Gå til innhold

Livet er Flatt

starie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har byttet selvsagt :) Heldigvis har jeg alltid mulighet til å få åpnet telefonen igjen på jobb..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Er rart å skrive dette for på en måte har jeg ikke innsett det selv, men samboeren min har altså gjort det slutt. Det kom som et sjokk og jeg hadde virkelig ingen anelse om at noe slikt skulle skje (naivt..).

Han har vært i sivilforsvaret de siste ukene og fikk visst perspektiv på ting der oppe. Jeg kan ikke klandre han for det han føler, men jeg er sint fordi han ikke vil ha meg mer. Og jeg er selvsagt forferdelig såret. Det er vondt å elske et menneske som ikke føler det samme tilbake..

Jeg gledet meg hele forige uke til han skulle komme hjem og hadde planlagt en kjempehelg. Skulle overraske med sjokoladekake og kino, men slik ble det ikke. Da jeg kom hjem fra jobb på fredag var han allerede hjemme, og mens jeg hengte fra meg jakken kom han ut i gangen. Jeg skjønte det av en eller annen merkelig grunn med en gang jeg så ansiktet hans og bare begynte å hylskrike. Jeg visste altså hva som kom.. Etter at han hadde sagt det måtte jeg rett på do for å kaste opp.

Den kvelden flyttet jeg inn på gjesterommet og det var virkelig tøft. Hele helgen var rar og jeg gråt og spydde om hverandre.. Klarte ikke spise og ikke drikke.

Heldigvis reiste han igjen mandag, men kommer hjem på fredag.. Jeg har enda ikke funnet leilighet, men har en kompis jeg kan sove hos et par dager. Alikevel må jeg være her i helgen for å pakke ned alle sakene mine. Må jo finne meg et sted å bo så fort som mulig.. Det tar tid å pakke livet mitt ned i pappesker og det går sakte fremover også fordi jeg er så lite motivert. Jeg vil jo ikke flytte! Jeg vil bo her sammen med han og være like lykkelig som jeg var helt til fredag.

Er også sint på meg selv fordi jeg har vært så naiv og dum. Jeg har gått og lullet i min egen verden og trodd at alt var bra og at vi skulle bli gamle sammen.. Tenk det?! Bare 23 år gammel så går jeg rundt og innbiller meg slike ting?

Så nå sitter jeg her og har det så ubeskrivelig vondt. Har spist 7 mariekjeks siden fredag, bare drukket litt vann og kaster mye opp. Er også sykemeldt ut uken (situasjonsbetinget psykisk ubalanse :roll: ) for at jeg skal få litt tid til å hente meg inn igjen..

Samtidig skammer jeg meg sånn.. Her sitter jeg og griner på grunn av en mann mens det skjer så mye annet fælt rundt om i verden.. Men aldri hadde jeg trodd dette skulle gjøre så vondt. ALDRI!

Har i hvertfall lært at hjerte rimer på smerte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke akkurat si at jeg føler ting er bedre i dag.. Alikevel skal det bli en lettelse å få kommet meg ut herfra. Jeg elsker denne leiligheten og alt vi har delt her, men her er det rett og slett for vondt å være.. Vi var enige om at jeg skulle få ha katten, siden jeg er mest knyttet til han, men det viser seg at det er enklere sagt enn gjort.. Har enda ikke funnet en leilighet/hybel der det er lov med husdyr. Dessuten har han det jo bedre her i den store leiligheten, og jeg vet at eksen min (så rart å si!) vil ta godt vare på han..

Skal på to visninger siden, så jeg håper alle som leser dette er snille og krysser fingrene for meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere jentene mine:

Det er ikke slutt på våre glade dager på ROMA! :) Flytter nok til Oslo, men skal hive meg på bussen ut hit når dere vil treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morgenen som er mest pyton av en eller annen grunn. Har hjertebank og vondt i brystet flere timer etter at jeg står opp.. Heldigvis skal jeg til legen om en time..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi deg nok en klem, Starie.

Jeg unner ingen og minst av alle deg dette her. Vet at det gjør usigelig vondt, men vet også at det vil bli bedre. Kjærlighetssorg er bakdelen med å være istand til å elske.

Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Og jeg som har sviktet så totalt!!! :hakeslepp::murvegg:

Kjære, kjæreste Starie, ingen INGEN fortjener dette mindre enn du! Du som er det vakreste, snilleste og mest uselviske mennesket jeg kjenner, INGEN får være ufin mot deg.........

Hvis det er noe jeg kan gjøre, HVA SOM HELST så må du inderlig love meg å si det så fort som mulig.

Stor klem fra din venn Tex :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!!

Kor det går med deg? :klem:

Håpar du har funne deg ein plass å bu, at du får i deg mat og at alt ellers går bra.

Sånt går jo ikkje over på 1-2-3 uansett, men eg har trua på at ting blir bedre berre alt det praktiske er ordna, så får du tid til å vere for deg sjølv og vere skikkelig lei deg...

Send et lite livstegn då!!

Glad i deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Snuppa har det greit, tror jeg. Hun har ikke internett hjemme, tviler på at hun får lov til KG i arbeidstiden iom at hun ikke har oppdatert blogg på en stund.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Snuppa har det greit, tror jeg. Hun har ikke internett hjemme, tviler på at hun får lov til KG i arbeidstiden iom at hun ikke har oppdatert blogg på en stund.

:)

Godt å høre! Hils henne masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...