Malou Skrevet 28. september 2007 Forfatter #141 Del Skrevet 28. september 2007 Takk for hilsninger MissS, Bettie og melloz. Tenkte meg at det nok var noen som kjente seg igjen i det med å bruke for mye tid på nettet. Ikke det at det å være en god del på nettet er noe problem i selv, det har det bare med å bli litt for mye litt for ofte. Skal bare... To timers reisevei er forøvrig tur-retur, takk og pris. Ikke at det ikke er nok i seg selv. Endelig helg! :dåne: Sa jeg at det ikke var fullt så travelt på jobb lenger? I såfall jugde jeg. Problemet er at jeg ikke får gjort halvdelen av det jeg egentlig skulle gjort i løbet av dagen, noe som medfører at jeg både har jobbet lenge i kveld og i tillegg blir nødt til å jobbe noen timer i morgen og/eller på søndag. Jeg er egentlig veldig i mot både kvelds- og helgejobbing (i sær helgejobbing), men det hvis det kan hjelpe med å gjøre neste uke litt mindre kaotisk er det nok verdt det. Så lenge det ikke blir noen vane, men det regner jeg heller ikke med at det blir. Nå -> Grey's Night Sesong 4 startet i USA i natt. Har gledet meg til TV-sesong starten i USA en god stund nå og selv om jeg ikke synes sesong 3 av Grey's var fullt så bra som de foregående er jeg ikke i tvil om at det fortsatt er yndlingsserien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. september 2007 #142 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg kjenner til det med å måtte jobbe i helgen. Sluttet tidlig på jobben i dag, men har med meg jobb hjem. Det er ikke moro å jobbe i helgen, men det er bedre enn å stresse masse neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. september 2007 Forfatter #143 Del Skrevet 29. september 2007 Så aboslutt Bettie. Har jobbet et par timer i dag. Utrolig hva man får unna når man får fred til å gjøre det man skal. Dessuten er jeg som oftest mye mer effektiv når jeg sitter i sofaen med teppe og den bærbare i fanget enn når jeg prøver å finne en behagelig sittestilling på kontoret. I hvertfall når det bare er ting som skal gjøres uten innblanding fra andre. Nå trives jeg veldig godt sammen med kollegaene mine også, spesielt min italienske kollega. Vi har støttet hverandre veldig mye den siste tiden og det er gull verdt i en stressene og utfordrene tid. Nå slapper jeg bare av i sofaen mens mannen ser en eller annen voldelig film. Hører på litt musikk på youtube, blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. september 2007 Forfatter #144 Del Skrevet 29. september 2007 Det er sånn som nå at jeg tenker på at jeg burde legge meg på sofaen og lese, men istedet ender opp med å sitte her. Egentlig har jeg lyst til å shoppe litt også, men vet ikke hva. Kikke litt på eBay kanskje? Fikk orange sjal i posten i dag, kjøpt på eBay. Ikke mye orange klær i mitt skap, men har troen på at det kan lyse opp litt sammen med alt det sorte. Kunne tenke meg et par øredobber eller et armbånd i samme farge også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. september 2007 Forfatter #145 Del Skrevet 29. september 2007 http://www.youtube.com/watch?v=X-K4CXvxNcw&NR=1 Jadda, jeg er her ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 29. september 2007 #146 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #147 Del Skrevet 1. oktober 2007 Mannen min er frisk! I hvertfall så frisk som han kan være på nåværende tidspunkt. Det som sitter igjen i magen ser ut til å være dødt og de mener at det vil forsvinne av seg selv etterhvert. Allikevel tar de heldigvis ingen sjanser så han skal inn til scanning allerede om to måneder. Som legen sa, de kan jo ikke si noe med 100% sikkerhet, men det ser veldig bra ut og den typen han har pleier ikke å våkne til liv igjen (selv om det selvfølgelig skjer for noen.) Jeg er så innmari glad! Samtidig kan jeg ikke helt tro det, er litt apatisk og føler det litt om vi nå bare skal igjennom en ny venteperiode (på to måneder) før vi får vite hvordan det går. Men mannen min har ikke kreft lenger. Jeg ikke tenke meg noe som helst i hele verden som kan måle seg med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. oktober 2007 #148 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så bra! Det tar nok litt tid før det synker inn, men likevel - så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 1. oktober 2007 #149 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så bra, Malou!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 1. oktober 2007 #150 Del Skrevet 1. oktober 2007 :-D Så flott! Veldig glad på deres vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 2. oktober 2007 #151 Del Skrevet 2. oktober 2007 Åh, nå ble jeg så glad, Malou! Kjente det gikk en god frysning gjennom meg da jeg leste at mannen din ikke har kreft lenger! Jeg er så glad på deres vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #152 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tusen takk Bettie, Frk. Stella, Mie & Dråpe. *rørt* Vi var ute å spise for å feire i går, i dag er det tilbake til virkeligheten med full guffe (og litt mer enn det) på jobb. Blir nødt til å jobbe igjen i kveld. Merker stressnivået stige til uante dimensjoner noen ganger, men det er i det minste litt letter å holde masken nå som det ser ut som om mannen er frisk. Jeg vet jeg skrev i går at han ikke har kreft lenger, men jeg tør likssom ikke helt ordentlig tro på det ennå. Jo jeg tror på det, men så er det noe i meg sier at jeg ikke skal ta gledene totalt på forskudd. Lurer på hvor lang tid det kommer til å gå før man kan puste helt normalt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. oktober 2007 #153 Del Skrevet 2. oktober 2007 Så utrolig flotte nyheter Malou :juhu: Håper virkelig det holder seg borte nå da, sånn at dere får roen over dere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 2. oktober 2007 #154 Del Skrevet 2. oktober 2007 Livet og "lykken" er skjøre greier, noen ganger blir vi kraftig påminnet det. Og så forstår vi enda bedre etterpå at ingenting er viktigere enn å ha hverandre og å ha helsen i behold, det kan sette ting litt i perspektiv. At "det som ikke knuser deg styrker deg" er en klisjè får så være, jaggu er det riktig også. Livet kan virke utrolig tilfeldig enkelte ganger, det eneste vi egentlig vet er hva vi har akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. oktober 2007 #155 Del Skrevet 2. oktober 2007 Forstår godt at det vil ta litt tid før dere våger å satse helt på friskmeldingen, men det er viktig det Mie sier - ta en dag av gangen og glede seg over den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 3. oktober 2007 #156 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Så utrolig gode nyheter!! Jeg er SÅ glad på deres vegne! Piglet Endret 3. oktober 2007 av Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amity Skrevet 3. oktober 2007 #157 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fantastiske nyheter! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #158 Del Skrevet 7. oktober 2007 :livstegn-smiley: Tusen takk for hilsninger monja, Mie, Bettie, Piglet og Amity. Det varmer. Jeg har faktisk selv brugt utrykket "det som ikke knuser deg styrker deg" flere ganger i løbet av mannens sykdomsperiode Mie, og selv om det som du sier kanskje er en klisje så føler jeg faktisk at det stemmer veldig godt for meg.... og vi tar en gang om dagen, selv om det føles veldig godt å endelig kunne begynne å planlegge litt lenger fremover igjen uten å hele tiden skulle tenke på om det passer med neste sykehusinnleggelse. En stund siden siste oppdatering. Har hatt (enda) noen harde dager på jobb. Var ikke hjemme før kl. halv ni på fredagskvelden, så ukas høydepunkt ble litt amputert. Men jeg fikk da i det minste klemt litt på mannen og sett Grey's og Private Practice før jeg stupte i seng. Jeg hadde ikke strengt tatt trengt å sitte på jobb så lenge, men jeg hadde noe jeg ville få ferdig før helgen sånn at jeg slapp å ha det hengende øver meg. Har jobbet bittelitt i går og i dag også, men ikke noe å snakke om i forhold til de siste ukene. I går var vi på fest. Mannen kjørte da han må ikke drikke så mye så lenge han går på blodfortynnende medisin. Jeg fikk nok å drikke til at jeg godt kan merke det i dag, men er faktisk i ganske god form. Sov til elleve/halv tolv tiden for å flytte meg ut på sofaen et par timer. Har sett litt TV og vært litt på nettet. Har også vært en tur på bensinstasjonen og kjøpt tyggegummi og potetskruer med salt som jeg har tenkt å kose meg med litt senere. :voldsomt-saltbehov-smiley: Tror det fine høstværet ga meg litt energikikk for etter at jeg kom hjem har jeg impregnert både de nye sorte støvlettene mine, de brune jeg kjøpte i Barcelona for nesten et år siden pluss tre par sko. I tillegg har jeg gitt de gamle sorte støvlettene mine et lag skokrem. Nå sitter jeg på en pute på benken under den store hengebjørka i hagen med iPoden og den bærbare og nyter litt sårt tiltrengt balsam for for sjelen. Det er fortsatt en del grønne blader på bjørka, men det begynner å bli mange gule på bakken også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 7. oktober 2007 #159 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hei Malou, endelig fikk jeg oppdatert meg igjen. Så hyggelig å lese siste nytt. Det må være en enorm lettelse, men kanskje også litt rart at alt skal tilbake til det "normale" igjen etter en periode som har snudd mye på hodet?! Ha en fin uke :-D. Endret 7. oktober 2007 av Ada Blûe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. oktober 2007 #160 Del Skrevet 7. oktober 2007 Også her har bjørka fått gule blader, og mange av dem har havnet på bakken. Det er helt klart høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå