Gjest tomat Mina Skrevet 19. august 2007 #321 Skrevet 19. august 2007 Hun var selvsagt forberedt på skriving i media og prat blant folk seg i mellom og på nettet! Det er denne latterliggjøringen av henne som er ille! Til dere som sier at hun bruker prinsessetittelen sin for å markedsføre dette: Tror dere ikke at hun hadde fått like mye oppmerksomhet om det kun sto:Märtha Loise har startet engleskole, hun jenta vet dere som er gift med forfatteren Ari Behn. ALLE vet hvem hun er uansett! Det blir jo like teit som da VG tok nærbilde av Aris fingre uten gifteringen mens han var på byen, med overskrift der dem ymtet noe om "unkar på byen" Märtha sitter hjemme med unga...bla,bla... Sorry, men ALLE vet hvem Ari er og ALLE vet at Ari er gift uansett om han bærer giftering eller ei! HØL i hue her eller
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #322 Skrevet 19. august 2007 Hun var selvsagt forberedt på skriving i media og prat blant folk seg i mellom og på nettet! Det er denne latterliggjøringen av henne som er ille! Til dere som sier at hun bruker prinsessetittelen sin for å markedsføre dette: Tror dere ikke at hun hadde fått like mye oppmerksomhet om det kun sto:Märtha Loise har startet engleskole, hun jenta vet dere som er gift med forfatteren Ari Behn. ALLE vet hvem hun er uansett! Det blir jo like teit som da VG tok nærbilde av Aris fingre uten gifteringen mens han var på byen, med overskrift der dem ymtet noe om "unkar på byen" Märtha sitter hjemme med unga...bla,bla... Sorry, men ALLE vet hvem Ari er og ALLE vet at Ari er gift uansett om han bærer giftering eller ei! HØL i hue her eller Må si meg enig med deg. Noen er så trangsynte at det må gjøre vondt i hue dems når dem gjør et forsøk på å tenke. Hva skal Martha gjøre da for ikke å få så mye oppmerksomhet for det hun gjør.Bytte navn? Folk kjenner henne igjen på utseende! Ta en total plastisk operasjon så hun blir ugjennkjennelig? Alle vet at hun er gift med Ari og at hun har 2 barn med han så det nytter ikke det heller! Hva skal Martha gjøre da for ikke å bli gjenkjent som et familiemedlem av kongefamilien? Skal vi innføre det slik det var i riktig gamle dager at alle som sa noe stygt om et kongemedlem ble lynsjet?
Gjest Gjest_Carina_* Skrevet 20. august 2007 #323 Skrevet 20. august 2007 - Märtha brukte aktivt prinsessetittelen sin da hun skulle markedsføre den nye skolen sin. Har hun selv gjort det? Det er pressen som har gjort det, ikke Märtha og Hennes skole!
Gjest Nedfall Skrevet 26. august 2007 #324 Skrevet 26. august 2007 Og om du sier at du ikke tror på Gud, har jeg da rett til å forlange at du på liv og død SKAL bevise at Gud ikke eksisterer? Meg bekjent har ikke vitenskapen klart verken å bevise eller motbevise dette, til tross for at millioner av mennesker over hele verden er overbevist om hans/hennes eksistens(eller mangel på sådan). Dette er jo en klassisk retorikk fra mange troende.. Du kan ikke bevise at gud fins, men det gjør jo ikkeno, for det er ingen som kan motbevise det heller ? Det er den som kommer med en påstand, som må underbygge den, og helst med beviser.. Klipper og limer litt herifra: ”La oss si at jeg påsto at det svever en tekanne i porselen der ute et sted mellom Jorda og Mars, alt for liten til at den kan oppdages med noe teleskop. Ingen kunne bevise at jeg tar feil. Men dersom jeg forlanger at ettersom tekanna ikke kan motbevises, er det totalt uakseptabelt at folk tviler på dens eksistens - da ville man med rette si at jeg snakker tull.” Poenget her er selvsagt at bevisbyrden ligger hos de troende. Det er de som skal sannsynliggjøre at Gud finnes, ikke omvendt. Og ettersom påstanden om Gud har så stor innvirkning på våre liv - hvorfor skal ikke vitenskapen analysere den? Hvorfor skal religionen være mer immun mot kritikk enn påstander om flyvende tekanner?
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 4. oktober 2007 #325 Skrevet 4. oktober 2007 Ettersom påstanden om Gud har så stor innvirkning på våre liv - hvorfor skal ikke vitenskapen analysere den? Hvorfor skal religionen være mer immun mot kritikk enn påstander om flyvende tekanner? Vitenskap analyserer vel innvirkningen religion har på folks liv, så vidt jeg har fått med meg. Det er mulig religion er mer immun mot kritikk enn påstander om flyvende tekanner fordi religion har større avgjørende betydning for folks liv (dypere konsekvenser og påvirkninger) enn eventuelle flygende tekanner.
Gjest Don Giovanni Skrevet 4. oktober 2007 #326 Skrevet 4. oktober 2007 Vitenskap analyserer vel innvirkningen religion har på folks liv, så vidt jeg har fått med meg. Det er mulig religion er mer immun mot kritikk enn påstander om flyvende tekanner fordi religion har større avgjørende betydning for folks liv (dypere konsekvenser og påvirkninger) enn eventuelle flygende tekanner. Her var det gullkorn som vanlig Skulle ikke du til Stavanger snart ?
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 4. oktober 2007 #327 Skrevet 4. oktober 2007 Her var det gullkorn som vanlig Skulle ikke du til Stavanger snart ? Ehm. Lørdag 13.okt er det fest ute i Stavanger. Du sa jo at det ikke er så mange Don Giovannier der.
Gjest Don Giovanni Skrevet 4. oktober 2007 #328 Skrevet 4. oktober 2007 Ehm. Lørdag 13.okt er det fest ute i Stavanger. Du sa jo at det ikke er så mange Don Giovannier der. Det stemmer. Lørdag 13. er eneste dag det er fest i stavanger og jeg er selvsagt eneste mann som deltar Jeg skal legge meg etter alle julier over 25
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 4. oktober 2007 #329 Skrevet 4. oktober 2007 Det stemmer. Lørdag 13. er eneste dag det er fest i stavanger og jeg er selvsagt eneste mann som deltar Jeg skal legge meg etter alle julier over 25 Stavangers hotteste utested for voksne er?
Gjest Don Giovanni Skrevet 4. oktober 2007 #330 Skrevet 4. oktober 2007 Stavangers hotteste utested for voksne er? terrassen min
Gjest Cirka Skrevet 10. oktober 2007 #331 Skrevet 10. oktober 2007 Martha snakker om åndelighet, ikke om religion. Selvfølgelig kan man kritisere de forskjellige religionene, det vitner vel historiens kriger om. Etter min mening har det ingen ting med åndelighet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå