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #181 Del Skrevet 9. desember 2007 Trodde jeg ikke skulle ha EL før 12 desember, men tok en CB i dag og den viste jammen meg EL i dag. Skal sjekke om det fortsatt er EL i morgen eller om det har vært i går og i dag. Da ser det ut til at jeg har IKM 22-24 desember. Tenk for en fantastisk julegave.... Men både mannen og jeg er skikkelig forkjølet om dagen, så det spørs hvordan det påvirker svømmerne. Bare to uker til jul og jeg har null julestemning. Vil egentlig bare bli ferdig med jula så vi kan komme igang med et nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. desember 2007 #182 Del Skrevet 9. desember 2007 Skjønner egentlig godt at du ikke har så mye julestemning i den situasjonen dere er i. Vi får satse på at det blir et flott nytt år for dere! Har aldri hørt noe om at forkjølelse skal påvirke svømmerne, i grunn. Krysser fingrene for at de svømmer som bare det mot mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. desember 2007 #183 Del Skrevet 9. desember 2007 Trodde jeg ikke skulle ha EL før 12 desember, men tok en CB i dag og den viste jammen meg EL i dag. Skal sjekke om det fortsatt er EL i morgen eller om det har vært i går og i dag. Da ser det ut til at jeg har IKM 22-24 desember. Tenk for en fantastisk julegave.... Men både mannen og jeg er skikkelig forkjølet om dagen, så det spørs hvordan det påvirker svømmerne. Bare to uker til jul og jeg har null julestemning. Vil egentlig bare bli ferdig med jula så vi kan komme igang med et nytt år! Åj! Da må du ikke sitte her, men sette igang med ! Har ikke hørt noe om at forkjølelse påvirker svømmerne... Skjønner godt at dere ikke har julestemning... Blir godt med et nytt år, hvor dere kan begynne på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 9. desember 2007 #184 Del Skrevet 9. desember 2007 "Med blanke ark og fargestifter til".. Dere får nok en fin julaften, tror nok det gjelder å få litt roen over seg.. Ettersom jeg har vært arbeidsledig i en uke nå, har jeg fått muligheten til å nyte tida og glede meg over jula som nærmer seg. Så julestemninga er absolutt til stede her! *sender masse julevibber og varme tanker* Men samtidig så henger det selvfølgelig over meg at jeg må få meg jobb så snart som mulig.. Håper du har hatt en koselig helg! Krysser fingrene for at det klaffer for dere! *babystøv* på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. desember 2007 #185 Del Skrevet 10. desember 2007 Ohh, så bra at du oppdaga EL da, når du trodde den skulle være senere! Krysser fingrene for at det har klaffa Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. desember 2007 #186 Del Skrevet 10. desember 2007 *drysser masse babystøv over Caro* Skjønner at julestemninga kanskje lar vente på seg etter brannen, så det hadde jo vært ekstra koselig om spiren satt til jul, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 13. desember 2007 #187 Del Skrevet 13. desember 2007 Håper du har hatt noen fine dager med masse Krysser fingrene at det er store ting som skjer i magen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 14. desember 2007 #188 Del Skrevet 14. desember 2007 Ha en fin helg Caro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. desember 2007 #189 Del Skrevet 14. desember 2007 Bra at EL dukket opp! Håper julestemningen sniker seg på etter hvert, og at du får en superfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 14. desember 2007 #190 Del Skrevet 14. desember 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #191 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Tusen takk for god støtte jenter! *suger til meg babystøv* Vi har nå flyttet nok en gang, og der har vi ikke nett. Så jeg blir nok noe fraværende de neste to ukene. Har ingen symptomer på noe som helst, så jeg regner ikke med at det har klaffet denne mnd heller. Regner med at jeg får TR på julaften og har masse smerter, typisk min uflaks! I og med at jeg hadde EL søndag 9 (testet negativt på mandagen, dvs at den må ha vært positiv på lørdag også) så vil jeg tro at jeg skal ha TR 23 eller 24 desember. Blir spennende å se. Har jeg ikke fått TR på julaften, så skal jeg driste meg til en test. Greit å vite i og med at det gjerne blir litt drikking i jula. Håper dere alle får en fantastisk jul og et herlig fruktbart nytt år!! Endret 17. desember 2007 av Caro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 17. desember 2007 #192 Del Skrevet 17. desember 2007 Riktig god jul til deg også Caro! Hos oss ble det klaff den måneden vi absolutt ikke trodde på klaff.. Så man skal aldri si aldri Husk å komme innom etter jul for å oppdatere oss! Og lykke til i nytt bo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 18. desember 2007 #193 Del Skrevet 18. desember 2007 God jul, Caro Og husk å komme med oppdateringer (jeg har trua, nemlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. desember 2007 #194 Del Skrevet 18. desember 2007 Det ville jo blitt en fantastisk julegave om du testet positiv på selveste julaften da Krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #195 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Riktig god jul til deg også Caro! Hos oss ble det klaff den måneden vi absolutt ikke trodde på klaff.. Så man skal aldri si aldri Husk å komme innom etter jul for å oppdatere oss! Og lykke til i nytt bo! Ja hadde vi bare fått fulltreff denne mnd... Hadde du ingen symptomer i det hele tatt?? Ingen anelse om at det kunne være noe på gang?? Blir spennende å se, men som sagt så belager jeg meg på smerter på julaften! Men takk for oppmuntring. Endret 18. desember 2007 av Caro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #196 Del Skrevet 18. desember 2007 God jul, Caro Og husk å komme med oppdateringer (jeg har trua, nemlig) Takk for det!! Skal nok komme med oppdatering. Skal til svigers på julaften og de har internett, så har det skjedd noe så skal jeg nok få gitt beskjed! Takk for trua.... så får vi se om det holder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #197 Del Skrevet 18. desember 2007 Det ville jo blitt en fantastisk julegave om du testet positiv på selveste julaften da Krysser fingrene for dere! Ja det hadde vært helt supert!!! Da vet jeg ikke hva jeg gjør!! Takk for kryssing av fingre! P.S. kommet dere i orden i nye huset enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. desember 2007 #198 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, vi begynner å komme i orden nå Hvor har dere flyttet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 18. desember 2007 #199 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja hadde vi bare fått fulltreff denne mnd... Hadde du ingen symptomer i det hele tatt?? Ingen anelse om at det kunne være noe på gang?? Blir spennende å se, men som sagt så belager jeg meg på smerter på julaften! Men takk for oppmuntring. Ingen symptomer i det hele tatt! Og jeg var til og med så sikker på at jeg ikke var gravid at jeg hadde en venninnekveld med noen øl... Og noen kvelder etter det tok jeg et halvt glass med Ikke noe å gjøre med nå, men som sagt så hadde jeg ingen symtpomer whatsoever og var bombesikker på at vi ikke var gravide denne perioden.. Får håpe på positive (+) smerter på julaften da Ha en fortsatt fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. desember 2007 #200 Del Skrevet 18. desember 2007 Vi er nok flere som ikke hadde særlig til symptomer før vi testet positivt... Trodde ikke det var klaff den måneden, og jeg hadde ingen symptomer som jeg tolket som jeg var gravid Vi krysser fingrene for deg!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå