Midna Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #961 Del Skrevet 6. juni 2008 Føler meg litt smådeperimert i kveld. Aner ikke hvorfor. Det føles liksom ikke ut som om jeg har noe liv. Men saken er jo den at jeg er bedt på jentekveld med ost og vin i morgen, og på søndag skal jeg, samboer og noen venner på Liseberg sammen. Så jeg har da et liv! Men det føles ikke sånn i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #962 Del Skrevet 6. juni 2008 Gdt humør igjen! Samboer kom hjem fra fotball også dro vi på rulleskøytetur og så spilte vi fotball etter det. Kjenpeartig og morsom trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #963 Del Skrevet 7. juni 2008 Nå har jeg kommet hjem fra jobb! Herlig! Holder på å koke vekk. Er ikke bare bare med uniform som består av svart dressbukse med ull i, bluse med trekvart armlengde og svart vest med ull i. Blir litt i overkant i denne varmen! Nå er jeg skikkelig daff merker jeg, men må få gjort noe fø jeg drar til en veninne i kveld. - Male lister i stua (har utsatt dette flere dager) - Ta vitaminer - Vanne alle plantene i hagen - Vanne orkideér - Rydde litt generelt i hele huset - Sette på en vaskemaskin Er så varmt at jeg orker knapt å sitte da. Jeg føler jeg blir svett av å bare sitte, og jeg er en person som knapt svetter til vanlig. å da er det VARMT! Men skal absolutt ikke klage. I morgen er det tidlig opp for å dra til Liseberg. Gleder meg helt utrolig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #964 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) *gjesp* I går var jeg ikke hjemme fra skolen før halv elleve, også jobbet jeg fra 07-15 i dag. Så nå er jeg sliten og trøtt! Huset føles rotete ut, så nå har jeg en lang liste over ting jeg skal gjøre i dag! Har mest lyst til å sove, men det får vente! ;D Nå er det to dager til vi leverer bacheloroppgaven! Jeg gleder meg så utrolig mye!! Planer: - Re opp seng - Ta vitaminer - Vaske stuebord - Rydde gang - Rydde kjøkken - Støvsuge kjøkken - Støvsuge gang - Støvsuge trapp opp til 2. etasje - Støvsuge stue - Støvsuge sofa - Kjøpe vinduslister til kjøkken sammen med pappa og få han til å sette de opp - Vanne planter i hagen - Lufte kaninen - Brette rene kær og legge de på plass - Vaske en maskin med klærDa er det bare å komme i gang!! Jeg har fått spørsmål om å begynne å jobbe i restauranten på hotellet nå. Jeg er så usikker fordi jeg er ikke glad i å stable og ballnsere masse ting. Er jo så klønete! Men som hovmesteren sier så er det jo en veldig bra erfaring hvis man vil komme seg videre opp... hm... Også får ma jo driks da. Endret 11. juni 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #965 Del Skrevet 11. juni 2008 I dag var jeg så sliten at jeg lot meg selv ligge i segen til halv tolv. Det føltes så herlig ut! Hele kroppen føltes helt utkjørt ut! Men nå er den i tipp topp stand igjen! Hva jeg har gjort i dag: - Skrevet ferdig bachelor oppgaven!! I morgen skal vi levere! - Redd opp sengen - Tatt vitaminer - Shinet hele kjøkkenet så det var helt strøkent - Vasket gulvet på kjøkkenet - Vasket gulvet i stua - Vannet plantene i hagen - Vannet planter og kaktuser på kjøkken - Moppet raskt over trappen opp til 2. etasje - Måket kaninbur - Luftet kanina Samboer har også hengt opp d nye gardinene i stua, og det ble så fint!! Skal legge ut bilder i bloggen senere i kveld. Ha skulle også henge opp liftgardina til kjøkkkenvinduet men vi trenger to kroker. Men håper på å få gjort det i morgen. Liftgardinen har kaffetema og passer perfekt til kjøkkenet. Gleder meg til å se dem oppe. Morgendagens gjøremål: - Ta vitaminer - Stå opp seks, dra til Oslo for å levere bacheloroppgaven. - Vaske bad og skifte håndkler - Støvsuge og vaske soveromsgulv + tørke støv av overflater - Riste teppene på soverommet - Skifte sengetøy - Vanne i hagen - Rydde inn i bokhyllesystemet hvis samboer får satt inn hyllene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. juni 2008 #966 Del Skrevet 12. juni 2008 Grattis med ferdig oppgave! :-D Husker godt følelser før jeg leverte den inn. Skrekkblandet fryd, samtidig som det var litt vedmodig :smile: Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #967 Del Skrevet 12. juni 2008 Nå er jeg ferdig utdannet!! Tenk at jeg ikke er student lenger! Det er helt utrolig! hehe... Det har egentlig ikke gått opp for meg enda, men det er en herlig følelse, dog litt skummelt. Har lagt ut nye bilder i bloggen nå foresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. juni 2008 #968 Del Skrevet 12. juni 2008 Grattis! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 12. juni 2008 #969 Del Skrevet 12. juni 2008 Gratulerer så mye med ferdig utdanning. Jeg syntes det er en helt fantastisk stor glede å endelig ha oppnådd en grad og utdannelse, stolt av meg selv jeg og stolt av deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 12. juni 2008 #970 Del Skrevet 12. juni 2008 Så bildene fra bloggen din, jeg bare digget de gardinopphengene (kan man kalle det det). Syntes ikke det var kjedelig i det hele tatt, men skikkelig lekkert. Hmmm..lurer på om jeg skal stjele den ideen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #971 Del Skrevet 12. juni 2008 Lille Ballerina: Tusen takk! :D Zarabi: Ja, tenk at nå er vi begge ferdige! Dt har ikke helt gått opp for meg enda men. Vi får nok en fin tid i vente. Har kommentert i bloggen også,men kan skrive det samme her. De har mange å velge i på Kid i forskjellige steiner/perler og farger. Koster 39 kr stykket, så absolutt overkommelig. Bra du ikke syntes det var kjedelig! Det er så typisk meg å velge det enkelt, men det enkle er jo ofte det beste sies det. hehe Nå har jeg spist HERLIG middag. Hadde poteter, gulrøtter, brokkoli, vårløk og sommerkoteletter i stekeovnen i en form med rosépeppersaus ved siden av. Var bare utrolig godt. Også digger jeg at sommerkoteletter er så billig. Har ikke fått gjort så mye på lista mi for jeg er litt sliten i dag igjen. La meg litt sent i går, kombinert med at jeg stod opp seks i dag. Men nå skal jeg komme i gang! Tenker å begynne med å rydde på plass bøker. Det jeg ikke rekker i dag, det gjør jeg likegodt i morgen for har fri hele dagen! I kveld skal jeg og gutta spille fotball. Skal bli godt med litt mosjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 12. juni 2008 #972 Del Skrevet 12. juni 2008 Oj..ikke værre 39 kr skal jeg alltids overleve..hehe Syntes den enkle stilrene er utrolig flott jeg Kos deg med gutta og fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #973 Del Skrevet 12. juni 2008 Takk for det! Hater å se fotball på tv, men å spille det for gøy er noe helt annet! Huff, har vist parkert i sofaen jeg. Nå skal jeg ha meg en svær kopp med earl grey te med blå blomst, i løsvekt mens jeg leser "eldest". Etter det skla jeg sette bøkene mine inn i bokhylla og kanskje pynte med litt lys?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #974 Del Skrevet 13. juni 2008 Nå regner det MASSE! Det er egentlig ganske herlig med litt regn nå. Gresset i hagen trenger det, og i tillegg så slipper jeg å vanne. Hvis det fortsetter lenge bør jeg kanksje flytte noen krukker under tak, men jeg drøyer litt. Ser ut som det bare er en svær mørk sky som passerer. Hm, nå tordnet det faktisk også! Får skikkelig høstfølelse jeg nå! Har fri i dag, så nå kan jeg være inne med god samvittighet. Jeg hadde faktisk planer om å trene da, men får se litt utover. Satt og tenkte på det at jeg er ferdig som student i går. Og at da kan jeg faktisk gjøre det jeg vil! Har laget en liten liste over det jeg skal bruke tiden min på nå: - Jobbe og få masse erfaring. - Trene flere ganger i uken! - Lære meg å bake mer og lage litt mer avansert mat - Få meg en ny hobby jeg kan gjøre inne dager med dårlig vær? Nå har jeg jo ingen skolebøker å lese på de dagene... Er det noen som har forslag? Kommer mer senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. juni 2008 #975 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei! Nå har jeg fått oppdatert meg her inne. Gratulerer som ferdig student! Det må føles helt herlig Skal se på bloggen din litt senere, trenger litt tips til gardiner, vi får jo leiligheta i dag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #976 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg er så spent på dine vegne, Marihan! Du må love å ta bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #977 Del Skrevet 13. juni 2008 Hittil i dag har jeg vært lat, så nå er det på tide å begynne med dagens planer! - Skifte på sengen - Støvsuge soveromsgulv og vaske over + riste tepper - Vaske overflater på soverom + rydde - Vaske bad og henge opp rene håndkler - Vaske en maskin med klær - Vaske enda en maskin med klær - Shine kjøkkenet I kveld blir det biff med ovnsbakte poteter og salat til. Gleder meg! Har også planer om å få trent i dag, men får se an været litt. Men jeg bør ABSOLUTT få gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 13. juni 2008 #978 Del Skrevet 13. juni 2008 Gratulerer som ferdig utdannet, søta. :D Kan du sende meg adressen til bloggen din på nytt? Jeg reiser forresten til Østlandet den 25, og blir den frem til den 30. Har du anledning til å finne på noe da? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 13. juni 2008 #979 Del Skrevet 13. juni 2008 Inne og oppdatterer meg litt. ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #980 Del Skrevet 14. juni 2008 Helgen er desverre ødelagt. I går falt jeg ned trappa fra 1. til 2. etasje fra toppen og ned og landa på knærne mine. Noe som resulterte i at jeg ikke klarer å gå. Så måtte bare ringe sjefen og si at jg ikke knne jobbe i helga. Nå sitter jeg i sofaen og kjeder vettet av meg og har vondt. Klarer å gålitt hvis jeg har noen å støtte meg på og det er en lett flate, så sambier bærer meg rundt også må jeg sitte meg på rompa når jeg skal opp og ned trappa. Heldigvis så verken brakk jeg eller knuste noe men er blå og hoven og har sår på kneet. Har i tillegg vondt i høyrefoten og høyre skulder. At det går an å være så klønete!! Det å falle ned trappa så langt var en skikkelig ekkel følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå