Gjest *smak* Skrevet 10. september 2007 #61 Del Skrevet 10. september 2007 Har fått dilla på Wasa sandwich... nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 10. september 2007 #62 Del Skrevet 10. september 2007 Gratulerer så mye med dagen *smak*. Håper du får en flott bursdag . Lykke til med veiingen i kveld. Så flink som du har vært vil du nok få resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 10. september 2007 #63 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Tusen takk for bursdagsgratulasjoner, Madeline. Sender deg et kakestykke som takk Ikke minst tusen tusen takk for nydelige blomster. De kom på døren tidligere i dag, det var skikkelig koselig. Buketten var kjempefin, rosa gebera og liljer. Jeg skal legge ut et bilde av buketten i dagboka mi seinere. Saken er den at jeg ikke kan fotoprogrammet jeg har på pc'en, så jeg trenger hjelp av samboeren. Endret 10. september 2007 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. september 2007 #64 Del Skrevet 10. september 2007 Gratulerer med dagen *smak* . Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 10. september 2007 #65 Del Skrevet 10. september 2007 Tusen takk for bursdagsgratulasjoner, Madeline. Sender deg et kakestykke som takk Ikke minst tusen tusen takk for nydelige blomster. De kom på døren tidligere i dag, det var skikkelig koselig. Buketten var kjempefin, rosa gebera og liljer. Jeg skal legge ut et bilde av buketten i dagboka mi seinere. Saken er den at jeg ikke kan fotoprogrammet jeg har på pc'en, så jeg trenger hjelp av samboeren. Så bra at du likte blomstene. Koselig å kunne gi deg en liten oppmerksomhet på dagen din . Kos deg med selskap i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 10. september 2007 #66 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Oi, gratulerer så mye med dagen smak!! Krysser fingre for veiingen i dag, er sikker på at det går kjempebra! Endret 10. september 2007 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 10. september 2007 #67 Del Skrevet 10. september 2007 Takk for gratulasjoner: Kira og Fru Fomle, koselig gjort. Ja nå har gjestene gått og vi er gode og mette. Denne nydelige buketten fikk jeg av Madeline! Tusen, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 10. september 2007 #68 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Så var det Grete Roede kurset da.. Jeg gikk ned 1,3 kilo! Jeg er kjempefornøyd. Vekta har stått stille de siste 4 - 5 åra, da er det godt å se vekta krype nedover igjen. Tydeligvis fungerer Grete Roede kuren/livstilsendringen for meg! Jeg har jo trimma enormt mye denne uke, det akter jeg å fortsette med. I morgen skal jeg få satt opp et treningsprogram av en personlig trener på SATS, kan bli spennende. Endret 10. september 2007 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 11. september 2007 #69 Del Skrevet 11. september 2007 Gratulerer så mye med vel overstådt dag, og like mye gratulerer med flott vektnedgang! Slike resultat gir inspirasjon til å stå på! Du har vært kjempeflink og har fått lønn for strevet! GO GIRL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 11. september 2007 #70 Del Skrevet 11. september 2007 Kjempebra resultat av veiingen, *smak* . Tipper det var moro å kunne vise samboeren din at du klarer dette. Du har fått til en flott livsstilsendring i det siste og denne gangen virker du virkelig motivert og bestemt på å få det til. Stå på så klarer du å nå målene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 12. september 2007 #71 Del Skrevet 12. september 2007 Gratulerer så mye med vel overstådt dag, og like mye gratulerer med flott vektnedgang! Slike resultat gir inspirasjon til å stå på! Du har vært kjempeflink og har fått lønn for strevet! GO GIRL Takk for det Marillia. Det er klart det mortiverer når jeg har gått ned i vekt. Da vet jeg at jeg gjør noe riktig. Det inspirerer voldsomt, det er sikkert! Takk for lykkeønskninger, Marillia! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. september 2007 #72 Del Skrevet 12. september 2007 Flott resultat, *smak*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 12. september 2007 #73 Del Skrevet 12. september 2007 Kjempebra resultat av veiingen, *smak* . Tipper det var moro å kunne vise samboeren din at du klarer dette. Du har fått til en flott livsstilsendring i det siste og denne gangen virker du virkelig motivert og bestemt på å få det til. Stå på så klarer du å nå målene dine. Ja, jeg synes det var et bra resultat etter ei uke. Mer bør man kanskje ikke gå ned? Det er viktig at kroppen henger med. Samboeren ble jo glad for at jeg har gått ned, men er likevel litt skeptisk til at noen må passe på oss, som han sier. Men han er innforstått med at dette er noe jeg akter å fortsette med. Ja, jeg føler jeg er veldig motivert, dette skal jeg klare! Takk for lykkeønskninger, Madeline! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 12. september 2007 #74 Del Skrevet 12. september 2007 Flott resultat, *smak*! Takkar og bukkar :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 13. september 2007 #75 Del Skrevet 13. september 2007 I dag har vi fått ved. Har lovet samboeren å hjelpe å stable. Vi fikk ikke tak i bjørk så det ble selje. Selje varmer visst ca 15 % dårligere enn bjørk men men...Det var billigere, betalte 1600 for et favn og det synes jeg er overkommelig. Ellers har jeg gått tur med en turgruppe. Var ikke lange turen, men vi fikk oppleve både sol og fin natur! Har også trent på SATS. Tok mageøvelser i dag, så jeg vil sikkert kjenne det imorgen I helgen skal vi på ridestevne og se niesen min konkurrere. Blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 13. september 2007 #76 Del Skrevet 13. september 2007 Der minnet du meg på å bestille ved! En turgruppe høres koselig ut. Satstrening høres imponerende ut, var støttemedlem der en periode. Kanskje jeg skulle følge ditt gode eksempel? Du er imponerende flink, og så gode resultater må jo motivere til videre innsats! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. september 2007 #77 Del Skrevet 14. september 2007 Gratulerer med overstått!! :-D Litt treg, jeg Håper du hadde en super bursdag! :-D Så bra at du gikk ned 1,3 kg, kjempebra! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 14. september 2007 #78 Del Skrevet 14. september 2007 Du er flink til å trene, og nå minnet det meg om at jeg har glemt dagens øvelser. Knipeøvelsene. Vi fikk en favn ved i hus iløpet av sommerferien. Er så heldig at vi kan hugge gratis der jeg kommer fra, kun transportutgifter for å få fraktet den. Fyrte i ovnen før i dag, men sola kom fram så det ble i overkant varmt da jeg hadde huset fullt av folk. Blir sikkert bra med selje-ved også selv om det er litt dårligere enn bjørk. Bare pass på at den er skikkelig tørr, det er det viktigste. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 14. september 2007 #79 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Der minnet du meg på å bestille ved! En turgruppe høres koselig ut. Satstrening høres imponerende ut, var støttemedlem der en periode. Kanskje jeg skulle følge ditt gode eksempel? Du er imponerende flink, og så gode resultater må jo motivere til videre innsats! Takk for fine ord, Kira! Ja, jeg har blitt flink til å trimme. Har trent 10 ganger i løpet av September. Synes du skal begynne på SATS igjen, det gir overskudd. Ha en fin helg! Gratulerer med overstått!! :-D Litt treg, jeg Håper du hadde en super bursdag! :-D Så bra at du gikk ned 1,3 kg, kjempebra! :-D Kjekt å gå ned i vekt. Legen min mente at 0,5 kilo i uka var nok. Det er jo viktig at kroppen henger med. Hadde en super bursdag ja! Ha en fin helg, Knøttet! Du er flink til å trene, og nå minnet det meg om at jeg har glemt dagens øvelser. Knipeøvelsene. Vi fikk en favn ved i hus iløpet av sommerferien. Er så heldig at vi kan hugge gratis der jeg kommer fra, kun transportutgifter for å få fraktet den. Fyrte i ovnen før i dag, men sola kom fram så det ble i overkant varmt da jeg hadde huset fullt av folk. Blir sikkert bra med selje-ved også selv om det er litt dårligere enn bjørk. Bare pass på at den er skikkelig tørr, det er det viktigste. God helg! Heldige dere som kan hugge ved gratis. Det er jo ganske dyrt. Håper selje veden duger den også. Ha en flott helg, Fru Fomle Endret 14. september 2007 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 16. september 2007 #80 Del Skrevet 16. september 2007 Innom for å ønske deg en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå