Knøttet Skrevet 26. november 2007 #141 Del Skrevet 26. november 2007 Så koselig med julebord! Jeg gleder meg til jeg skal på det, og håper jeg får bli med på mannens julebord i år! (det er så teite regler på jobben hans ) Merkelig person hun du satt ovenfor, kjedelig når man ikke får kontakt med folk. Man blir vel roligere etterhvert, angående byen på lørdagskvelden, ja Slik er iallfall mannen og jeg. Nå har vi alltid vært ganske rolig av oss, selv om vi ikke er noen festbremser heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. november 2007 #142 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg er heller ikke særlig glad i uteliv lenger. Det er koselig med god mat, vinbarer, konserter og denslags, ellers holder jeg meg heller hjemme. Alderen, kanskje? Ha en fin uke, *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 1. desember 2007 #143 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Så koselig med julebord! Jeg gleder meg til jeg skal på det, og håper jeg får bli med på mannens julebord i år! (det er så teite regler på jobben hans ) Merkelig person hun du satt ovenfor, kjedelig når man ikke får kontakt med folk. Man blir vel roligere etterhvert, angående byen på lørdagskvelden, ja Slik er iallfall mannen og jeg. Nå har vi alltid vært ganske rolig av oss, selv om vi ikke er noen festbremser heller Jeg er heller ikke særlig glad i uteliv lenger. Det er koselig med god mat, vinbarer, konserter og denslags, ellers holder jeg meg heller hjemme. Alderen, kanskje? Ha en fin uke, *smak* Utelivet er ikke det det var i gamle dager. Da var vi på byn hver helg og det ble drukket store mengder alkohol. Savner ikke den tiden særlig mye. Neste helg kommer mor, søsteren min og niesa mi på bakedag her hjemme. Vi skal kose oss og bake. Jeg var å kjøpte sånne bakebord på Clas Ohlson. Imorgen skal vi henge opp stjernene (kjøpte en ny i dag) og de syvarmede stakene. Dessuten skal vi legge på juleduk på spisebord, kjøkken og stuebordet. Og sette frem noen engler og ikke minst adventsstaken. Endret 2. desember 2007 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 6. desember 2007 #144 Del Skrevet 6. desember 2007 Ingen som skriver i dagboka mi lenger. Ja ja. Jeg har fått så vondt i hælen min, så jeg kan ikke gå så langt om gangen. Det kommer og går, noen ganger er det helt greit. Lurer på om jeg skal gå å få sånne spesial såler til å ha i skoene? Kanskje det ville hjelpe? Har mye jeg skulle ha gjort i dag, men bedagelige meg har vunnet foreløpig.. Må forberede bakedagen på lørdag, det skal bli koselig å bake sammen med noen, i stedet for å bake på hvert vårt kjøkken. I går fikk vi kjøpt noen julegaver som skal sendes til østlandet. Det er så koselig å kjøpe barnetøy, det er så mye fint å velge mellom. Dessuten må vi benytte anledningen til å kjøpe barnetøy mens de godtar det foreldrene kler dem i. De blir fort nok bevisste på hva de vil ha selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. desember 2007 #145 Del Skrevet 6. desember 2007 Det siste der har du rett i. Jeg har vært ute med tenåringene mine, og det de kaller pentøy er ikke pent i mine øyne. Men jeg orker ikke sloss, det forandrer seg med alderen. Koselig med bakedag. Julemusikk hører vel til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. desember 2007 #146 Del Skrevet 7. desember 2007 Bakedag høres koselig ut. Har store planer om å bake litt jeg også, men foreløpig er det blitt med tanken... Mannen og jeg var ute på by'n forrige helg, og vi er heller ikke noen uteløver lenger. Men litt deilig å komme seg ut litt innimellom også. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 10. desember 2007 #147 Del Skrevet 10. desember 2007 Det siste der har du rett i. Jeg har vært ute med tenåringene mine, og det de kaller pentøy er ikke pent i mine øyne. Men jeg orker ikke sloss, det forandrer seg med alderen. Koselig med bakedag. Julemusikk hører vel til? Det virker som tenåringene går med jeans til alle anledninger i dag. Vi hadde masse julemusikk til bakingen, det var koselig. Vi satt og sang akkurat som jeg husker det fra gamle dager... Bakedag høres koselig ut. Har store planer om å bake litt jeg også, men foreløpig er det blitt med tanken... Mannen og jeg var ute på by'n forrige helg, og vi er heller ikke noen uteløver lenger. Men litt deilig å komme seg ut litt innimellom også. God helg! Enig i at det er deilig å komme seg ut litt innimellom. Må innrømme at samboeren og jeg har blitt noen skikkelig stuegriser.. ***************** Fint vær her i dag. Tenkte å gå meg en tur nå snart. I kveld blir det muligens julegaveinnkjøp. Vi må bli ferdig med de som skal til svigerfamilien på østlandet, tror vi må sende de i løpet av uka for å være sikker på at de kommer frem. Samboeren har fire feriedager igjen. Jeg hadde gledet meg til han skulle ta to av dagene i denne uken og de to siste i neste uke. Selvfølgelig har det dukket opp noe på jobben som kanskje gjør at han kanskje ikke kan ta disse fridagene likevel . Typisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. desember 2007 #148 Del Skrevet 10. desember 2007 Så koselig med bakedag! :-D Det har jeg også tenkt å ha, det er bare det at jeg har så få fridager nå frem mot jul... Kjedelig med hælen din! Er det ikke noen fagpersoner du kan snakke med slikt om, eller? :klø: Synd med feriedagene til samboeren din, typisk jula det, skikkelig travelt! Håper han likevel får de dagene nå da!! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. desember 2007 #149 Del Skrevet 20. desember 2007 Ser du er innom, men ikke her altså... Håper alt står bra til med deg og at du koser deg i førjulstida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 21. desember 2007 #150 Del Skrevet 21. desember 2007 Så koselig med bakedag! :-D Det har jeg også tenkt å ha, det er bare det at jeg har så få fridager nå frem mot jul... Kjedelig med hælen din! Er det ikke noen fagpersoner du kan snakke med slikt om, eller? :klø: Synd med feriedagene til samboeren din, typisk jula det, skikkelig travelt! Håper han likevel får de dagene nå da!! God natt! Bakedagen var kjempekoselig. Vi fikk bakt 6 sorter og det er mer enn nok for oss. Smertene i hælen viste seg å være akillesen som var betent. Var godt å få vite hva det var, gikk jo å haltet fordi jeg hadde så vondt. Fikk smertestillende av legen. Så nå går det så mye bedre... Samboeren fikk feriedagene sine, så nå har han hatt fri i dag og skal ha fri i morgen og hele romjula, det blir kjekt. Han har altså fri til 2 januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 21. desember 2007 #151 Del Skrevet 21. desember 2007 Ser du er innom, men ikke her altså... Håper alt står bra til med deg og at du koser deg i førjulstida! Ja vi koser oss i heimen. Vi har pynta juletreet i dag og spilte julesanger mens vi pyntet og gikk å nynnet for oss selv. Koooselig.... Kos deg i førjulstida, Fru Fomle! *************************************** I morgen er vi bedt i 30 års lag. Jeg vet som vanlig ikke hva jeg skal ha på meg. Vil ikke ta på meg det jeg hadde på julebordet, det følte jeg meg ikke vell i. Har heller ikke råd til å kjøpe noe nytt. Vi blir så sjelden bett ut, vi har ikke det største nettverket. Men det er egentlig ikke noe savn, siden vi begge trives godt hjemme. Men klart det er kjekt å bli bedt ut på fest. I morgen skal vi kjøpe de aller siste julegavene. Det skal bli godt å bli ferdige med det, slik at roen kan senke seg over oss. Tok bilder som vi hadde tenkt å sende i julekort. Men desverre er jeg så lite fotogen at vi ikke kan sende de julekorta. Det får bli de tradisjonelle i år, de er jo litt koselige de også da. Men jeg sliter alltid med hva jeg skal skrive. Føler det blir så klisjeaktig. Men men.... det går vel bra... selv om kortene kommer til å komme frem etter jul, kanskje i romjula. Bedre sent enn aldri, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. desember 2007 #152 Del Skrevet 21. desember 2007 Vi har sendt våre julekort i dag, sikkert litt seint. Og jeg synes julekort er litt krampaktig, men vi velger å sende til den eldre generasjonen for å vise at vi tenker på dem. Vennersender jeg ofte en mail eller tekstmelding til. Eller bruker facebook Håper det blir en hyggelig fest, og at du finner noe å ha på deg. Det evige dilemmaet............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. desember 2007 #153 Del Skrevet 21. desember 2007 Bakedagen var kjempekoselig. Vi fikk bakt 6 sorter og det er mer enn nok for oss. Smertene i hælen viste seg å være akillesen som var betent. Var godt å få vite hva det var, gikk jo å haltet fordi jeg hadde så vondt. Fikk smertestillende av legen. Så nå går det så mye bedre... Samboeren fikk feriedagene sine, så nå har han hatt fri i dag og skal ha fri i morgen og hele romjula, det blir kjekt. Han har altså fri til 2 januar. Nå har jeg også bakt, ble bare kakemenn, men fornøyd jeg Trenger man ikke gjøre noe med betente akillessener, annet enn å ta smertestillende? Bra det går bedre Kjekt med ferie frem til 2.januar! Kjenner til det der med å ikke vite hva jeg skal ha på meg... Jeg er alltid slik når jeg skal ut, til tross for at jeg har nok med klær Hvis vi ikke "ses" før jul må jeg bare få ønske deg en gooood jul! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 22. desember 2007 #154 Del Skrevet 22. desember 2007 Håper dere koser dere på fest i dag, og at du fant noe å ha på deg som du følte deg vel i. Det er viktig det også, for å slappe av og kose seg skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 22. desember 2007 #155 Del Skrevet 22. desember 2007 Tok bilder som vi hadde tenkt å sende i julekort. Men desverre er jeg så lite fotogen at vi ikke kan sende de julekorta. Det får bli de tradisjonelle i år, de er jo litt koselige de også da. Men jeg sliter alltid med hva jeg skal skrive. Føler det blir så klisjeaktig. Men men.... det går vel bra... selv om kortene kommer til å komme frem etter jul, kanskje i romjula. Bedre sent enn aldri, he he. Jeg er slett ikke enig i at du er lite fotogen. De bildene jeg har sett av deg er jo kjempefine . Er ellers enig i at det kan være vanskelig å finne ut hva en skal skrive på julekortene. Jeg hadde nesten lyst til å droppe å skrive julekort i år, men så er det det at jeg liker veldig godt å motta julekort. Da må jeg nesten skrive noen selv også. Du må ha en riktig god jul . Håper dere hadde det fint i selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. desember 2007 #156 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul, *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 23. desember 2007 #157 Del Skrevet 23. desember 2007 Må julen bli fin og gi ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul til deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 23. desember 2007 #158 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul, *Smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 25. desember 2007 #159 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg rakk visst aldri å ønske deg god jul... Håper du har hatt det fint, og at du får en hyggelig og avslappende romjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. desember 2007 #160 Del Skrevet 27. desember 2007 Håper du koser deg i romjula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå