Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne


Midna

Anbefalte innlegg

Gjest marihan

Det er helt herlig å være lat! :-D

Det høres jo veldig bra ut at du gleder deg til å begynne å jobbe! Og jeg tror også det er veldig bra å ha "jobbet litt på gulvet" Hvis du en dag blir sjef, så kommer nok dette veldig godt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vært og shoppet. ;D Vi bestilte pall til sofaen som kommer om en del uker også kjøpte vi to lampet til å ha over sofaen og to puter. Tror det blir bra! Skal ta bilder og i bloggen så fort vi får hengt det opp og jeg har fått kameraet tilbake. :)

Vi så også etter en slik benk på bohus med kurver under og pute på toppen til å ha på soverommet. Men de var desverre utsolgt. De skulle ringe når de hadde fått de inn. Vi så en liknende en på Skeidar men den var ikke like fin. Så vi får vente til de får det inn på bohus igjen. :)

Nå blir det husvask og ordning av ting og tang før vi får besøk i kveld. I morgen skal vi på hyttetur til noen venner fra lørdag til søndag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Jeg må inrømme at jeg fremdeles ligger i sengen. Snakk om å være lat! Men får vel komme meg opp nå. Jeg liker jo egentlig ikke å jobbe så lenge. Skal bare jobbe torsdag og fredag denne uken, og det er helt greit. Jeg begynner jo snart i 100 prosent stilling. Så ok med litt fefrei nå altså!

Dagens planer er å ordne opp litt ute i hagen/inngangsparti, handletur med søster, lage noe middag (laks??), rydde og ordne og ta bilder til bloggen.

I går var jeg hos frisøren og klipte meg og farget og stripet håret. Så nå er jeg brunette med noen lyse striper. Det er litt uvant, men ble veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Det er deilig å sove lenge da :) De siste dagene har jeg sovet til 10- halv 11 hver dag :-D

Morsomt med ny frisyre da, greit med litt forandring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marihan. Må si jeg slet litt med å ordne det på morgenen i dag. Og da ble jeg litt sur og lei. Hehe, men sånn er jeg alltid når jeg har klipt meg. Trenger liksom noen dager på å "gå det inn".

Nå skal jeg på kjøretur med samboer og broren hans for å hente kantstein til hagen. I morgen får jeg vel satse på å begynne å ordne ute i hagen nå som alt er på plass...

Bloggen er foresten oppdatert med leilighetsbilder, og flere er på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag stod jeg opp rundt halv ti. Jeg føler meg litt lat om dagen. Men i morgen skal jeg jobbe som frokostservitør fra klokken sju på morgenen og det skal jeg fredag også. For det første så er sju litt for tidlig, og for det andre så har jeg aldri servert. Så dette kan bli spennende. Mp innrømme at jeg gruer meg litt, men det blir sikkert greit! Er jo greit å prøve seg på litt forskjellige avdelinger.

Dagens planer er å gå meg en tur, stelle litt med plantene inne, henge opp bilde over sofaen og lamper, lese litt i boka, blogge litt, drikke te og kanskje litt hagearbeid hvis været tillater det. Det regnet som bare det i stad, men nå har det roet seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vekkerklokka ringte 05:50 i dag, var jeg litt trøtt kan man si... Nå er jeg litt mer våken, men må si jeg gruer meg til å servere. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake! Det var litt skummelt men det gikk bra. Jeg jobbet først under frokosten og da bare ryddet jeg, og etterpå var det dekking til lunsj og da serverte vi to retters middag til en del hundre gjester. Jeg klarte bare å ta to asjetter på likt men i morgen skal jeg prøve å servere tre på likt. Så vi får se hvordan det går.

Det var i alle fall veldig sosialt og tiden gikk fort, og jeg må si jeg trivdes ganske godt. :)

Hun som er sjef for resepsjonen og aktivitetssenteret foreslo at jeg burde lære meg resepsjonen også. Hvis jeg hadde litt ambisjoner om å nå videre så ville det være lurt. Så jeg skulle tenke på det, og jeg syntes jo det er en god idé!

Nå er jeg egentlig ganske våken når jeg tenker meg om. Får håpe det blir like greit å stå opp i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg og broren til samboer lage middag til samboer kommer hjem fra jobb. Joho! Er sulten og har mest lyst på "middagslur" jeg. Har lagt meg en kopp te, så håper jeg blir litt mer våken av det. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev jeg at jeg ikke var trøtt i stad?? Da jugde jeg vist, for nå ligger både jeg og pus rett ut på sofaen! :søvn:

Har ryddet halveis opp etter middagen. Dvs satt på en oppvaskmaskin. Da gjenstår bare å vaske opp stekepanna og de svære tingene jeg ikke orker å ta i maskinen. Men det frister lite, for å si det mildt! Bare tanken på å stå opp før seks i morgen får det til å skjære i hjertet mitt... Haha, men jeg vet jo at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan

Hehe, når man står opp tidlig så merker man det ofte først på kvelden at man er trøtt.. Du får legge deg tidlig i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Reka! Bare å snike i dagboken om mitt utrolig spennende og glamorøse liv! :fnise: Satt nettop å tenkte på at jeg må ha et utrolig kjedelig liv for tiden... Det værste er at jeg ikke klager.

Marihan: Ja, det erpå ettermiddag/kvelden trøttheten kommer. Får håpe jeg klarer å legge meg tidlig i kveld da!

I morgen skal vi kanskje på kino og se Batman. Gleder meg masse for har bare hørt positive ting om den!

Nei, nå bærer det ned på kjøkkenet. Får vaske opp, også fikk jeg brått trang til å rydde kjøkkenskuffer! :sjenert: Var det noen som sa glamorøst??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, ja jeg er litt rar. Jeg tok ut alt av bestikkskuffen og vasket over den beholderen oppi også ryddet jeg i bakeskuffen og poseskuffen. Også støvsuget jeg gulvet i går kveld. Så var da litt flink.

På jobb i dag gikk det bedre, og jeg ble bedre til å få med meg flere asjetter osv. Så det går da fremover. Nå skal jeg ikke jobbe før tirsdagen og da skal jeg endelig jobbe i kurs og konferanseavdelingen alene. Gleder meg!!

Etter jobb i dag har jeg spist hjemmelaget pizza (samboeren lagde), også har jeg sovet på sofaen. Var helt ødelagt da jeg kom fra jobb. Hehe. Men nå skal jeg bytte fra pysjbuksa til noen finere klær, også bærer det på kino for å se Batman! Tror den er bra, så håper jeg holder meg våken.

Også har endelig været blitt bra. Det er jo helt herlig! Det lover bra for frihelgen!

God helg til deg også, Marihan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Batman på fredagskvelden og den var helt utrolig bra!! Beste jegh ar sett på lenge!

I går var det strålende vær så da fikk vi endelig grunnet hele verandaen. I dag skal vi gå i gang med å male første strøk. Det blir bra! Det er ikke så gøy, men det er gøy å se hvor fint det blir, også skal det jo bli deilig når det er ferdig!

Har ikke fått tatt noen "helgevask" denne uken, men jeg tenkte å gjøre det i morgen siden jeg har fri hele dagen.

Senere i dag blir det sandvolleyball. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har mye av dagen gått med til maling av veranda. Det tok mye lenger tid enn forventet men nå er første strøk malt, og vi har bare ett igjen. Tror det andre strøket skal gå mye raskere. Det blir i alle fall fint! Også har vi gulvet igjen som skal oljes med noe. Men det tar sikkert ikke så lang tid. Det skal bli så deilig å bli ferdig!

I kveld har vi spist mc donalds mat (fyfy), men det var godt da! Men nå er jeg så mett at jeg er kvalm. Får skyld meg selv. ;)

Nå begynner jeg å bli trøtt så skal prøve å legge seg snart sånn at jeg kan stå litt tidlig opp i morgen. Har fri men hele huset trenger en vask. Tenkte også å skifte på sengen og så har jeg litt lyst til å bake, men må nok utsette det. Også har jeg nok av prosjekter på gang ute. Så skal nok få noe å henge fingrene i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...