Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MellonCollie skrev:
Syklusene mine etter pilleslutt har vært:

Syklus 1: 31 dager

Syklus 2: 31 dager

Syklus 3: 28 dager

Og nå er jeg altså på dag 34. Så jeg har jo ikke hatt veldig ustabile sykluser egentlig.. Men har jo ikke så mye grunnlag å regne på heller, da.

Jeg er så enig i siste innlegget ditt. Jeg vil kunne leve normalt, samtidig som jeg selvfølgelig ikke vil drikke når jeg er gravid... :sjenert:

Blir vel til at jeg får forsøke å teste igjen imorgen, da. Er det fremdeles da best å teste på morgenen, eller spiller det ingen rolle når på dagen jeg gjør det så lenge jeg har gått over dagen..?

Så får jeg heller finne ut av det etter den testen, hva jeg sier/gjør.

Var ganske stabilt ja. Men pillene kan plutselig lage krøll også da...

Jeg hadde stabile 28 dagers sykluser etter jeg sluttet på pilla i januar, så kom den plutselig igjen bare 14 dager etter forrige mens i april.

Så det var vel først da jeg fikk normale sykluser for meg...

Men det er jo forskjellig fra person til person. Så ikke godt å si hva som kan være grunnen...

Hormoninnholdet er høyest på morgenen siden du da har mest konsentrert urin. (Har jo samlet opp hele natta) Ville testet da var jeg deg. Det skal bli positiv hele dagen når du har gått over IKM, men hvis EL var litt senere enn du trodde for eksempel så kan jo hormon nivået være litt lavere enn ellers.

Ikke lett å vite hva en skal gjøre...

Men som Simpleminded sier, det går an å komme opp med en mer eller mindre dårlig unnskyldning for å ikke drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

hm... jeg ville nok også testet i morgen tidlig, og om du fremdeles ikke har fått mensen til i morgen kveld ville jeg nok ha sagt at jeg ikke kunne drikke pga. medisiner eller noe sånn - bare i tilfelle... Du har jo gått noen dager lenger over enn før nå, så da vet man jo ikke... :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er et mysterium! Og sykluser er ikke alltid like lette å forstå seg på...

Krysser fingrene for positiv test for deg i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det blir vel noe sånt som er beste løsning. Jeg får krysse fingrene for at enten testen er positiv eller at TR kommer, så slipper jeg å fundere over slikt mer ;)

Det er forresten ganske slitsomt å aldri vite når mensen kan komme! Jeg ligger å ha oversikt over slike ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen er fortsatt negativ :( Egentlig som forventet, har absolutt ingen følelse av å være gravid. Men så lenge TR ikke kommer, så blir det jo at man håper litt da :sur:

Får vel bare innse at dette er utenfor min kontroll, det skjer når det skjer, og jeg får vel ikke påvirka det så mye mer enn å :humpe: så mye som mulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så rart da... ingen av delene liksom... :klø: Får håpe TR snart kommer da! Så får dere bare :sengekos: så mye som mulig - kanskje det er det eneste som virker ;)

Ha en fin dag da!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at mensen ikke kommer da...

Hmm, rart dette her... :sur:

Får håpe at mensen kommer i løpet av dagen da, hvis du ikke er gravid. Slik at du slipper å lure sånn... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballerina skrev:
Så rart da... ingen av delene liksom... :klø: Får håpe TR snart kommer da! Så får dere bare :sengekos: så mye som mulig - kanskje det er det eneste som virker ;)

Ha en fin dag da!! :klemmer:

Jepp, :sengekos: må i alle fall til, uansett :)

jente 79 skrev:
Kjedelig at mensen ikke kommer da...

Hmm, rart dette her... :sur:

Får håpe at mensen kommer i løpet av dagen da, hvis du ikke er gravid. Slik at du slipper å lure sånn... :klemmer:

Det er ganske slitsomt å lure skal jeg si deg :ler: Kjennes ikke ut som om mensen er på vei heller, men den kan jo overraske!

Lilith skrev:
Dette var mer enn mystisk ...

:perebrus: og :sjokolade: mens vi venter, anyone?

Jeg har da aldri takket nei til hverken :perebrus: eller :sjokolade: , så dette var et meget godt forslag! :sjarmor:

Sånn, nå har jeg snudd den småsure kjipe følelsen, og bestemt meg for å være glad og positiv fremover. Kontrollfreaken MellonCollie får resignere og innse at man ikke KAN ha kontroll over alt som skjer. Vår tur kommer nok :)

I kveld skal jeg jo uansett treffe verdens beste jenter, og jeg skal koooose meg! Og i morgen kommer en kompis av mannen på besøk til oss, så da skal jeg lage hjemmelaget lasagne fra bunnen etter en oppskrift jeg fant i matforumet for en stund siden, og kanskje lage Glow sine gratinerte hvitløksbaguetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  MellonCollie skrev:
Det er ganske slitsomt å lure skal jeg si deg :ler: Kjennes ikke ut som om mensen er på vei heller, men den kan jo overraske!

Vet det... Var akkurat i samme situasjon som deg for sånn ca 9 uker siden... Jeg var gravid da... :sjenert:

Men utrolig frustrerende å vente sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og :hoppe: for meg selv og mine 1000 innlegg!

.. og ikke bare det, men C-kjendis også. Såpass ;)

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1000 innlegg og status som C-kjendis :blomst:

Har ikke så langt igjen til 4000 innlegg jeg visst. Lurer på om jeg skifter status da...

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med tusen innlegg! :blomst::duskedame:

Får håpe det snur snart og at testen viser positiv... Eller at TR kommer så du blir klar for PP4.. Det er viktig å være positiv og ta livet med et smil :) Du er hvertfall frisk! :-D

Masse :klemmer:

Kos deg i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...