Gå til innhold

Toddler pjatt!


Grace

Anbefalte innlegg

Galninger dere som tenker på nr. 3... Akkurat denne gangen har jeg vært så kvalm at jeg bare har villet over i 2. trimester slik at forhåpentligvis kvalmen gir seg. Uansett har jeg en tendens til å glemme. Lillemann var nemlig første og eneste barnet mitt, men det gikk ikke mange ukene etter fødsel at jeg gledet meg til neste graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Gurimalla, er alle preggis her eller?

Jeg hadde en periode hvor jeg var såååå klar for nr 3, men det er over. Mannen fikser ikke flere, så vil jeg ha en til må det bli med en annen mann :ler:

God jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg igrunn helt klar for nr 3 allerede, og lillegutten er 11 dager gammel :fnise:

Han hadde ikke tid til å vente til etter nyttår (termin 4.januar). Og det startet med vannavgang 16.desember. Skjedde ikke mye i løpet av natten. Hadde noen rier da, men de stoppet opp. Så da jeg kom inn igjen på KK om morgenen 17.des var hodet festet og det var 2 cm åpning. Så ble det satt en modningspille 11.10. Fra 11.30 var det rier med ti min mellomrom. Og sånn var det et par timer. Det ble litt kjedelig, så da begynte jeg å gå frem og tilbake i gangen der for å få litt fortgang. Så da tok det seg veldig opp. klokka 16 var det 4 cm, og fra da gikk det veldig fort!! 16.26 ble lille gutten min født :)

Håper alle har ei fin jul :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille prinsen, Capricorn! Tror kanskje jeg har sagt det på facebook, men er ikke 100% sikker, så jeg skriver det her også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen, god jul og godt nyttår - håper dere koser dere masse sammen med småttisene deres i ferien :)

Vel, da var jeg på'n igjen jeg også - 2 blå i dag, og forhåpentligvis en velskapt liten bebis i august/september! :babysmokk:

Satt på første forsøk denne gangen også gitt! Vi er kjempeglade, og gleder oss masse til å få en liten søster eller bror i hus :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Jeg har vært på ul nå og fikk vite at det er en liten gutt til. Jeg tror det blir kjekt med to tette brødre. Men jeg ser for meg at det skal bli høy fart i huset siden lillemann er til tider en liten turbo :rødme: Terminen er 23. juni.

Gratulerer med baby capri! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med babyer i magen og utenfor :hoppe:

Jeg er noen ganger veldig klar for nr.3 og andre ganger ikke. Mannen har ikke lyst på flere. Så jeg tror vi setter en strek og sier oss veldig fornøyd med de to vi har :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror 2 blir nok for vår del, men det vet vi jo ikke før vi evt. får nr 2. Det virker litt for styrete med tre for vår del. Trangt i baksetet i bilen, en forelder for lite osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hallo alle sammen, håper alle har det bra!

Gratulerer til alle som har fått barn/blitt gravide siden sist og ikke minst gratulerer til alle som har og har hatt bursdag rundt om kring nå... :blomst:

Nå har vi jammen dabbet av her? Håper vi kan blåse litt liv i denne tråden og komme med noen oppdateringer. :enig:

Her blir veslegutt 2 år i morgen og for et år vi har hatt...Vi har hatt så mye sykdom at jeg nesten ikke tør nevne det. Lillegutt har ikke gått ei full uke i barnehagen siden oktober :(

Nå håper jeg vi er i sluttinnspurten av NM i syk og ser frem til friskere og lysere dager.

Hvordan er det hos dere andre? Håper å se dere her snart!

Klem, Nicky B. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu!

Gratulerer til alle som er gravide eller som har fått bebiss siden sist jeg var innom. Og gratulerer til alle skjønne 2 åringer. Her ble Magnus 2 år for ei uke siden så tiden flyr.

Håper det er bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer til alle gravide og de som har fått baby :klem:

Her går det veldig bra. Koser oss med gullungene våre. Minstemann har blitt 4 mnd allerede, og jeg skjønner ikke hvor tiden blir av. Hadde dåp forrige helg, og var superheldige med været. Da kunne vi sitte ute litt og. Hadde vi hatt det denne helgen ville vi hatt sol, regn, vind, snø osv..

A storkoser seg i barnehagen og har fått gode venner der. Og hun er ei veldig bestemt lita frøken. Vet akkurat hvordan hun vil ha det. Hører ikke etter i det hele tatt når jeg snakker til henne, og skal aller helst gjøre det stikk motsatte. Er blitt veldig opptatt av 'min' da. Og hvem alle tingene tilhører. Så hvis hun finner mobilen min, kommer hun løpende med den til meg. Og hun er veldig glad i lillebroren sin. Så jeg må passe veldig på, for hun blir fort litt voldsom når hun skal kose.

Og hun snakker hele tiden nå. Masse setninger hele tiden. Er ikke alt som er like forståelig alltid, men jeg skjønner som regel hva hun mener.

*bilder borte*

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig bilder, Capricorn :rødme:

Her har vi nå en 2åring og 5åring i hus. Det er morsomt og slitsomt. Christian prater og prater, han og Victoria leker godt sammen og har mye omsorg for hverandre. Men det er også noen diskusjoner og krangling :fnise:

Legger ved et bilde fra bursdagsfeiringen sist helg;

post-4204-1271710179,7833_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

:)

Hei hei alle sammen. Gratulerer til alle som både har fått og som skal få baby!

Her har minstemann i huset rukket å bli 2 år og 1 mnd, og han er verdens deiligste lille gutt.

Henger fortsatt etter på alle områder, så han kan fortsatt ikke gå uten støtte og han prater ikke. Lager bare masse lyder. Er fortsatt litt sårt å se alle de andre 2åringene i bhg som løper rundt og mange prater som en foss, men vi må bare glede oss over de små fremskrittene han gjør og være stolt over det. Han er jo verdens beste lillebror.

Vi har hatt et travelt år med farting hit og dit pga han, og nå skal vi på 3dagers klinikkopphold ved barnehabilitering. Håper vi kan få noen gode svar der.

Lillemann vil også få spes.ped mange timer i uka i bhg til høsten og bhg blir styrket med ekstra assistent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pondusa :vinke:

Høres ut som om dere har vært opptatte, ja. Hva gjør man vel ikke for de små...Håper du husker å ta vare på deg selv midt oppi alt :klem:

I dag drar vi på hytta og blir der i to uker. Mannen skal hjem fra søndag til torsdag, så da er det meg og kidsa alene på en øy ;). Vi har heldigvis båt så vi kan komme oss inn til fastlandet og Kristiansand.

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...