Zarabi Skrevet 31. juli 2008 #1001 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei hei:) Koselig å se deg igjen. Håper du har hatt en helt toppers sommer. Selv har jeg ikke hatt fri i det hele tatt, men jeg koser meg i jobben min Ha en fortsatt fin dag, og i morra er det helg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #1002 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei Zarabi! Håper alt står bra til! Godt å høre at du trives i jobben! Jeg har ikke hatt noe ferie i sommer jeg heller, selvom jeg jobbet litt lite i de første ukene av juli. Nå derimot jobber jeg hele tiden, og må si jeg er litt lei av å vaske. Men nå er det ikke lenge igjen... Fikk en glad nyhet i dag. Hotelldirektøren kom bort til meg og sa at hvis jeg var interessert ville han tilby meg fast jobb til høsten, og at vi skulle ta detaljene når avdelingslederen min kommer hjem fra ferie. Er så spent!! Og jeg er glad for at jeg ser en ende på vaskinga. Det er en helt grei jobb altså, men det er IKKE drømmejobben, spesielt ikke når man er nyutdannet! Var så trøtt etter jobb at jeg har sovet litt på sofaen nå... Men nå er jeg våken igjen og skal få gjort litt husarbeid/hagearbeid. Vurderer også å gå/jogge meg en tur i kveld. Planene for resten av uken er å jobbe hver dag. Litt kjedelig for har egentlig ikke lyst men det får gå. Problemet med vaskejobben er at det liksom ikke gir meg noe. På den andre jobben så er jeg skikkelig indre motivert og jeg går hjem fra jobb med "påfyll". Nå er det bare viktig å bli ferdig å komme seg hjem, og det er det liksom. Derfor gleder jeg meg veldig til å få begynne å jobbe "ordentlig". Både pga utfordringene og det å kunne få en stabil økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #1003 Del Skrevet 31. juli 2008 Kommer meg ikke oppp av stolen... Nå må jeg skjerpe meg, men har ikke lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. august 2008 Forfatter #1004 Del Skrevet 1. august 2008 Ny dag. ny muligheter! Begynner på jobb halv ni i dag. Er egentlig ganske våken, men har mest lyst il å gjøre andre ting! Det er jo så fint vær og jeg skal jobbe resten av uken! Jeg hadde fri på onsdag, og det var den eneste dagen denne uken det regnet. Snakk om å ha flaks, eller?? Kommer meg sikkert igjennom denne dagen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 1. august 2008 #1005 Del Skrevet 1. august 2008 Hei. Der var du også tilbake Tror det er flere som har vært litt lei av KG i sommer. Gratulerer så mye med A på bacheloroppgaven, det må være en herlig følelse. Jeg skjønner godt at det ikke er så morsomt å jobbe som stuepike når man er nyutdannet. Men veldig spennende at hotelldirektøren tilbydde deg fast jobb fra høsten av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. august 2008 Forfatter #1006 Del Skrevet 1. august 2008 Hei Marihan! Så koselig å se deg igjen! ; D A på bacheloren var uten tvil en herlig følelse! Nå er min neste siste vakt som stuepike over. Hurra! (hvis jeg ikke sier ja til flere da, hehe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #1007 Del Skrevet 2. august 2008 Nå er det jobb om en halvtime. Siste vakt! Gleder meg til den er over. I dag er det heldigvis overskyet og kjølig. Da er det nok ikke like varmt å jobbe. Føler meg litt småkvalm og trøtt, men det går vel over. Vil ha sommerferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 2. august 2008 #1008 Del Skrevet 2. august 2008 Om noen timer er du helt ferdig som stuepike! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #1009 Del Skrevet 2. august 2008 Hurra! Nå står samboer og lager mat til meg. Kylling og ris! ;DD I dag fant jeg en blodig brukt kondom på det ene borommet jeg vasket. Da var jeg glad for at dette var min siste vakt! På tide å bli litt sofistikert igjen! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. august 2008 Forfatter #1010 Del Skrevet 2. august 2008 Etter jobb i dag har jeg bare slappet av. Har kost meg forran pc, tv og har spilt mario cart på nintendo wii. Ufattelig artig faktisk! ;D Nå skal jeg ordne litt i huset og fiske neglene mine. Trenger litt egenpleie. ;D I morgen er det opp tidlig for da skal jeg på varetelling på gamle jobben min. Og neste uke er det frii! Da skal jeg ordne masse i hjemmet og male verandaen. Fårhåpentligvis skal jeg også melde meg inn på treningssenteret. Gleder meg!! Nå er jeg ganske sliten, så føler at kroppen min trenger litt hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 2. august 2008 #1011 Del Skrevet 2. august 2008 Gratulerer med å være ferdig som stuepike! Blodig kondom, hm... Tenker det blir deilig med litt ferie Jeg var forresten på min første trening i dag etter ferien, og det var deilig å komme i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. august 2008 Forfatter #1012 Del Skrevet 3. august 2008 Så flink du er Marihan! Gleder meg til å komme i gang jeg også! :D Nå er det morgen igjen og jeg er klar til å dra på varetelling. Frister lite, men er dobbelt betalt. Og siden det blir litt lite jobbing frem mot jeg får fast stilling nå så trenger jeg de pengene jeg kan få. Må si jeg er litt trøtt da... Men nå er kosedressen på, og det er egentlig ganske herlig bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 3. august 2008 #1013 Del Skrevet 3. august 2008 Penger er aldri å forakte..hehe... Ekkelt med den kondomen forresten. tor jeg ikke hadde klart en sånn jobb. Det er imponerende. eller jeg veit ikke hvordan det er hos dere. Men jeg ser for meg hotellrom hvor det festes og sexes mye, så det er mye rester etter disse aktivitetene og det hadde jeg ikke klart å rydde opp i. Håper det bare er i de værste tilfellene og at det ikke er hverdagskost..hehe. Du får kose deg resten av denne søndagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 3. august 2008 #1014 Del Skrevet 3. august 2008 Hei. Gikk det greit på varetelling? Husker fra da jeg jobbet på butikk at jeg egentlig synes det var litt koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. august 2008 Forfatter #1015 Del Skrevet 3. august 2008 Hei Zarabi! Som regel så er det ganske greit, men ikke alltid! hehe... En gang så hadde noen glemt igjen en pose under sengen og der lå det masse kondomer, en dildo og en flaske SPENOL. hehe... Da måtte jeg le litt, og jeg tviler på at de kommer tilbake for å hente det... Vasking er helt ok, men som sagt, ikke drømmejobben! Marihan: Varetellinga gikk bra. Holdt på i 10 timer og tiden gikk egentlig ganske fort! Også er det jo nesten 25p kr i timen og både jeg og saboer var der, så det ble litt penger. ;D Etter det dro vi på Mc Donalds og så var jeg hjemme hos mamma og pappa litt og så dro jeg og samboer og noen andre for å bade. Dvs, de andre badet og jeg satt på stranda med to pledd rundt meg og frøs og leste. Kan ikke skjønne hva som er så gøy med å bade når det er kaldt altså! I morgen har jeg fri og da er det husarbeid som står for tur. Pappa og mamma kommer innom for å hjelpe til med å bygge et skap som stod på rommet mitt hjemme hos dem. Det skal stå i kjelleren og vi skal ha diverse greier der. Blir deilig å få det ryddig i kjelleren. Ellers skal jeg bare slappe av og nyte livet i morgen. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. august 2008 Forfatter #1016 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg må bare anbefale en bok! Jeg har nettop lest ferdig I all evighet av Ken Follett, og det er noe av det beste jeg har lest! Boken er på 1100 sider og jeg skulle ønske det var dobbelt så mange. En så herlig, engasjerende, frustrerende, romantisk og spennende bok skal man lete lenge etter! I følge meg selv så har den boken alt! Jeg fikk den fordi jeg glemte å avbestille den i bokklubben og var veldig sur på meg selv. Men nå er jeg overlykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 4. august 2008 Forfatter #1017 Del Skrevet 4. august 2008 Så herlig det er med fri!! Jeg og mamma har vært og handlet og jeg kjøpte Stormenes tid av Ken Follett. Det er to bøker, og jeg gleder meg til å begynne å lese dem. Men først skal jeg lese ut Trippel av samme forfatter og det skal jeg gjøre nå sammen med en varm kopp "rett i koppen-suppe". Middag i dag blir laks stekt i folie i ovnen sammen med vårløk, gulrøtter, brokkoli og blomkål med kokte poteter og hollandaisesaus til. Får vann i munnen av å tenke på det jeg. Sjefen ringte i stad og jeg skal opp på kontoret hans i løpet av uken. Jeg får 100 % stilling enten fra 1. september eller 1. oktober. Jeg håper det blir fra september!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 4. august 2008 Forfatter #1018 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Handleliste til leiligheten: - Puff i samme stoff som sofaen i stua. - "benk" med kurver under fra Bohus i hvit til soverommet som er altfor stort. - 3 lamper til stua - Bilder til stua Dagens "to do-list": - Henge opp rent tøy - Rydde inn i skap i kjelleren. - Lage god laksemiddag - Støvsuge gang og kjøkken - Ta ut av oppvaskmaskin - Skifte på sengen Endret 4. august 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 6. august 2008 Forfatter #1019 Del Skrevet 6. august 2008 Nå har jeg vært på vinkveld hos en veninne. Har drukket en flaske rødvin og er ikke full, så dette må være ny rekord for min lille kropp. Var i alle fall kjempe koselig! Jeg har reflektert litt over jobben og har kommet frem til at jeg gleder meg til å begynne å jobbe alt for mye... I stad var jeg lei meg for at det er så lenge til. Jeg begynner ikke å jobbe før i september/oktober og i stad ringte de fra restauranten og spurte om jeg kunne jobbe neste torsdag og fredag. Da følte jeg at jeg ble litt lei meg for at det vr en uke til... Uansett så er jeg glad for at jeg får prøve meg som servitør. Jeg føler at det er vitkig for en karriere på et hotell, og det er en bra erfaring. Dessuten tror jeg at det kan være ganske interessant å prøve seg som servitør med mye kundekontakt. Jeg har aldri vært servitør før og er generelt klønete så dette kan bli spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 7. august 2008 Forfatter #1020 Del Skrevet 7. august 2008 I dag har jeg hatt besøk av lillesøster. Vi har tilbrakt dagen med å spille Nintendo Wii, bake sjokoladefondant og lage wok-middag. Kjempekoselig! Og nå sitter jeg her forran pcn... Tenkte å komme meg opp og ordne litt i leiligheten nå snart. Men deilig å være lat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå