Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Er vel ikke uvanlig at feber stiger, og går fort ned igjen når de er så små - men det er jo greit å følge med hvis de virker utilpass.

Har ikke så veldig gode erfaringer med HS jeg heller, men sånn blir det vel når man har en baby som ikke følger gjennomsnittet..... :sukk: Skulle ønske de hadde litt mer forståelse for at alle er forskjellige, både babyer og foreldre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars Live da, men godt det ser ut til å gå over.

En hel helg er nok litt vanskelig, ja.. Men som du sier, det kommer nok nye sjanser til å bli med :)

Driver dere fremdeles på med gangen altså? Trodde du prøvde å snike deg unna, jeg :fnise:

Prøver stadig å snike meg unna ja :fnise: Men av og til må jeg til pers, og at jeg prioriterer scrapping fremfor sparkling, pussing og maling faller nok dessverre ikke helt i god jord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling, pussing og maling høres kjedelig ut. Stakkars deg :fnise: Hvor mye er det som gjenstår å gjøre da? Vet ikke om jeg husker riktig engang. Skulle dere lage større gang og fjerne boden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slått ut veggen ut til boden ja, så nå får vi dobbelt så stor gang :juhu:

Tak og vegger er straks ferdig sparklet og grunnet. Nytt vindu satt inn og panelen er på på utsiden (må bare beises :( ), og så skal vi støpe nytt gulv m/vamekabler og fliser. Uff, er litt igjen ja... Og pengene flyr :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye sånn ca bruker dere på dette tror du? Vi kunne nemlig tenke oss å gjøre det samme en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegar trodde vi skulle klare oss med 10 000,-, men bare vinduet kostet jo 5... Så vi går nok over 20 nærmere 25 tenker jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi får klare oss uten vindu i såfall :fnise: Det var dyrt, ja.. Vi har altfor mange planer.. Tro om vi noen gang kommer til å få gjort noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinduxbo

Eeeh... Hva er det for et ord??? :klø: Gikk visst litt fort på tastaturet der... :fnise:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antok at du mente vindu, men var ikke sikker på om det var noe nytt og fancy jeg ikke hadde fått med meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Susiepia: Sender deg en PM, så kan du adde meg hvis du vil ;)

Jaa, er hun ikke søt? Alle mødre synes jo at deres egne barn er verdens søteste da. Men jeg synes hun ser så snill ut, jeg :fnise: Men hun kan være ganske rampete også da ;) Men hun er kjempegod i hvertfall. Det er det ikke tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...