Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne

Midna

Anbefalte innlegg

Nei! Den nye ovnen vår bare døde!! Grrrr!!! Altså!! Og hvorfor må dette skje i helgen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeerlig dag!!

Sov til halv elleve, og det var ikke helt planlagt, men sånt skjer. :) Gikk ut ed søpla i stad og på vei tilbake igjen så fant jeg ut at jeg skulle luke mer ugress i gruse forran inngangsdøra. Så luka vel en 15 minutters tid, og det hjalp masse! Skal ta 15 minutter hver dag og da blir det nok snart perfekt. Fikk en veldig fin hagemail fra flylady i stad som inspirerte meg.

Om en times tid skal jeg ut å sille fotball med samboer og noen kamerater av ham. De er varmt, men det er trening! Får hele tiden påminnere fra flylady om å bevege meg hver dag, så er jo perfekt å spille fotball da. Når man spiller med gutter så blir tempoet litt større også. Så jeg blir i alle fall sliten. De to dagene før denne har jeg gått tur. De har ikke vært såå lange men et har vært noe og det er det viktigste!

Har to esker med rent tøy jeg skal brette sammen og legge på plass å. Har også satt på en maskin til, så nå føler jeg at jeg har bra kontroll over skittentøyet. :)

Må nevne at jeg også redde opp sengen i stad. Alt takke være flylady! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles en herlig dag!

Har vært lenge på fotballbanen og dt var kjempegøy. Jeg klarte faktisk å score 5 mål, så er rimelig fornøyd. Har også fått solt meg, så må si at alt er supert! Nå skal jeg ta meg en dusj og så er det litt mer husarbeid som står på planen. Litt kjipt i det fine været, men det trengs absolutt! I kveld når det er litt kjøligere skal jeg dra i stallen å trene dresur md hesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg er støl OVERALT etter fotballen i går; bein, rumpe, armer, mage, rygg. Helt utrolig å bli så støl etter fotball, men kjempedeilig å bli støl da. I tillegg så blødde jeg på stortåa og tåa ved siden av er litt rød og hoven. Det tar på å spille fotball med gutter. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir lite aktivitet her inne når det er så pent vær. ;) I dag sitter jeg desverre på skolen og skriver på den evigvarende bacheloroppgaven. ;) Nå er jeg lei! Men vi er faktisk snart ferdige! :D

I går var jeg veldig flink med husarbeidet, både ute og inne. Herlig følelse. Fikk også lagt å solt meg og fikk spilt litt fotball.

I går fikk vi også opp listene i stua så nå skal vi bare sparkle spikerhulla og male over. Også må vi på ikea og kjøpe en hylle til til hyllesystemet vårt. Så blir det bra!

Mine planer når jeg kommer hjem fra skolen:

- Luke 15 minutter forran huset.

- Vanne blomstene i hagen.

- Gå tur med kaninen.

- Støvsuge over kjøkkengulv.

- Rydde 15 minutter i kjeller.

- Sette på en vaskemaskin.

- Brette sammen og legge på plass rent sengetøy som henger til tørk nå

Tror det er mer enn nok planer for i kveld jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens planer:

- Luke 15 minutter forran huset.

- Vanne blomstene i hagen.

- Vanne blomstene inne.

- Gå tur med kaninen.

- Støvsuge over kjøkkengulv, trapp til 2. etasje og gang

- Rydde 15 minutter i kjeller

- Sette på en vaskemaskin.

- Brette sammen og legge på plass rent sengetøy som henger til tørk nå

Fikk gjort en del da. :) For to dager siden så vasket jeg faktisk utgangsdøra på begge sider, og det trengtes! Det er en typisk ting man ikke tenker på så. :)

I dag ha jeg fri fra skolen og skal egentlig fortsette med å gjøre ting ute og inne. Bør få meg en treningsøkt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Til fredgen er jeg bedt på fotball og øl. Det vil ikke si å se på fotball, men SPILLE fotball og drikke øl innimellom. Tja...

Til søndagen skal jeg og samboer og noen venner kanskje til Gøtebog og Liseberg. Gleder meg! Blir det ikke det, så blir det noe annet. Men jeg krysser fingrene for Sverige jeg altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Miss Ariel :) Jeg skal ha litt vaskedag igdag jeg å, masse oppgaver som skal fordeles utover uka..greit at det ikke er så møkkete når vi flytter ut, blir så mye å vaske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zarabi! Vi er flinke begge to, vi. :klemmer:

Nå tar jg meg en 5 minutters pause. Hittil har jeg:

- Redd opp senga.

- Lagt rent sengetøy inn i skapet

- Hengt opp en maskin klær

- Satt på en ny maskin med klær

- Vannet blomster på veranda

Deler opp i 15 minutter arbeidsøkter.

Neste 15 minutter skal jeg vanne resten av hagen. Tror det nesten tar 15 min. Men tar det mindre tid så skal jeg legge på plass noen klær jeg nettop tok ned fra snora. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Innom og oppdaterer meg litt :)

Herremin så flink du er med husarbeid. Må få inn noen skikkelige rutiner når vi flytter inn i leiligheta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp, dere som er inne å besøker meg! :D

I dag har jeg vært på plantasjen! Kjøpte tre stauder, en tomatplante og en 10 pk. med "fløyelsblomster. Skal plante straks jeg er ferdig å rydde inn etter grilling. Gleder meg!

Har hatt besøk av noen kamerater og grillet sammen med dem. Nå spiller de fotball, mens jeg er den utvalgte til å rydde opp. :P

Har også vasket badet i dag, luket litt i hagen, moppet ulvet i gang og raskt over kjøkken også litt andre småting. :) Etterpå blir det kanskje en sverigetur.

Livet er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har blitt hagegal! Det ble så fint når jeg fikk plantet mer, og jeg kan ikke vente til jeg får plantet busker og gravd opp til flere blomsterbedd.

Yndlingsplanta mi i hagen nå er lavendel. Den har begynt å få masse knupper nå, så da blir det snart fine blå blomster! <3

Drømmer om et hus som ligger landlig til med svææær hage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her holder vi på med blomsterbedprosjekt nr seks :ler: T. er rimelig lei av Plantasjen nå ;) Kos deg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må true med meg samboeren min på plantasjen. :fnise:

Nå har jeg foresten oppdatert bloggen min med MASSE bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... fri i dag, også våknet jeg bare. Deilig!! Det første jeg tenkte da jeg våknet var at jeg ville gjøre mer hagearbeid. Men nå har jeg ikke noe mer å plante akkurat nå. Men vanne kan jeg nok! Syntes det blir tørt med en gang i denne varmen jeg.

I dag bør jeg jobbe med bacheloroppgaven. Den er faktisk nesten ferdig! Det eneste som gjenstår er at jeg skal prøve å få in mer teori i analysedelen også skal hele leses igjennom. Kjedelig, men utrolig deilig at det er ne av det siste som gjøres!

Planene for dagen:

- Ta vitaminer

- Re opp seng

- Vanne plantene ute

- Male gulvlister i stua (pusset sparkel i går)

- Luke 15 minutter

- Jobbe masse med bachelor

- Brette sammen og henge på plass rene klær

Leste tusen strålende soler nå, så må nesten sitte ute i solen å kose meg med det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må inrømme at jeg sitter inne jeg... Har fri men det er så varmt at jeg koker vekk! Bør jobbe med bacheloroppgaven så skal gjøre det nå. Etter det skal jeg komme megut og vanne litt og så skal jeg prøve å male lister. Etter det så blir det grillings! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Sitter inne og korrekturleser bacheloroppgaven på 60 sider nå. Gørr kjedelig!! Er på side 23 nå. Gleder meg til å være ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...