Lilith Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #201 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei, alle! Spennende med temping, ja, men som Knøttet er jeg skeptisk med dette til å måle til samme tid hver morgen ... Men vi får se hvordan det går! Nå har jeg spist tapas og drukket litt vin (FY!) - venninnene mine har nettopp dratt for å rekke toget hjem. Deilig kveld! Nå skal jeg få med meg Thomas og Harald, og så bærer det rett i seng, tror jeg. Så våkner jeg vel når kjæresten kommer sjanglende hjem på morgenkvisten og lukter som en hel bar ... I dag fant jeg forresten ut at en kollega på samme alder som meg er gravid! Hun er 14 uker på vei, og jeg ante ingenting (har lite kontakt med henne). Jeg blir helt overveldet, jeg - det er så stort! Jeg kommer nok til å plage henne med teite spørsmål fremover ... Fortsett god kveld, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #202 Del Skrevet 15. oktober 2007 Åh, det er så typisk. Når jeg endelig har fått meg et termometer, så enten glemmer jeg å måle, eller så får jeg ikke nok søvn ... I natt fikk jeg ikke sove igjen, og det er så forferdelig frustrerende. Skylden er min egen - jeg sov aaaaaaalfor lenge på ettermiddagen, og var følgelig ikke trøtt da jeg la meg. Så jeg ble liggende og vri meg hele natten, og måtte til slutt legge meg på sofaen så jeg ikke skulle forstyrre kjæresten altfor mye. Argh! Jeg må prøve å slutte å sove på ettermiddagen, men den søvnen er jo så god ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 15. oktober 2007 #203 Del Skrevet 15. oktober 2007 Flere enn meg som ikke har sovet i natt... Det er så slitsomt! Ser du skal begynne med temping? Har akkurat startet selv, og det er egentlig bare en rutine å venne seg til. Jeg setter klokka på 06 hver morgen, også i helgene. Måler tempen og sovner igjen. Det går helt greit. Og så er det litt moro å følge med på kurven. Jeg har meldt meg inn på www.fertilityfriend.com og den er grei og oversiktlig. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 15. oktober 2007 #204 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg også kan anbefale www.fertilityfriend.com. Jeg pleier ikke å måle i helgene og det går helt greit å hoppe over 2 dager. Etter EL tempen skal holde seg oppe ca.14 dager så hvis man ikke har målt 2 dager så er det ingen krise. Det verste som kan skje er at man får EL i helgen og man ikke vet hvilken dag, lørdag eller søndag, men det er jo ikke så farlig Etter hvert når man får en rutine å måle så har det også skjedd at jeg våkner i helgene rundt den tiden jeg pleier å måle. Ikke gi opp . Dette er spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 15. oktober 2007 #205 Del Skrevet 15. oktober 2007 *skriver meg på lista over de som ikke har sovet i natt* Må huske å ikke sove i ettermiddag altså, uansett hvor deilig det er Jeg savner vin! En skikkelig god rødvin... Men det får bli senere. Høres ut som om du har hatt ei fin helg, Lilith! Går det bra med leilighetene også? Vi skal ha ny visning igjen på onsdag. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 15. oktober 2007 #206 Del Skrevet 15. oktober 2007 Innom med en mandags- Håper du får en fin dag til tross for lite søvn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. oktober 2007 #207 Del Skrevet 15. oktober 2007 Så kjedelig at du ikke fikk sovet ordentlig i natt Kjenner til at det er svært fristende å sove på ettermiddagen! Selv greier jeg ikke å la være noen ganger, for jeg sovner om jeg vil eller ikke... sovedyret knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #208 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ettermiddagssøvn er kanskje det beste som finnes! Men nei ... det er ikke alltid det er lurt med en lur ... Men i natt sov jeg godt, altså Vi overtar leiligheten om mindre enn en uke! Første tur til Ikea tar sted i dag, og jeg regner med at det blir noen turer både før og etter jul, for å si det sånn. Men jeg liker Ikea, jeg, så jeg gleder meg! Vi skal spise kjöttbullar og bare kose oss. Noen som vet hva leveringstiden er på feks seng fra Ikea? Vi får jo liksom ikke flyttet inn før vi har seng ... Og i går var megler og kikket på leiligheten til kjæresten, så vi er i gang der også. Visningen skal visst være om to uker. Spennende! Travle dager, og jeg kjenner at jeg er litt fraværende for tida, men jeg gir meg selv lov til å være litt sosete fremover. Over jul regner jeg med at alt har roet seg litt! Åh, jul ... jeg er som julemarsipanen - klar for action allerede i oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 16. oktober 2007 #209 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hehe En søt julemarsipan isåfall En seng er en stor fordel å ha vettu Kjekt å ha et sted man kan og lage noen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. oktober 2007 #210 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikea er kjekt Spiste goood og billig middag der i dag :-D Leveringstid? Skal dere ha ei seng som de ikke har inne, eller bare få den fraktet hjem? :klø: Jeg vet uansett ikke svaret, så det er ikke så mye vits i å spekulere Nam, julemarsipan! I går fikk den dumme venninna mi meg til å gå på butikken og kjøpe julemarsipan... det var godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #211 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Mornings! Ikea, altså! Fint: Vi fant garderobeskap og kommode! Dumt: Alle andre hadde funnet akkurat det samme skapet og kommoden, så vi fikk ikke med oss hjem ... Men vi fikk kjøpt oss seng, da! Det er en start Vi spiste også god middag der! Kjæresten spiste kjöttbullar, og jeg falafel. Veldig godt, men vi ble så utrolig tørste av det! Godt det er plassert vannstasjoner rundt om i butikken ... Ellers, i prøververdenen, så må jeg visst inn og justere tickeren min. Jeg fikk nemlig mensen i går. Vet ikke om det egentlig har noe å si at syklusen ikke er superstabil, men jeg kjenner at jeg er litt sur likevel. Denne perioden skal jeg i hvert fall ta noen EL-tester bare sånn for å sjekke litt. Også ble jeg påminnet i boka til Simpleminded om sånn celletest! Det fikk jeg jo brev om i posten her forleden at nå måtte jeg se å komme meg til legen, for det er 3 år siden sist. Ik! Jaja ... Inn i PP2! Endret 17. oktober 2007 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 17. oktober 2007 #212 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dumme mensen Men trøst deg med at det årner seg i PP2 Har du fått bestilt time til legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #213 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja, dumme, dumme mens! Setter all lit til PP2 nå Har time hos legen på tirsdag - det blir bra å få det gjort. Hater sånt. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 17. oktober 2007 #214 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mmm... vet hva du mener. Men etterpå er det sannelig godt å vite at man er ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 17. oktober 2007 #215 Del Skrevet 17. oktober 2007 Krysser fingrene for PP2 Lilith! Detta går nok veien skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 17. oktober 2007 #216 Del Skrevet 17. oktober 2007 Synd at mensen kom. Ønskjer deg masse lykke til i pp2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. oktober 2007 #217 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bedre lykke neste gang Husk at det ofte tar noen måneder uten at det er noe galt. Selv var jeg nesten hysterisk og sikker på at noe var galt med meg og at jeg aldri kunne få barn, og vi prøvde bare i fire måneder før det klaffet. Og her inne leser man jo om folk som har prøvd i over ett år, og enda lengre enn det på langtidsprøvere. Da føles det ikke lenge med fire måneder nei... Og gjennomsnittlig tar det seks måneder, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. oktober 2007 #218 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kjedelig med dumme TR, men da blir det mye neste måned også! El-tester er genialt! Iallfall de elektroniske som viser tydelig om du har el eller ikke Hvor ustabil syklus har du da? Tror ikke du skal bekymre deg for det, er vel normalt såvidt jeg har fortsått. Celleprøve er kjipt, men det er iallfall fort overstått! Ble overrasket første gang jeg var inne jeg, "ferdig, allerede?!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #219 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tusen takk for hilsener, alle sammen! Dere er så snille, atte I dag fikk jeg tempet litt, da! Men jeg knoter fælt med det termometeret, og kjæresten får spader når det piper - han tror det er en eller annen alarm som varsler KRISE, eller noe. Jeg skal uansett prøve litt til! Ellers merker jeg at mensen er tilbake for fullt, ja ... Jeg var spent på det der, for da jeg først fikk mensen (altfor tidlig!) blødde jeg noe infernalsk. Etter at jeg begynte på div p-piller og slikt roet det seg noe, men nå er det altså i gang i gjen og jeg føler meg helt spedalsk. Og så er det så slitsomt, for jeg må jo på do heeeeeeeele tida for å passe på at jeg ikke blør gjennom alt som er. *sukk* Det bør helst være en liten, rynkete og rosa gulrot i premie for dette her, altså! Jeg begynner å bli syk Snufser og harker og har sår hals og tørre øyne. Ikke bra. Spesielt ikke bra siden vi skal bort i familieselskap i helgen og kjøre mange, mange timer i bil. Men det ordner seg sikkert. Torsdag! Ikke lenge til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #220 Del Skrevet 18. oktober 2007 tror jeg drar hjem igjen, jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå