MellonCollie Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg holder på å bli sprø!! Har hatt leamus på øyet i hele dag :blaaveis: Måtte bare ha ut litt frustrasjon, og håpe på at det hjalp slik at det gir seg... argh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. juli 2007 #22 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg holder på å bli sprø!! Har hatt leamus på øyet i hele dag :blaaveis: Måtte bare ha ut litt frustrasjon, og håpe på at det hjalp slik at det gir seg... argh... Huff, så kjedelig! Håper det har gitt seg, nå da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. august 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 3. august 2007 Idag er IKM, hvis jeg tar utgangspunkt i 28 dagers syklus... ikke skjedd noe enda, så spørs vel. Men håper på TR i løpet av ett par dager... vil ha igang kroppen min igjen! Om en uke kommer forloveden hjem, gleder meg så mye til å ha ham her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. august 2007 #24 Del Skrevet 3. august 2007 Idag er IKM, hvis jeg tar utgangspunkt i 28 dagers syklus... ikke skjedd noe enda, så spørs vel. Men håper på TR i løpet av ett par dager... vil ha igang kroppen min igjen! Om en uke kommer forloveden hjem, gleder meg så mye til å ha ham her!! Ooooh, IKM idag?! spennende! Godt å få hjem mannen;) Hvor har han vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 3. august 2007 #25 Del Skrevet 3. august 2007 Alltid spennende med IKM Og håper kroppen din tar til vett og kommer til normalen igjen Ingenting som er bedre enn det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. august 2007 #26 Del Skrevet 5. august 2007 Hvordan går det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. august 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 5. august 2007 Ingen tegn til TR enda.. men var vel litt optimistisk å tro at jeg skulle gli rett inn i normal syklus Jaja, har "god" tid enda! Knøttet: mannen har vært på hjemplassen vår heller sommeren og jobbet, mens jeg har vært igjen her. Så vi har kun sett hverandre et par helger iløpet av sommeren, begynner å bli lei nå kan du si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. august 2007 #28 Del Skrevet 5. august 2007 Knøttet: mannen har vært på hjemplassen vår heller sommeren og jobbet, mens jeg har vært igjen her. Så vi har kun sett hverandre et par helger iløpet av sommeren, begynner å bli lei nå kan du si.. Ah, kjedelig å være så lenge borte fra mannen ... blir skikkelig godt å få han hjem igjen, da! Skjønner godt du er lei ... har aldri vært lengre enn en ukes tid borte fra mannen, men snart drar han og blir borte i nesten tre uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. august 2007 #29 Del Skrevet 6. august 2007 Kjedelig når mennen er borte. Min jobber fast borte 4 uker og hjemme 4 uker. Så skjønner godt du syntes det var deilig å få han hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. august 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 6. august 2007 :juhu: :juhu: TR kom i dag Merkelig ting å bli så glad for, men det stemmer i forhold til da jeg trodde jeg kanskje hadde EL (23/24 juli)... Så det betyr at kroppen min er babyklar da kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 #31 Del Skrevet 6. august 2007 :juhu: :juhu: TR kom i dag Merkelig ting å bli så glad for, men det stemmer i forhold til da jeg trodde jeg kanskje hadde EL (23/24 juli)... Så det betyr at kroppen min er babyklar da kanskje Så bra da, da er nok kroppen din klar til å lage baby! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. august 2007 #32 Del Skrevet 6. august 2007 litt sammen med deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. august 2007 #33 Del Skrevet 6. august 2007 Følger spent med her på siden din! Men ettersom jeg selv ikke har vært gravid så skal jeg innrømme at jeg ikke skjønner alle forkortelsene Kunne jeg ha fått en liten "opplæring"? F.eks hva står forkortelsene TR og IKM for? :rødme: Sikkert veldig enkelt, men kommer liksom ikke på hva det kan så for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. august 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 6. august 2007 Hehe, er ikke lett med forkortelser nei! Jeg er ikke inne i halvparten av de engang selv... Men: TR - TanteRød / Mensen (litt penere måte å si det på bare! ) IKM - TROR det står for Ikke Mens. Dvs dag for forventet mens, som man håper ikke kommer... Oppklarende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. august 2007 #35 Del Skrevet 7. august 2007 Hehe, er ikke lett med forkortelser nei! Jeg er ikke inne i halvparten av de engang selv... Men: TR - TanteRød / Mensen (litt penere måte å si det på bare! ) IKM - TROR det står for Ikke Mens. Dvs dag for forventet mens, som man håper ikke kommer... Oppklarende? Nå er jeg med vet du! Nå ble jo hele denne tråden enda mer spennende når jeg skjønte noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 9. august 2007 #36 Del Skrevet 9. august 2007 Heihei! Måtte jo innom deg og kikke litt også vet du Ble jo helt revet med av prøveprat og sånt, det høres jo veldig spennende ut Håper det er som du tror, at kroppen er babyklar og at ting går som du ønsker. Masse lykke til iallfall! Jeg skal nok følge med ja...du kommer nok til å se mer av meg her inne Ha en fortsatt fiiin sommerkveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. august 2007 #37 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Hvordan står det til med deg og kroppen din? Er litt nyfiken vet du Ha en fin kveld! Endret 9. august 2007 av Bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. august 2007 #38 Del Skrevet 10. august 2007 Innom å sier god kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. august 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 13. august 2007 Hyggelig at dere har vært innom Bare Meg Selv, FallOutGirl og Pondusa! Samboeren og jeg har vært fra hverandre hele sommeren og han kom hjem denne helga, så før helga var det full husvask, og fra fredagen var det bare kos Lite KGtid! Har ikke EL før neste uke, så frem til da er det vel ikke noe annet enn øving som skjer på prøvefronten Fikk vite i helga at dama til en kompis er gravid, synes det begynner å bli mange rundt meg nå ja.. Kjennes ekstra godt da, hvor lyst vi også har. Men vi får nå bare vente til det er vår tur, har god tid enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. august 2007 #40 Del Skrevet 13. august 2007 Ja det sies at forberedelsene er halve jobben. Så bare øv på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg