Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne

Midna

Anbefalte innlegg

Gjest Ada Blûe

Så fine og koselige planer. Det ser ut til at du får en fin jul. Du får slappe av og kose deg i resten av førjulsiden også da, selv om det går fort til jul. Tenk, det er jo neste helg.

Jeg skal kysse fingrene for deg i morgen kl. 14 :). Jeg håper den siste eksamen din går fint! Da må du virkelig nyyyte det å ha helt fri fra studier etterpå. Jeg har dessverre enda noen dager med eksamenslesing igjen...

God natt, vennen. Jeg gleder meg til å høre hvordan det har gått i morgen. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for veldig koselig ionnlegg Ada :klemmer: Nå skal jeg i gang med lesingen. Lot meg selv sove til halv ni. Tenkte at hvis jeg stod opp veldig tidlig og var veldig trøtt så ville jeg være helt død når eksamen endelig begynte ;) Skal ta det med ro og lese og spise mat nå noen timer. Drar hjemmefra halv tolv tenkte jeg.

Nå er jeg skikkelig spent på hvordan eksamen blir!!

Skikkelig julestemning ute i dag å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen er ferdig og det gikk så utrolig mye bedre enn forventet!!! :tommelsmil: Skrev 16 sider, og er veldig fornøyd. Kunne nok skrevet enda bedre og fått med meg noen flere dataljer, men det er grenser fra hva man skal få gjort på 3 timer?? De fleste jeg snakket med har skrevet mellom 6 og 10 sider og følte at det ikke gikk bra så får bare håper at jeg har klart å gjøre det bra...

Nå er det uansett utrolig deilig med juleferie!! Er så sliten, har jo vært så nervøs før eksamen at jeg føler meg helt død nå. Kan ikke slappe av enda. Nå skal jeg kjøre i stallen og så skal jeg få kjøpt litt mat så jeg får lagd taco til kjæresten som kommer ni. Må måke buret til dyret også gå tur og så kan jeg slappe av : DD Er i skikkelig julestemning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en kjempekoselig kveld sammen med kjæresten! Vi spiste taco og så på tv og bare snakket lenge om alt mulig rart :) Koselig!

Nå ligger jeg i sengen og har tenkt til å sove. Skal bli godt=) Skrev lapp til mamma og pappa om de kunne mate kanina og tine vann så jeg slapp å stå opp så tidlig i morgen ;)

Planen i morgen er å sove til jeg våkner, ta meg en god dusj og varm te og en god frokost. Utenom dette er planene mine;

- Rydde rom

- Vanne planter

- Pakke inn noen julegaver

- Gå tur med kanin

- Trene

Er ikke noe stress men hvis jeg får gjort alt dette i morgen blir jeg fornøyd. Skal også bruke masse tid på å slappe av å lese boken jeg leser nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg stå opp! Deilig å sove lenge! Fremdeles vondt i hodet da.. har hatt det i over en uke, men regner med at det fint forsvinner nå som stresset gir seg : )

Trodde jeg hadde ferie, men fikk nettop melding av sjefen om jeg kunne jobbe i dag og i morgen. I kveld har jeg planer men bør kanskje si ja til å jobbe i morgen... Frister ikke såå mye, men pengene frister. Og jeg trenger noe å gjøre for å få tiden til å gå før julen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Ada! :klemmer: Får håpe det har gått så bra som jeg føler. Man vet jo aldri!!

Nå er jeg glaaad! På jobb i stad kom sjefen til meg å sa at han var ganske sikker på at han kunne garantere meg fastjobb når jeg var ferdig på skolen! :D Vi bygger ut noe helt sinnsykt, og det er ingen andre hoteller i Skandinavia som blir som oss. Det blir så spennende : DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig sagt Ada... Jeg gjør jo bare så godt jeg kan og syntes det er kjempe morsomt og utrolig interessant og vil komme så langt som mulig. Hvis ting da går bra og de jeg jobber med er fornøyd med meg så er jeg bare glad :)

Nå er jeg foresten enda mer glad! Var på grøtavslutning på hotellet i stad og hotelldirektøren kom bort til meg og sa at han ønsket å ha en samtale med meg etter nyttår. :mrgreen: Tror dere jeg er spent eller??

Vi fikk julegave i stad også. Er nesten sikker på at det er en liten trillekoffert. I morgen får jeg julegave fra konferanseavdelingen. Må si at de er gavmilde! Har aldri fått så mange julegaver på jobb tidligere steder.

I stad var jeg og kjæresten og shoppet. Jeg kjøpt emeg sølvsko til julebordet i morgen. Var ikke heeelt fornøyd. Men var ikke fornøyd med noen jeg prøvde og jeg var desperat. Fant et par jeg likte enda bedre. Men de hadde så høye heler at jeg sjangla :P

Nå begynner jeg å bli klar til julebord i morgen. Det eneste jeg lurer på er hvordan håret skal være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk B på gruppeeksamen i kvalitativ markedsanalyse! :hoppe: I det faget hadde vi ikke individuell eksamen, bare en gruppeoppgave som telte 100 %. Vi følte at den gikk litt dårlig, så er veldig fornøyd med B. Dessuten er det et fag som jeg ikke liker, eller føler at jeg får så veldig bruk for... Men B er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg rydde og vaske rommet mitt så det blir ryddig til julen. Det trengs etter en slitsom eksamensperiode. Men først skal jeg sitte her å skrive litt om dagen i går!

I går dro jeg i stallen i elleve tiden. Kjempekoselig å være i stallen uten å stresse med andre ting!! Jeg red hesten på en times tur i tåken. Litt kjedelig med tåke men... Bakken var hard som bare fy og hesten var hyper - dårlig kombinasjon. Vi fikk travet noen steder der det hadde vært gress i midten av veien og ikke var så hardt. Tok også sjansen på en liten galopp men da ble hesten så gira at vi hoppa og spratt til alle kanter, og holdt oss ikke på det myke. Vi traff også på to rådyr. De var så søte!

---------------------------------

Senere på kvelden var det klart for årets julebord! Fikk på meg den røde knelange kjolen og krøllet håret med krøllltang og satt vekk noe av det. Det tok sin tid, men til slutt ble jeg heldigvis ganske fornøyd! På hotellet startet vi med "aperitiff" som var øl eller rusbrus mens hotelldirektøren snakket litt. Etterpå fikk vi 3 retters middag og så mye øl/hvitvin/rødvin vi orket. Maten smakte kjempegodt, men jeg har virkelig ikke stor nok mage til tre retter ;) Etter middagen fikk vi barbonger og vi kunne bestille hva vi ville i baren. De var heller ikke så nøye på de bongene, så det ble en del fulle. Hadde det kjempegøy!

Klokken halv ett dro vi inn til byen på et utested der. Da fikk vi også flere barbonger... Jeg og noen andre dro innom hun ene fordi hun skulle skifte kjole også satt vi der litt. Rundt halv to dro vi til utestedet og jeg danset MASSE! Tror jeg danset i en og en halv time i strekk uten pause. Mange danseglade jeg jobber med... ;)

Var hjemme 4 på natten og da var det godt å sove! Før jeg ble hentet klarte jeg selvfølgelig å miste mobilen min oppe i en vannpytt...! Det er ikke så ofte jeg er ute å drikker men hver gang jeg gjør det så går det ut over mobilen min fordi jeg mister den osv... Jeg demonterte den og la den på varmekablene og så overlevde den heldigvis!

Formen i dag er ganske grei men ikke heeelt på topp ;) Drakk ikke så altfor mye, så ble bare i godt humør og ikke for full. (bortsett fra at jeg ikke hadde heeelt kontroll på mobilen) Skjedde selvfølgelig en del rart i går å , men tror ikke jeg skal beskrive det her!

Tilbake til rydding... :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med juleferie! I går så jeg Saw 4. Kjempebra, men må nok se den en gang til for å få med meg alle detaljene.

Fikk utrolig mye fint til jul! Skal prøve å skrive en liste senere, ble i alle fall veldig fornøyd!

Kjæresten har blitt syk stakkars, kastet opp i natt. Får håpe han blir frisk utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille og rolig dag. Har ikke vært ute i kveld eller noe. Har sittet og sett på tv, spist sjokolade, lest bok osv... avslappendes!

Har begynt å planlegge neste år og skrive ned i planlegigngsboka for neste år. Så at sjefen hadde satt meg opp på seks vakter en uke der jeg skulle på skolen nesten hver dag!! Det gjorde meg stressa, og jeg sitter her med en vond følelse i magen. Men skal si til han at jeg kan ikke jobbe 2 av vaktene. Det finnes da grenser for hvor "super" jeg måtte være. Jeg har rett og slett ikke ork og alt kommer til å kræsje. Uff :(

Gikk en times tur i dag så nå er trening 7 av 10 gjennomført. De neste skal jeg rpøve å gjøre litt mer intensive enn bare gåing : P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble for sent i går, så nå er klokken halv tolv og jeg er trøtt. Irriterendes, for jeg hater å stå opp sent. Nå skal jeg stå opp å ta meg en kopp te og litt frokost. Har ingen store planer for dagen men skal prøve å gå skiftet på sengen og ryddet litt. Vurderer å ta en skikkelig opprydding i skrivebordet mitt. Det tror jeg trengs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ada Blûe

Oi, lenge siden jeg har vært innom.

Først: Grattis med bra karakter på den ene eksamen. :hoppe: Flink jente!

Ser ut som du har en fin jul/romjul. Heldigvis er det enda en stund igjen til hverdagen setter inn.

Jeg har også så smått begynt å plotte inn ting i 2008- boken min. Elsker å se på alle de blanke sidene, men jammen blir de fort fulle. Litt morsomt og litt stress. Håper du får orden på noen av vaktene den perioden så det ikke blir for mye. Det er kjipt å måtte si nei selv om det er mange (gode) grunner til at man bør ta vaktene. Men masse energi og ekstra timer til jobbing kan dessverre ikke trylles frem.

Har du masse å gjøre frem mot våren? Hvor mye har du forresten igjen av studiet du går på? (Du har kanskje sagt det før, men...?!)

Ønsker deg en fortsatt fin jul- og nyttårsfeiring og ferie. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ada! Alltid koselig å høre fra deg!! :klemmer: Har hatt en ufattelig deilig ferie, og har gjort utrolig lite egentlig. Men godt er jo det. Nå har jeg hesten fra fredag - onsdag fordi hun som eier han er på fjellet. Så da får jeg jo gjort nok. I dag har jeg også jobbet på den gamle jobben min - vareoptelling åtte og en halv time med 100% ekstra betalt er absolutt ikke å forakte.

Har også gått i gang med storrydding av rommet. Har kastet masse og det er kjempe deilig! Skal fortsette utover i neste uke. Blir veldig bra!! Det er alltid bra med system.

I morgen er det nyttårsaften!! Tror det vil bli veldig morsomt og gleder meg masse!:)

Nå skal jeg kose meg med en bok og kanskje rydde litt mer... Har hatt gjester som nettop har gått, og det har vært en veldig koselig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg kom til å sovne tidlig i dag jeg siden jeg stod opp åtte men nå ble jeg lys våken igjen! Halveis lå i sofaen i stad og leste og så kom katten og la seg på magen min og sovna der. Da sovna selvfølgelig jeg også, og da jeg våknet igjen følte jeg meg lys våken. Typisk. Jeg sovner ALLTID når katten min legger seg oppå meg og det gjør det ganske ofte. Det er jo koselig da :)

Gleder meg til i morgen og til neste år. Et nytt år med nye muligheter! Det er ikke dumt! Har veldig mye jeg gleder meg til neste år. Gruer meg skikkelig til bacheloroppgaven, men utenom det gleder jeg meg til det meste.

--------------------------------

Hm.... kjeder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Godt nytt år, kjære Miss Ariel :)! Ønsker deg all lykke inn i et nytt, spennende år. Takk for all oppbacking du har stått for i år :klemmer: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...