Midna Skrevet 30. november 2007 Forfatter #161 Del Skrevet 30. november 2007 Skal jobbe hele denne helgen også så har ikke så store forhåpninger til helgen utenom at jeg håper jeg får noen fine dager på jobb. Håper det ikke blir så mye å gjøre denne helgen, har vært så utrolig mye å gjøre i helgene i det siste og det sliter mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 3. desember 2007 #162 Del Skrevet 3. desember 2007 Skal jobbe hele denne helgen også så har ikke så store forhåpninger til helgen utenom at jeg håper jeg får noen fine dager på jobb. Håper det ikke blir så mye å gjøre denne helgen, har vært så utrolig mye å gjøre i helgene i det siste og det sliter mye. Hei vennen. Skjønner godt du blir sliten av å jobbe i helgene. Det er nesten den verste tiden å jobbe på. Håper du får en fin helg, i alle fall. *Stor klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #163 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå er jeg sliten!! Helgen har vært lang, slitsom men veldig morsom! Lørdag Jobbet fra 08:00 til 20:30. Det ble en lang dag! Har vært full fart på hotellet hele helgen egentlig. Jeg hadde bare tre konferanser å ta meg av, som heldigvis var ganske enkle å ha med å gjøre. Grunnen til at jeg var så lenge på jobb var at konferansene rett og slett varte så lenge. Så mens jeg ikke gjorde ting i min avdeling hjalp jeg kokkene med å sette opp noe greier, jeg hjalp servitørene med å ordne til julebord, jeg hjalp til med å gjøre klart garderoben og jeg hjalp de i baren med å gjøre klart der. Så det gikk i ett fra morgen til kveld, og jeg var passe sliten da jeg kom hjem!! Vel hjemme kom kjæresten på besøk. Vi spiste pizza og jeg sovnet ganske raskt på sofaen! Søndag Jobbet fra 08:30 til 21:00. Dagen bestod av 2 konferanser som det ikke var noe problem med. I tillegg hjalp jeg til med å gjøre klar scenen til show, jeg støvsuget, jeg gorde klar til kino med julefilm for barna og satt på det, jeg rigget et rom som skulle brukes til juleverksted og så hjalp jeg aktivitetslederene med å utvide juleverkstedet fordi det kom så mange unger. Jeg hjalp også litt til med å rydde i baren etter at popcorn og pølse salget der var ferdig. Da det var over så ryddet jeg etter mine konferansegjester og begynte å rigge rom til mandagen. Hadde 6 rom/saler å rigge og jeg var dødsliten. Heldigvis fikk jeg hjelp av 4 stykken som jeg kunne bruke til det jeg ville så da ble vi ferdig i ni tiden. Siden jeg var så sinnsykt sliten i hele kroppen lot jeg guttene ta det tunge rigge arbeidet mens jeg ordnet det tekniske, satt opp kaffe og kake buffet, glass, låste vannstasjoner osv... Det var utrolig deilig med litt hjelp! Det skjer mye på hotellet nå før jul, men det er bare kjempe morsomt! Jeg fikk også masse positive tilbakemeldinger bådefra min egen sjef, økonomisjfen og de som jobbet i baren. Det var koselig, og da var strevet virkelig verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #164 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei vennen. Skjønner godt du blir sliten av å jobbe i helgene. Det er nesten den verste tiden å jobbe på. Håper du får en fin helg, i alle fall. *Stor klem* Hei Jenna! :D Nå er jeg så sliten som aldri før men jeg har hatt en kjempe fin helg! De jeg jobber sammen med er så herlige så og det skjer så mye spennende i helgene nå at det rett og slett er veldig fint å være på jobb. Nå jobber vel nesten alle på hotellet døgnet rundt så alle er like slitne, og det hjelper litt det å ------------------------ Mandag Da vekkerklokken ringte klokken seks på morgenen i dag var jeg skikkelig trøtt og sliten! Kunne ikke skjønne at det allerede var morgen! :søvn: Jeg kom meg allikevel opp og kom meg på skolen. Jeg dro hjem kvart på tolv, to timer før tiden da... Jegvar så trøtt at jeg nesten ikke fikk med meg noe så fant ut at det var best å dra hjem. Nå sitter jeg i sofaen og prøver å manna meg opp til å lage meg litt mat. Men er så godt å halveis ligge Etterpå skal jeg ta et fotbad for det verker i beina. Jeg har uten å tulle ikke noe hud under litt over halvparten av storetæne mine Sånn går det når man går rundt i pen sko i 25 timer i løpet av en helg. Ikke ser det så pent ut heller, så nå trengs det virkelig litt fotbad og filing og krem og litt neglelakk ; D Etterpå er jeg også nødt til å måke kaninburet og gå en tur med kaninen. Har ikke akkurat fått så mye tid til dyret i helgen... Jeg må også få lest litt til eksamen. Klokken åtte i kveld skal jeg og kjæresten ut å spise! :love: Gleder meg! Nå begynner også julestemninger å komme krypendes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. desember 2007 #165 Del Skrevet 3. desember 2007 Koooos deg med kjæresten i kveld. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #166 Del Skrevet 3. desember 2007 Vil bare sove. Har sovet en time på sofaen og nå går deth elt rundt Drømte at jeg var en ørn og flydde kjempe høyt. Også drømte jeg at jeg hadde med meg koke bok i forelesningen og foreleseren trua oss til å lage sushi fordi at det stod i kokeboka mi :søvn: Har ikke fått gjort noen ting etter skolen i dag : ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. desember 2007 #167 Del Skrevet 3. desember 2007 For en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #168 Del Skrevet 3. desember 2007 Ja og i den ørne drømmen så var det krig. Det var mitt lag mot Hitler sitt lag. Det var ute på havet så Hitler hadde en båt også var alle de andre i lufta. Men jeg som var ørn flydde langt over skyene fordi jeg ville ikke bli tatt også prøvde jeg å spytte på fiendene : P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. desember 2007 #169 Del Skrevet 3. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #170 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå har jeg nettop våknet og liggeri sengen. Gavmeg liv til å sove litt ordentlig ut i dag. Skal ikke ta toget til skolen før halv ett. Kommer til gjengjeld ikke hjem før sju da. Var kjempe koselig på restaurant i går! Vi spiste kjempegod lammecarre og sjokoladefondant og ordentlig god hvit sjokoladeis til dessert. Helt herlig! Vi hadde gavekort så det kostet oss ikke noe mer enn for det vi drakk heller Etter restauranten ble jeg med hjem tilkjæresten en liten tur. O g vi bare lå og snakket. Kooselig! ---------------- Nå skal jeg stå opp å ta meg en god dusj. Etterpå skal jeg gjøre litt små ting og lese til eksamen. I morgen kommer en veninne til meg, også skal vi ha lesedag med noe godt å spise ; DD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #171 Del Skrevet 4. desember 2007 Er det mulig å være så trøtt??? Jeg stod opp klokka ni og er fremdeles skikkelig trøtt i øya, så håper jeg våkner snart! Er vist mer sliten enn jeg trodde etter helgen. Nå går jeg til toget om 20 minutter, frister lite men Nest siste forelesning dette semesteret!! ;D Hittil i dag har jeg fått ryddet litt, lest litt pensum også har jeg tatt en heeerlig fotbad!! Så nå har jeg skikkelig myke føtter som er behagelige å gå på igjen -------------------------------- Skal ta med meg skolebøker så jeg får lest til eksamen på toget. Kommer også en time før forelesningen så jeg får lest før den også. Nå fller jeg meg skikkelig stressa på grunn av eksamen Kommer jo aldri til å lære meg alt!! Men skal legge inn en innsats innimellom alt som skjer i dag og i morgen er det lesedag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 4. desember 2007 #172 Del Skrevet 4. desember 2007 Du jobber jammen meg mye, ikke rart at du er kjempesliten Eksamen er desverre aldri gøy Lykke til med eksamenslesinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #173 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei Adonia!! Nå har jeg kommet meg hjem fra skolen og nå føler jeg meg mer våken og opplagt! Nå er jeg derimot skikkelig sur. Gidder ikke å skrive om det igjen, men har skrevet en tråd om det på utdannings forumet. Nå skal jeg prøve å lese litt mer til eksamen. Skal knaksje være sammen med kjæresten etterpå hvis det ordner seg med bil på en eller annen måte. Gleder meg skikkelig til jeg og en veninne skal ha lesedag sammen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #174 Del Skrevet 5. desember 2007 Fri i dag, og klarteå stå opp før åtte!! Nå kommer snart veninna mi til meg, så nå skal vi lese til eksamen. Skal bli godt å få gjort unna litt mer! Har kjøpt inn grønnsaker og dip og tenkte at jeg skulle tine noen boller jeg har bakt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #175 Del Skrevet 5. desember 2007 Må bare si at jeg ofte får den skrivefeilen at jeg ikke har mellomrom mellom ordene. Space knappen min er litt tråkk og hvis jeg skriver fort uten å følge med så skjer det ganske ofte. Er ikke akkurat slik at jeg har tid til å lese over det jeg skriver her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #176 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå begynner jeg å føle meg stressa forran eksamen. Jo mer jeg leser jo mer finner jeg ut at jeg må skrive notater om eller gå dypere inn på emnet. Jeg pleier ikke å bli så stressa før eksamen men i dette faget så føler jeg ikke at jeg har helt oversikt selvom jeg har jobbet mye med det. I dag har jeg lest igjennom notater og streket, også har jeg skrevet og fylte ut med flere notater. Nå skal jeg skrive notater fra det ene kapittelet i den ene boken i relasjonsledelse. Føler at jeg ikke har helt taket på det emnet som står der så da må jeg lese litt mer. Nå er jeg lei av å lese. Når jeg er ferdig med å skrive notater fra det kapittelet så skal jeg se om jeg orker/gidder å trene. Etterpå må jeg i stallen også men frister lite i dette været... Var koselig med besøk fra veninna mi også. Har også fått julegave fra henne allerede. Det var en gavepose fra Vero Moda. Er så spent på hva det er ; D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 5. desember 2007 #177 Del Skrevet 5. desember 2007 Slapp av, eksamen kommer til å gå fint Det er helt naturlig å stresse før eksamen og føle at man skulle ha lest mer.. Du sier jo selv at du har lest mye, streket under og skrevet notater. Er ikke så mye mer du kan gjøre da. Slapp av og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #178 Del Skrevet 5. desember 2007 Tusen takk for beroligendes ord Marihan Du har jo rett, og jeg vet det jo innerst inne. Det er bare at jeg har så veeeldig lyst til at det skal gå bra. Men nå har jeg lest enda mer og føler at jeg faktisk begynner å kunne en del ting nå. Så hvis jeg fortsetter som dette så håper jeg at det kommer til å bli veldig bra! Men jeg har alltid skrekk for å få noe jeg ikke har lest på eller ikke kan... hehe Nå skal jeg gi meg med lesingen og skal vaske soverommet mitt før jeg drar i stallen. Etter stallen skal jeg gjøre noen kjappe styrkeøvelser også skal jeg ta meg en dusj. Vurderer å jobbe litt med oppgaven som skal leveres på mandag også, men den skal jo jobbes med på skolen i morgen så det er ikke noe stress. Kommer nok tilbake hit etter stall turen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #179 Del Skrevet 5. desember 2007 Den eksamen jeg driver og stresser til er ikke før den 17 da Den eksamen jeg har den 13 stressert jeg ikke med i det hele tatt... Merkelig. Men må prioritere den i morgen etter skolen! Har printet ut alle forelesningsnotater så får begynne å gå igjennom de i morgen. Har jo lest alt pensum så det er heldigvis i boks. Men jeg husker jo ikke så mye da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 5. desember 2007 #180 Del Skrevet 5. desember 2007 Kjipt med skoler som forskjellsbehandler *sender over en varm klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå