Midna Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #921 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Herlig! Nå har jeg:: - Brukt 15 minutter på kjøkken. Fikk tømt oppvaskmaskin, satt inn det som sto på benken i maskinen, ryddet benk, vasket benker, rengjort vinduskarm og støvsuget kjapt over gulv. Hadde aldri klart det uten timer! Så nå ser det strøkent ut. =) - Brukt 15 minutter på å brette sammen alt tørt tøy og lagt det på plass i skapene og rengjort dokassa til katten. (vi har lånt den og siden katten kn være ute så mye den vil nå så er den klar til å leveres tilbake.) - Gått 20 minutter tur med kanina. Mens jeg gjorde det måket jeg kaninbur og luket ugress i grusen forran huset. Greit å få gjort flere ting på likt. - Har satt på en vaskemaskin og hengt opp det - Har nesten vasket ferdig badet, og skal gjøre ferdig resten nå! - Redd opp seng. Snart skal jeg gå til toget for å dra på skolen. Da får jeg meg en halvtimes "gratis" trim i slengen. Endret 29. mai 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 29. mai 2008 #922 Del Skrevet 29. mai 2008 Det så skikkelig spennende ut Miss Ariel..hmm...dette må jeg prøve ut..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. mai 2008 #923 Del Skrevet 29. mai 2008 Er kjempe bra Zarabi! Anbefales! :-D Kan se litt avansert ut i starten, men er bare å lese seg til det, så blir det bra :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #924 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, gjør det! :D Og så pleier jeg å tilpasse det til meg selv i tillegg. Det fungerer i alle fall kjempebra, og husarbeidet blir mye lettere. Også blir jeg mindre stresset og får mindre dårlig samvittighet pga husarbeidet også. Også er det gøy å få alle de mailene, er mye der jeg blir inspirert av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #925 Del Skrevet 29. mai 2008 Huff, nå er jeg lei av oppgaven. Sitter på skolen og skriver på analysen. Det går fremover, men det føles ikke sånn ut. Jeg vil bli ferdig NÅ! Nå har vi faktisk 53 sider ca da, så det er absolutt noe å være fornøyd over. I tillegg så har vi jo vedlegg som er på ganske mange sider det også. Så vi har da i det minste produsert mye. Men analysen er det værste. Den må være perfekt den! Det er jo liksom det viktigste. Og typisk at jeg begynte å skrive på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 29. mai 2008 #926 Del Skrevet 29. mai 2008 Huff, nå er jeg lei av oppgaven. Sitter på skolen og skriver på analysen. Det går fremover, men det føles ikke sånn ut. Jeg vil bli ferdig NÅ! Nå har vi faktisk 53 sider ca da, så det er absolutt noe å være fornøyd over. I tillegg så har vi jo vedlegg som er på ganske mange sider det også. Så vi har da i det minste produsert mye. Men analysen er det værste. Den må være perfekt den! Det er jo liksom det viktigste. Og typisk at jeg begynte å skrive på den. Uff... høres ikke morsomt ut! Men du er fantastisk flink, vennen. Hang in there. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 30. mai 2008 #927 Del Skrevet 30. mai 2008 så kjedelig at det går tregt med oppgaven. Men det er bare å stå på den siste tiden nå, du er øyeblikkelig i mål !!! Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #928 Del Skrevet 30. mai 2008 Så søte dere er! Nå er vi snart i mål ja! :D Det gleder jeg meg til. Jeg må jobbe en del med den før mandagen, men tar friidag, også gjøre jeg en ordentlig innsats på dagen på lørdag. I dag har det vært VARMT! Herlig! Jegh ar brukt dagen i stallen og så har jeg holdt på i hagen. Var hjemme hos mamma og pappa og fikk med meg to stauder. Den ene delte jeg i to. Plantet de tre i blomsterbeddet utenfor inngangsdøren, og det blebrtt litt mer koselig. Da vi tok over var blomsterbeddet helt nytt, men de hadde ikke plantet noe der. Men nå begynner det å hjelpe! Skal ha mer der, men det går den rette veien. Vannet også alle blomster og planter i hagen og lukt mer ugress langs husveggen ut mot grusplassen. Nå har jeg kost meg med sesongavslutning på lost. Helt herlig! Bare gleder meg til det starter igjen. Nå skal jeg ta meg en dusj, for har ikke kommet så langt etter at jeg var i stallen. Etter det blir det smårydding og bifflaging. Samboer og broren hans fuger fliser på kjøkkenet. Dyner og puter henger ute til lufting, så skal snart ta de inn å legge på nytt trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 30. mai 2008 #929 Del Skrevet 30. mai 2008 Syntes du har vært effektiv jeg jeg har vært effektiv jeg å syntes jeg takket være flylady åpenbaringen..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #930 Del Skrevet 30. mai 2008 Så bra da Zarabi! Har du meldt deg på mailinglista? Jeg har sittet og lest igjennom mailene jeg har fått i dag, og nå er jeg motivert til å gjøre litt husarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 30. mai 2008 #931 Del Skrevet 30. mai 2008 m-m..sitter jo bare å leser til eksamen så sjekker i hver pause..hehe..Leser meg opp på mailene etterhvert som de kommer jeg har fått gjort en hel del. Jeg har begynt å bruker timer til lesing også...det blir så utrolig mye mer effektiv lesing når man veit at man snart skal ha en pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #932 Del Skrevet 30. mai 2008 Ja, den timeren er genial sånn! Samboer bare ler av meg når jeg setter den på, og kan ikke skjønne hva jeg driver med da. Men det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 30. mai 2008 #933 Del Skrevet 30. mai 2008 hehehe..det gjør min sambo også..hihi.. Igår brukte jeg den mye, og godt utpå kvelden spurte sambo om ikke jeg kunne sett meg ned å kose litt sammen med han. Da tok jeg med meg timern på tull og satte den på fem min..vi fikk skikkelig latterkrampe begge to... Enkelte ting kan bare ikke times...hehe :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 30. mai 2008 #934 Del Skrevet 30. mai 2008 Ble litt nysgjerrig på dette flylady greierne. Må kanskje ta meg en titt på nettsiden. Håper du får en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #935 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Ja, det syntes jeg du skal gjøre Marihan! :D Hvordan går det med utflytting? Nå har jeg og samboer spist biff og det smakte herlig! Før det ryddet jeg litt her og der og ryddet inn flere ekser med klær som samboer hadde med seg fra "hjemmefra". Har også gått igjennom treningsklærna hans og kastet en del og lagt en del til uff eller noe. Har også kastet MASSE gamle tennissokker. Tror ikke han noensinne har gått igjennon klærna sine. Er fremdeles ikke ferdig, men det hjelper Endret 30. mai 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 30. mai 2008 #936 Del Skrevet 30. mai 2008 Så heldig du er som får lov til å gå igjennom og kaste klærne til samboeren din..Jeg har ymta frampå om at jeg gjerne kunne tenke meg å kaste klær som er utslitt og hullete osv, men neida...det er visst helt uaktuelt. Ikke vil ha gjøre det selv heller... (bitte litt oppgitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #937 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg måtte stå å spørre om hvert eneste plagg da. Det værste var når jeg ikke fikk lov til å legge vekk en knall oransje stygg gammel collegegenser. Nå er det sengetid på meg. Helt rent sengetrekk og greier : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #938 Del Skrevet 31. mai 2008 Våknet rundt halv ni og bare stod opp jeg. Herlig! I går kveld gikk jeg ogsamboer oss en liten tur. Den var ikke lang, men det var herlig for det. Nå tenkte jeg faktisk å gå meg en liten morgen tur før frokost også. Fin måte å starte dagen på! Men først skal jeg oppdatere meg litt her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 31. mai 2008 #939 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg måtte stå å spørre om hvert eneste plagg da. Det værste var når jeg ikke fikk lov til å legge vekk en knall oransje stygg gammel collegegenser. Nå er det sengetid på meg. Helt rent sengetrekk og greier : ) Hmm..lurer på om ikke jeg skal ta å gjøre det samme når jeg begynner å pakke ned herfra..som bare er om et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #940 Del Skrevet 31. mai 2008 Det syntes jeg du skal, Zarabi. Det er så deilig å kvitte seg med ting man ikke trenger lenger! Gleder du deg til å flytte? Denne dagen er herlig! Gikk meg en 25 minutters morgentur i stad og bare gikk og koset meg. Det er så gøy pågå forbi hus og se hvordan folk har det i hager og sånn. Blir skikkelig inspirert. Da jeg kom hjem lagde jeg meg en kjempegod salat, med isbergsalat, redikker, stangselleri, purre, brokkoli, ost og skinke. Veldig sunt, og veldig godt! Nå har jeg lagt frokost til samboer og fått han opp av sengen også. Han skal på dugnad i dag for laget han spiller på, og jeg skalrydde, vaske og gjøre skolearbeid. Tenker å dele dagen mye opp i 15 minutters-økter. Begynner med 15 minutter generell ryddin oppe og nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå