Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars sjuklingen!! :troest: Håper formen er bedre, det er jo snart helg!!!

Mensen når man ikke går på pillen er noe herk... store mengder og store smerter :icon_neutral: :forvirret:

det er jo ingen ordentlige grimasesmileyer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg, Lilith :blomst:

Håper formen er bedre, og at mensplagene gir seg snart.

(Jeg tar forresten tempen under dyna, da høres ikke pipinga så godt :-D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings!

Ah, mandag - og stressedag. Vi skal jo overta leiligheten i dag, men hva fant vi ut på fredag ettermiddag? Jo, alle papirene jeg hadde sendt til banken for en drøy uke siden har ikke kommet fram! Det betyr at jeg har flydd som en hodeløs kylling i dag for å få tak i nye papirer og må ekspresssende dem til banken så snart vi har fått skrevet under overalt og fått vitner og greier. PES! Men det ordner seg vel får vi håpe. Gleder meg til å overta leiligheten i kveld! :hoppe:

Ellers begynte vi på ny frisk i går kveld! :humper: Får blod på tann når flere og flere av dere her inne blir gravide :D

Tempinga går vel ikke helt bra - jeg fikser ikke å teste hver morgen, jeg er altfor borte når jeg våkner. Men, men. Denne uka skal jeg i hvert fall ta EL-tester når tickeren min sier det nærmer seg!

Nå skal jeg vurdere å kanskje jobbe litt ... Ha en fin dag, alle sammen!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Puh, skjønner at du blir stresset av forsinkede papirer, ja. Men det ordner seg nok læll, skal du se :klemmer: Ikke noen vits i å tempe heller, hvis det ikke funker for deg. Du skal se det blir :babysmokk: likevel ;)

Kos dere med overtakelsen i kveld! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at dere har overtatt leiligheten!! :hoppe: :juhu:

Forstår godt at tempingen er litt vanskelig, tror nok jeg hadde fått samme problemet... Mannen sover dessuten ganske lett, så jeg tror han ville våknet, og muligens ikke greid å sovne igjen, stakkar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, skjønner at du blir stresset av forsinkede papirer, ja. Men det ordner seg nok læll, skal du se :klemmer: Ikke noen vits i å tempe heller, hvis det ikke funker for deg. Du skal se det blir :babysmokk: likevel ;)

Kos dere med overtakelsen i kveld! :danser:

Ordna seg til slutt, etter at vi begge hadde løpt rundt som en strikk halve dagen. Finfinfinfiiiiiiiiiiiiiiin leilighet! :hjerter_rundt:

Så spennende at dere har overtatt leiligheten!! :hoppe: :juhu:

Forstår godt at tempingen er litt vanskelig, tror nok jeg hadde fått samme problemet... Mannen sover dessuten ganske lett, så jeg tror han ville våknet, og muligens ikke greid å sovne igjen, stakkar :(

:danser:

Jeg har fått tempet kanskje to ganger ... :sjenert:

Men pyttsann!

:hallo:

Gikk det bra hos legen?

:goodbye:

Ja, det var litt sprøtt hos legen. Skulle jo ta celleprøve. Så spør legen: - hva slags prevensjon går du på?

Jeg: - Øh ...nei, altså ... jeg går vel egentlig ikke på noe nå, jeg ...

legen: Så du prøver å bli gravid?

Jeg: - Øh! Uhm ... Jo-o ... altså, prøver og prøver, vi ser hvordan det–

Legen: Så hyggelig! Har du begynt å ta folsyre? Og loggfører menssyklusene dine?

Jeg: - Ja, jeg–

Legen: Bra!

Så føyset hun meg ut i undersøkelsesrommet, gjorde sin ting, og da vi var tilbake igjen ønsket hun meg lykke til med graviditetsforsøk og ønsket meg velkommen tilbake når jeg var åtte uker på vei.

Hjelp ...

Det var en litt rar opplevelse, og det hele ble plutselig litt mer virkelig. Sprøtt! Men nå har jeg i hvert fall tatt celleprøve, og håper alt står bra til og at jeg ikke får noe skummelt brev i posten!

Innom med en :klemmer:

:klem:

Gratulerer med overtakelse av leiligheten :)

Håper dere skal trives der og lager en liten :babysmokk:

Takktakktakk! Leilighten er bare dødsfin. I går kjørte jeg og kjæresten opp den nye senga vår, monterte og sto i. Gigaseng! Utrolig deilig etter flere mnd i en 120-seng! Vi skal prøvekjøre den i kveld ... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Føltes litt slik for meg når jeg var hos hudlegen og fortalte at vi prøver også... ;)

Lykke til med prøvekjøringen av senga i kveld ;):fnise::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Godt at det gikk bra hos legen, hun hørtes travel, men grei (?) ut :jepp:

Grattis med seng! :sengekos:

Vi har ei på 160, men bruker kanskje 1/3 av den (kattlærven tar resten) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tempet kanskje to ganger ... :sjenert:

Men pyttsann!

Heheh, da har du fått tatt tempen din nøyaktig to ganger flere enn jeg klarte :fnise: Jeg hadde kjempeambisjoner om å bli tempedronningen, men den gang ei! Det ble bare stress i hodet mitt, fikk ikke kjøpt termometer en gang.

Funka senga? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, for en heidundrandes drittdag! Kranglet med kjæresten og krise på jobben. Jeg vil hjem og legge meg under dyna igjen! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, for en heidundrandes drittdag! Kranglet med kjæresten og krise på jobben. Jeg vil hjem og legge meg under dyna igjen! :grine:

Uffda... :troest:

Håper resten av dagen blir mye, mye bedre!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...