Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne


Midna

Anbefalte innlegg

Nå har jeg klart å gå litt! Jeg klarer å gå his jeg går kjempesakte og ikke bøyer høyrebenet og legger for mye vektå venstrebenet. :P Blir nok ikke noe jobbing på meg i morgen heller da. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag føles knærne mine litt bedre! Det gjør fremdeles vondt å gå, og jeg klarer ikke å gå så fort. Men det går absolutt fremover! Det blir ikke noe jobbing på meg i dag heller da. Siden jobben min består av masse flying og løfting går liksom ikke det helt. Men tenkte at jeg skulle prøve å få gjort noen småting hjemme med hjelp av samboer.

- Ta meg en dusj

- Ta vitaminer

- Potte om en kaktus

- Vanne fredslilja

- Støvsuge stue og legge på plass teppet

- Støvsuge kjøkken

- Henge opp tøy

- Brette sammen tøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Så kjedelig å falle ned trappa :( Stakkars deg! Du må bare ta det helt med ro og la kjæresten gjøre husarbeidet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå er jeg heldigvis bedre og har fått gjort litt husarbeid i dag! Må inrømme at jeg kjeder meg om dagen. Alle jobber, men jeg skal ikke jobbe før til helgen. Har hatt besøk hver kveld nå da, og i kveld kommer søsteren min til meg for å spille Monopol! ;D

Dagens planer

- Vaske og rydde soverom

- Shine kjøkken og stue etter besøk i går

- Støvsuge gang og kjøkken

- Potte om en kaktus

- Vanne plantene som trenger vann inne

- Vanne plantene som trenger vann ute

- Lage middag til samboer kommer hjem fra jobb

- Rydde på plass noe jeg ikke har pakket ut enda

- Organisere litt i skapene på badet og på soverom

Ukens meny:

Mandag: Fiskepinner med ovnsbakte poteter og grønnsaker med rosépeppersaus til.

Tirsdag: Spaghetti med kjøttsaus og salat til.

Onsdag: - (er i Oslo hele dagen)

Torsdag: Wok med strimlet svinekjøtt, ris og MASSE grønnsaker

Fredag: Biff med ovnsbakte poteter, peppersaus og salat

Lørdag: Hjemmelaget pizza

Søndag: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... det hørtes vondt ut :tristbla: God bedring da, og ta det med ro og la kroppen hvile litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Lille Ballerina! Føler meg heldigvis mye bedre nå! Nå er det bare trapper jeg sliter med. :) Skal nok bli rekkverk i den trappen så fort som mulig nå!

Gårsdagens planer:

- Vaske og rydde soverom

- Shine kjøkken og stue etter besøk i går

- Støvsuge gang og kjøkken

- Potte om en kaktus

- Vanne plantene som trenger vann inne

- Vanne plantene som trenger vann ute

- Lage middag til samboer kommer hjem fra jobb

- Rydde på plass noe jeg ikke har pakket ut enda

- Organisere litt i skapene på badet og på soverom (har vel halveis gjort dette

)

Dagens planer:

- Gå meg en tur når det slutter å regne

- Gå ut med søppel og papp

- Brette sammen to vaskemaskiner med klær

- Sette på to vaskemaskiner

- Shine stue

- Shine kjøkken

I morgen skal jeg til Oslo og shoppe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig har jeg vært flink igjen!! :D Gikk meg en halvtimes tur og trente litt styrke etterpå. Har ikke "trent" siden jeg flyttet ut, så nå var det virkelig på tide. Merket at jeg hadde blitt mye svakere også. :( Så nå er det full skjerpings! :D

Nå skal jeg ta meg en dusj og gjøre husarbeid og så skal jeg og broren til sambier på Sverigetur. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også plukket jeg blomster langs veikanten i stad. Kjempekoselig med litt blomster i vasen. Jeg syntes ville blomster er ganske så sjarmerendes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et skikkelig koselig spørsmål i stad! En dame jeg ikke kjenner hadde fått anbefalt meg av en annen dame til å være hestepasser for konkurransehestene hennes. Det er en dresurhest på 5 år og en sprang- og feltrittshest på 11 år. Høres veldig interessant ut, og kan vel nesten ikke la den sjansen gå i fra meg? Rart at alt negativt snur seg om til å bli positivt. :)

I kveld har jeg spilt sandvolleyball. Utrolig artig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne og oppdatterer meg jeg :) Så flott at du føler deg bedre :)

For en utrolig bra sjangse, denne hesten er sikkert flink også, artig å kunne jobbe litt annerledes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir utrolig spennende. Også er det en skikkelig stor stall med svææært ridehus osv. Kan liksom ikke la den sjansen gå fra meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg dra å se på hesten om en time! Nå gruer jeg meg i alle fall. Alle jeg har snakket med sier jeg er såå heldig som får ri de hestene osv... Så det lover jo bra! Får bare håpe jeg blir godkjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo! =)

Alt går kjempefint! Har bare litt mye å gjøre om dagen. Jobber 6 dager denne uken, noe som er ganske gøy. Nå skal jeg i stallen til "nyehesten" som er helt herlig! Gleder meg! I morgen er det jobb, og mandag, og så blir det en rolig uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei Lille Ballerina! Her er det lenge siden jeg har vært vist! Har vært litt lei av kg, men merker at lysten begynner å komme tilbake nå!

Jeg har en god og en dårlig nyhet. For det første så fikk jeg A på bacheloroppgaven! Helt herlig følelse, og jeg hadde aldri trodd at det hadde gått så bra! Den dårlige nyheten er at kanina mi døde for et par uker siden. Hun sluttet brått og spise så jeg tok henne med til dyrlegen. Der ble hun fort enda dårligere og hun ble opperert for kollikk. Da de oppererte fant de ut at hun hadde svulstvev i magen som hadde fått det til å gro sammen mellom magesekken og tarmene. Hun overlevde operasjonen men døde dagen etterpå hos dyrlegen fordi leveren hadde tatt skade... Kjempetrist, men slik er livet! Og lommeboken ble litt tommere ja.. :P Men jeg gjorde alt i min makt i alle fall.

---------------

Ellers så har jeg jobbet som stuepike i sommer. Det er en helt grei jobb, men jeg merker jeg er lei! Er ikke akkurat det jeg har tenkt til å bli liksom, men en helt grei sommerjobb.

Nå ligger jeg i senga og har endelig litt fri. Men siden jeg er vant til å stå opp tidlig hver dag så våknet jeg selvfølgelig sju i dag som jeg kunne sove lenge. Så frem til nå har jeg bare sittet i sengen med pcn i fanget. Men nå skal jeg stå opp! Planen i dag er å gjøre masse husarbeid før jeg skal på båttur med familien i ettermiddag. Gleder meg! Endelig får jeg smake litt sommer også. Har vært på stranda to dager på rad nå etter jobb, og det har vært herlig. Fordelen med å jobbe som stuepike er at jeg jobber fra halv ni til fire hver dag. Men jeg savner konferansevertinnejobben og gleder meg til oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeidet er i gang, blir litt stressa av alt jeg føler jeg bør gjøre, men har da fått gjort noe:

- Støvsuget gulv på kjøkken og i gang.

- Vasket en maskin med klær og hengt opp

- Satt på ny maskin med klær

- Tatt ut av oppvaskmaskin og satt inn det som stod på benken

- Håndvasket det som skal håndvaskes..

- Vasket og ryddet kjøkkenbenker

- Bestilt frisørtime

- Vært på apoteket

- Redd opp seng og ryddet soverom

Nå skal jeg i gang med å vaske badet. Og etter det så har jeg mange oppgaver å velge i, men orker ikke å skrive det ned her for da blir jeg enda mer stresset! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vasket bad i går og vasket gulv og trapp i tillegg. Må si meg ganske fornøyd med det! Etterpå var vi på båttur og var ikke hjemme før ti. Det var helt herlig vær! I dag er det overskyet, men det passer bra siden vi skal begynne å male veranda. Jeg fikk også med meg en blomst og en avlegger av mamma i går. Så i dag skal jeg plante dette i de nye pottene mine som jeg kjøpte på salg for en liten stund siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært ganske lat! Men litt deilig det også da! ;) Har laget middag, brettet sammen litt klær, ryddet litt her og der og gjort mye innendørs plantestell. Nå som jeg har eget hus så blir det en del planter ja... Nå har samboer dratt på joggetur og jeg skal ut i hagen og ordne litt med blomstene ute i hagen.

I morgen er det jobb igjen og tidlig opp. *hurra* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...