Gjest *smak* Skrevet 16. januar 2008 #181 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva syntes du om åpningsfesten, så det var litt blandede kritikker. Vi droppet det, alt for mye folk og dra med seg ungene og barnevogn ut i... Får heller prøve å få med oss noe av det som skjer senere. Ha en fin uke! Åpningsfesten var grei den. Vi fikk den bare med oss på storskjerm da det var så mange folk at det var umulig å se scenen. Det var musikk, barn som danset, lysshow og fyrverkeri. Kjekt å ha fått med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 16. januar 2008 #182 Del Skrevet 16. januar 2008 Bare innom igjen å leser mer i dagboken Ble litt mye rundt omkring å oppdatere seg på Nå har jeg vært å lagt igjen en hilsen i dagboka di også. Kjekt å lese om din hverdag, Lille Ballerina! Helt utrolig, og veldig underholdende God natt! Veldig underholdende og til tider veldig morsomt. Jeg ler mye av de frustrerte damene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. januar 2008 #183 Del Skrevet 17. januar 2008 Veldig underholdende og til tider veldig morsomt. Jeg ler mye av de frustrerte damene Savner den serien litt, gleder meg til den kommer på tv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. januar 2008 #184 Del Skrevet 17. januar 2008 Av og til er den ikke sååå langt fra virkeligheten.. En dame litt lengre bort i nabolaget har hatt noe gående med gartneren sin i lange tider nå. Og han er nesten 20 år yngre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. januar 2008 #185 Del Skrevet 18. januar 2008 Bare innom for å oppdatere meg litt samt ønske deg en riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøffelgruff Skrevet 21. januar 2008 #186 Del Skrevet 21. januar 2008 Heihei! Var kjempehyggelig med hilsen i dagboken. Er veldig greit å få gode råd innimellom, eller å kunne gi noen. Trivelig at du vil følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 25. januar 2008 #187 Del Skrevet 25. januar 2008 I dag har jeg gått tur, og det var jammen deilig. Det var få som hadde funnet veien ut i dag, kanskje ikke så merkelig siden det regnet. Møtte bare på ei som jogget og det var det. Imorgen skal vi på SATS, har vært støttemedlemmer der lenge nå, så det er på tide at vi bruker det. Så da er jeg også i gang Snøffelgruff. Og jeg har kjøpt meg kule treningsklær, skal bli kjekt å innvie de... Nå står leirgryta å putrer i ovnen. Oppi gryta har vi poteter, gulrøtter, kjøttdeig, brokkoli, blomkål, tomater og løk. Det er sundt og så smaker det vidunderlig. Eneste som er litt kjipt, er at det skal stå i ovnen i 2 timer og surre. Men det er jo bare å starte litt tidlig, det er jo ikke noe problem egentlig. Samboeren klager på at jeg får for lite ut av dagene. Han mener jeg burde rekke over flere ting i løpet av dagen. Grunnen er selvfølgelig at jeg sover lenge. Har skikkelige problemer med å stå opp tidlig. Tenkte å prøve å stå opp samtidig som han, og spise frokost sammen. Da vil vi få en fin start på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. januar 2008 #188 Del Skrevet 25. januar 2008 I dag har jeg gått tur, og det var jammen deilig. Det var få som hadde funnet veien ut i dag, kanskje ikke så merkelig siden det regnet. Møtte bare på ei som jogget og det var det. Imorgen skal vi på SATS, har vært støttemedlemmer der lenge nå, så det er på tide at vi bruker det. Så da er jeg også i gang Snøffelgruff. Og jeg har kjøpt meg kule treningsklær, skal bli kjekt å innvie de... Nå står leirgryta å putrer i ovnen. Oppi gryta har vi poteter, gulrøtter, kjøttdeig, brokkoli, blomkål, tomater og løk. Det er sundt og så smaker det vidunderlig. Eneste som er litt kjipt, er at det skal stå i ovnen i 2 timer og surre. Men det er jo bare å starte litt tidlig, det er jo ikke noe problem egentlig. Samboeren klager på at jeg får for lite ut av dagene. Han mener jeg burde rekke over flere ting i løpet av dagen. Grunnen er selvfølgelig at jeg sover lenge. Har skikkelige problemer med å stå opp tidlig. Tenkte å prøve å stå opp samtidig som han, og spise frokost sammen. Da vil vi få en fin start på dagen. Det er veldig koselig å gå turer Mannen og jeg har som nyttårsforsett å gå flere turer salmmen i år. Hittil har det blitt dårlig med det Unnskyldningen er det sinnsykt dårlige været, og at det er skummelt glatt her... Nam, den middagen hørtes god ut! Lurer på om det går an å lage en vegetarvariant av den, jeg... Jeg har jo leirgryte, og har enda ikke brukt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. januar 2008 #189 Del Skrevet 26. januar 2008 Leirgryte er virkelig en genial måte å lage mat på, det blir så saftig og godt, selv om det tar tid! Jeg skjønner at det er lett å sove lenge om morgenen hvis du ikke må stå opp tidlig. Det er sikkert lurt hvis du klarer å sto opp sammen med samboeren din, og samtidig få en god start på dagen. God helg, *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 28. januar 2008 #190 Del Skrevet 28. januar 2008 Flott at du er kommet igang med trening og sunt kosthold igjen, stå på videre! Kommer du deg opp om morgenen? Det er deilig å sove lenge, men det går som regel ut over noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 28. januar 2008 #191 Del Skrevet 28. januar 2008 Ha en fin dag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 3. februar 2008 #192 Del Skrevet 3. februar 2008 Stakkars samboeren min følte seg ikke bra i dag, så han gikk å la seg tidlig. Gjør sikkert godt med litt søvn og hvile. Vet ikke hva godt jeg kan gjøre for han, vil så gjerne at han skal ha det godt. Er veldig glad i samboeren min, han har gjort så mye godt for meg. Tidligere i dag følte han seg bedre, så vi gikk oss en tur i vinden. Koselig å gå hånd i hånd og småprate om det vi ser rundt oss. Det ble ikke fastlavns boller på oss. Jeg var mer enn villig til å bake hveteboller, men samboeren hadde ikke særlig matlyst og jeg har godt av å la være å spise så mye usundt. Det er flaut å si det, Fru Fomle og Kira, men jeg har ikke enda klart å stå opp sammen med samboeren. Vet ikke hva det kommer av. Lurer på om det kommer av at jeg har kommt litt lett til ting før og dermed har blitt veldig bedagelig anlagt? Kanskje... Jeg har jo funnet ut at livet kan være ganske tøft og at man må være litt tøff for å få noe igjen? Grubler mye jeg, kanskje det er det som er feilen he he. Da gjelder det å fokusere på alt det positive som fins rundt oss.. For det fins.. Å klare å se de små tingene i hverdagen som gjør livet så godt å leve er veldig viktig. I morgen gjør jeg nok et forsøk på en mer aktiv hverdag, som jeg kaller det. Må nok være litt hard med meg selv, men da smaker det så mye bedre når det som er planlagt blir gjennomført. Beklager at jeg ikke har besøkt dagbøkene deres i det siste, har slitt litt med motivasjonen, men jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. februar 2008 #193 Del Skrevet 4. februar 2008 Bare innom og kikker :-D Hilsen et stk trøtt nattevakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. februar 2008 #194 Del Skrevet 5. februar 2008 Innom med en . Jeg liker så godt å lese i boka di, du er flink til å fokusere på de viktige tingene og det som virkelig betyr noe i den store sammenhengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. februar 2008 #195 Del Skrevet 5. februar 2008 Har ikke den stor motivasjonen selv, *smak* Men jeg har tro på at du en dag klarer å stå opp tidlig, du har riktig innstilling og masse selvinnsikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. februar 2008 #196 Del Skrevet 10. februar 2008 God søndag Utrolig sært, men jeg jeg forbinder deg kun med det andre nicket ditt Er et lite vanedyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 12. februar 2008 #197 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Takk for hyggelige ord Fru Fomle. Jeg er alltid veldig kritisk til det jeg skriver selv, så det er hyggelig å få positive tilbakemeldinger. Har fått litt selvinnsikt etter å ha gått i meg selv, Kira. Nå har jeg kommet så langt i prosessen at jeg har gjøremålene for dagen klare, nå gjelder det bare å gjennomføre. Før hadde jeg ingen plan med dagen min og det sier seg selv av jeg fikk lite gjort. Regner med at FlyLady skal piske meg igang. Utrolig mye spennende å lære. Dere kan lese mer på Flylady Du må bare kalle meg synseren, Lille Ballerina. ***************** Leste noe interessant i Kamille (dameblad). Det handlet om hvorfor det er så vanskelig å leve i nuet. En psykolog mente at vi har så lett for å leve i fortid og fremtid. Det er det som skiller oss fra dyrene. Vi tenker på ting som ha skjedd, noe vi skammer oss over, angrer på eller noe som kan ha gjort oss vondt, og så repeterer vi i tankene hva som ble sagt og gjort. Samtidig hav vi også en egen evne til å forestille oss alt det fæle som kan komme til å skje. - Slik stenger mørke flekker i fortiden og angst for fremtiden for opplevelser her og nå. Det er tanker og ikke handlinger som sliter mest på oss. Endret 12. februar 2008 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. februar 2008 #198 Del Skrevet 12. februar 2008 Kjenner meg veldig igjen i det du skrev sist i innlegget ditt. Jeg har spesielt èn situasjon/hendelse jeg er redd for,og derfor klarer jeg å grave meg ned i mørke tanker i forhold til det. Derfor hindrer det nok meg i å oppleve en del positive ting i gitte situasjoner, fordi akkurat de tankene blir for sterke. Gah..mennesketsinnet er så altfor kompleks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. februar 2008 #199 Del Skrevet 15. februar 2008 Innom for å ønske god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. februar 2008 #200 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg kjenner meg også igjen, og det er ikke lett å gjøre noe med tankene og bekymringene selv om man er klar over det. God helg, *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå