Jigva Skrevet 9. juni 2008 #281 Del Skrevet 9. juni 2008 Min SMS-historikk i natt (og jeg lover... jeg skulle ønske dette var tull): Svigerinne: "Hei, vi er litt blakke nå, kan vi låne 3000kr av dere frem til neste søndag? Tusen takk! Klem" Meg: "Hæ? Fikk ikke du lønn forrige mandag?" Svigerinne: "Jo, vi har betalt regninger! :( Også måtte kjøpe blomster til hagen og nye vaser til inne. Det ble dyrt Kan vi møtes i morgen tidlig, så kan du gi meg pengene?" Meg: "Jeg får ikke penger før på onsdag, jeg har en tohundrelapp igjen og den trenger vi selv." Svigerinne: " :( Men altså, vi har ikke noe mat eller noe! Og <navn> trenger å ha med seg kake i barnehagen på tirsdag!" (tre sekunder senere) Svigerinne: "Okay, kan jeg låne de to hundre da?" Meg "Fyren kommer ikke på jobb uten de, han trenger de til bensin. Jeg beklager, men det er ikke mulig." Svigerinne: "Fy faen, dette er dårlig gjort av deg. Jeg tror ikke du er noe særlig glad i nevøen din jeg! Ikke gidd å svare på denne meldinga :( " .... jeg syns jeg har rett til å være småfrustrert. For en snylter!!! Herregud for en kjerring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keitel Skrevet 9. juni 2008 #282 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, hun er flott. Dette er ikke engang det verste hun har lirt av seg. Faktisk så passer hun veldig god i denne tråden, for hun er virkelig kilden til mine største frustrasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jigva Skrevet 9. juni 2008 #283 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, hun er flott. Dette er ikke engang det verste hun har lirt av seg. Faktisk så passer hun veldig god i denne tråden, for hun er virkelig kilden til mine største frustrasjoner. Vet mannen hennes (blir vel enten broren din eller svogeren din) hvordan hun er? Jeg mener, om jeg visste at min kjære oppførte seg slik hadde jeg blitt ganske forferdet.. for å si det mildt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keitel Skrevet 9. juni 2008 #284 Del Skrevet 9. juni 2008 Vet mannen hennes (blir vel enten broren din eller svogeren din) hvordan hun er? Jeg mener, om jeg visste at min kjære oppførte seg slik hadde jeg blitt ganske forferdet.. for å si det mildt. Da er vi over på frustrasjon nummer to! Han vet hver eneste lille detalj. Han unskylder henne, de "snakker om det", og hun "forstår det", og deretter lover hun "å forandre seg" Eller alternativ to; Han unskylder henne, de "snakker om det", hun sier at det er hans skyld fordi han ikke tjener nok penger og at jeg er en bitch som sikkert har penger og bare ikke vil gi de til henne fordi jeg er misunnelig på henne. De har vel vært sammen i seks år nå, og dette har skjedd mange, mange ganger. De har vært på familievernkontoret, de har hatt samtaler med en prest i trosamfunnet hennes, hun reiste bort for 3 måneder en gang slik at de skulle få tid fra hverandre (hun kom hjem med silikonpupper og en kjønnsykdom), og det ender opp på samme måte hver eneste gang. Hun griner, han tilgir, også fortsetter de i samme løypa dagen etterpå. Jeg kunne skrevet side opp og side ned. Vi har forsøkt å hjelpe. Alt fra vennlige råd til tupp i rævva. Men til syvende og sist kan vi ikke gjøre noe som helst. Det er bare de to som kan gjøre noe. Så, ja. Frustrert. Jeg er jo glad i svogerdusten, og jeg forguder nevøen min... Men det er så mye, mye drama. Også er hun fullstendig oblivious til sin egen oppførsel, og derfor fortsetter jeg å få sånne smser. Hun kjefter, smeller og blir sint og kaller meg ting, dagen etterpå er det glemt, og hun syns det er helt ok å be meg om tjenester. Hey, om ikke annet var det godt å få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jigva Skrevet 9. juni 2008 #285 Del Skrevet 9. juni 2008 Wow, skal si du lever et "Hotell Cæsar" liv med en slik dame i familien... til deg for at du må holde ut med en slik dame i familien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keitel Skrevet 9. juni 2008 #286 Del Skrevet 9. juni 2008 Art imitates life Når du nevner det og jeg tenker over det så er det fullstendig Hotel Cæsar her. Noe som betyr at vi enten burde flytte, eller skaffe oss theme-sang! :D Og awwm takk for klem! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Små problemer Skrevet 12. juni 2008 #287 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg haaaater lyden av sokker og truser som ramler ned fra tørkestativet når jeg henger opp vask!! Arghh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 12. juni 2008 #288 Del Skrevet 12. juni 2008 HODEPINE. HATER. HATER. HATER. Det hjelper ikke med ibumax eller paracet, har tatt en del av begge. Hater sånn hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. juni 2008 #289 Del Skrevet 13. juni 2008 ok. Nå er jeg så frustrert og trøtt og lei at jeg har nesten ikke ord igjen. Jeg rettet jo litt skrivefeil og småting med oppgaven, må levere i dag. Og da midt på natten bestemte maskinen å slå seg av. SELV. pga en helvetes oppdatering. Og SELVFØLGELIG hadde jeg ikke lagret. Så mistet 3-4 timer med arbeid. Som betyr faktisk at jeg har ikke fåt sovet ennå, og virker som om jeg ikke får noe særlig sovn i dag heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 15. juni 2008 #290 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg irriterer meg over alle som irriterer seg over alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erwen Skrevet 16. juni 2008 #291 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg er tett i øret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #292 Del Skrevet 10. juli 2008 Nå irriterer jeg meg over bygingsarbeiderne utenfor bygger jeg jobber i. At det bråker når de jobber er helt greit. De må jo få gjøre jobben sin. Men når de så har pause, så setter de på radioen på full guffe... I dag har det ikke vært så mye bygningsarbeidsbråk, så de har hatt radioen på i hele dag. Jeg haaaater sommerhits. Og bør de ikke tenke litte granne på at de står klint inntil et kontorbygg, hvor folk sitter og prøver å jobbe? Grrr... Og så irriterer jeg meg over en mor på bussen når jeg skal fra jobb. Midt i rushtiden, fullt av folk, så skal hun tvinge ungen til å betale. Hver dag. Ungen har null interesse av det, hun nærmest tvinger pengene i hånden på ham (kjøp kort for svarte, dere tar bussen hver dag!), og siden han står og speider etter seter og ikke har lyst til å betale, mister de alltid noen mynter på gulvet og må kravle rundt for å finne dem, og så må hun tvinge ungen til å gi pengene til bussemannen, uten at han skal miste dem. Herregud det tar så lang tid! Hallo, damen, ungen din har null glede av å betale på bussen! Betal selv for svarte! Køen med folk som er slitne og leie og skal hjem fra jobb er milevis bak dere, kom dere inn på den pokkers bussen så vi kommer oss hjem og får spist middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 12. juli 2008 #293 Del Skrevet 12. juli 2008 Ahhh!!!! Hvorfor er sdet ingen som kan hjelpe meg med Olsenbanden-brettspillet????!!! FRUSTRERENDE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 12. juli 2008 #294 Del Skrevet 12. juli 2008 Et prakteksemplar på en lite oppvakt kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 13. juli 2008 #295 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg hater lavtrykk. Jeg blir dårlig, svimmel, og trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #296 Del Skrevet 13. juli 2008 Og så irriterer jeg meg over en mor på bussen når jeg skal fra jobb. Midt i rushtiden, fullt av folk, så skal hun tvinge ungen til å betale. Hver dag. Ungen har null interesse av det, hun nærmest tvinger pengene i hånden på ham (kjøp kort for svarte, dere tar bussen hver dag!), og siden han står og speider etter seter og ikke har lyst til å betale, mister de alltid noen mynter på gulvet og må kravle rundt for å finne dem, og så må hun tvinge ungen til å gi pengene til bussemannen, uten at han skal miste dem. Herregud det tar så lang tid! Hallo, damen, ungen din har null glede av å betale på bussen! Betal selv for svarte! Køen med folk som er slitne og leie og skal hjem fra jobb er milevis bak dere, kom dere inn på den pokkers bussen så vi kommer oss hjem og får spist middag! Åååh, den bussen tar jeg også! Jeg har lyst til å gå bort å sparke henne hver eneste dag. Også den stemmen hennes når hun maser på ungen. Grrrr! Jeg aner ikke hvorfor hun gjør det, men faen, det er da andre folk på bussen, og det tar lang nok tid med rushtidskøene uten at hun bruke fem minutter på å betale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest nå Skrevet 13. juli 2008 #297 Del Skrevet 13. juli 2008 Akkurat nå er jeg frustrert på samboeren min. Hvorfor kan ikke den mannen forstå at han ikke løser problemene våre ved å bli stille som en østers hver gang jeg prøver å ta det opp. "Jeg hører det ikke, derfor sier du det ikke." Jeg kaster bort tiden min, og kommer til å få magesår av irritasjon.... Ja, det var dagens irritasjon...Grrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. juli 2008 #298 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jeg irriterer meg over at alt stenger ned om sommeren. Hilsen The Kitten :banantroll: Endret 13. juli 2008 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 13. juli 2008 #299 Del Skrevet 13. juli 2008 Besserwissere irriterer meg. Som ser ned på andre som ikke er fullt så perfekte som dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. juli 2008 #300 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg irriterer meg over folk som mener telefonselgere vet alt om dem, og livet deres. Når de spiser middag, at de er på ferie osv. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå