Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :) Altfor lenge til, vil gifte meg neste år jeg og ;) Men deilig å se at det går fremover selv om det går sakte, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Takk :) Altfor lenge til, vil gifte meg neste år jeg og ;) Men deilig å se at det går fremover selv om det går sakte, hehe...

Bare vent til du kommer under ett år - da går tiden superfort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette dreier seg ikke om bryllup, men takk for støtten under den tråden min om at idag hadde det vært deilig å ikke måtte være mamma.

Trasig å se hvordan den utarter seg med diskusjon om hva menn skal ikke skal gjøre hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tiden fra vi forlovet oss til nå har gått så utrolig fort jeg, vi har i alle fall blitt hengende etter med et par ting,enda så lang tid vi hadde på oss i starten...

Men det er oss da,typisk oss å få dårlig tid.

Særlig nå som jeg har eksamen,kjæresten er ikke så veldig aktiv på egen hånd for å si det sånn :fnise:

:hoppe: Gratulerer med overstått forresten, både fireårsdag og bursdag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare vent til du kommer under ett år - da går tiden superfort!!!

Ja, det tror jeg nok... Er jo alltid noe som skjer... Først gleder jeg meg til jul... Så må vi bare komme forbi januar og februar, to måneder som jeg alltid synes snegler seg av sted... Så går tiden som oftest fort mot sommeren, når det begynner å bli lysere. Og til våren/sommeren kan vi bestille hos de som skal ordne med maten etc...

Må bare si en gang til at du var skikkelig fin i brudekjolen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette dreier seg ikke om bryllup, men takk for støtten under den tråden min om at idag hadde det vært deilig å ikke måtte være mamma.

Trasig å se hvordan den utarter seg med diskusjon om hva menn skal ikke skal gjøre hjemme...

Værsågod... Ja, enkelte er virkelig i det kranglevorne hjørnet. Jeg burde kanskje ikke uttalt meg før jeg har egne barn, men jeg har passet barn MYE selv, og vet at det er mye kos, men også slitsomt til tider, og har også hørt nok fra venninner og mamma etc til å vite at man trenger et lite pusterom iblant...

Vi får la vær å ta det inn over oss, at denne gjesten skulle vri alt vi sa til noe helt annet enn vi faktisk mente!! :) Håper du har fått slappe av en liten stund i dag og er i bedre humør nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg slukt hele dagboka di! Ser ut til at bryllupet deres blir virkelig praktfullt, altså.

:trist:

Takk, takk :) Gleeeder meg, men altfor lenge til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tiden fra vi forlovet oss til nå har gått så utrolig fort jeg, vi har i alle fall blitt hengende etter med et par ting,enda så lang tid vi hadde på oss i starten...

Men det er oss da,typisk oss å få dårlig tid.

Særlig nå som jeg har eksamen,kjæresten er ikke så veldig aktiv på egen hånd for å si det sånn :fnise:

:hoppe: Gratulerer med overstått forresten, både fireårsdag og bursdag :hoppe:

Ja, tiden har jo egentlig gått fort her og, hvis jeg ser tilbake, og tenker at det er litt i underkant av halve tiden igjen, så er det jo ikke sååå lenge, bare virker sånn akkurat nå ;) Vi hadde jo først tenkt å gifte oss i 2008, så utsatte vi det et år fordi vi er studenter og ville ha litt mer tid til å spare (selv om jeg vet at begge sider av familien vil hjelpe til økonomisk), så er litt rart å ikke gifte seg neste år, var forberedt på det først liksom ;)

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde egentlig bare konsentrere meg om eksamenslesing om dagene, siden jeg har eksamen på fredag. Hadde likevel juleverksted med tre venninner i går, veldig koselig, vi bakte og lagde julekort og litt annen julepynt.

Gleder meg kjempemasse til jul nå. Har lyst å ha en kveld med bryllupsplanlegging med forloverne mine også, men tror det må bli etter vi alle er ferdig med eksamen og julefeiring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*

Hyggelig med juleverksted da, alt med jul er egentlig hyggelig synes jeg... er så koselig med adventstjerner i vinduene og julesanger.

Tillater meg selv litt julesanger nå,det er tross alt desember :-D

Lykke til med eksamenslesning, hva slags eksamen skal du ha forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha eksamen i pengekravsrett... mye å holde styr på, i motsetning til mange andre fag så er det ikke så lett å finne den røde tråden, her er emnene litt mer adskilt, det er mye ulovfestede regler og MYE rettspraksis, så sliter litt med å sortere alt inne i hodet mitt, hehe... men men, det går vel helst greit ;) Hva er det du studerer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jenna88
Jeg burde egentlig bare konsentrere meg om eksamenslesing om dagene, siden jeg har eksamen på fredag. Hadde likevel juleverksted med tre venninner i går, veldig koselig, vi bakte og lagde julekort og litt annen julepynt.

Gleder meg kjempemasse til jul nå. Har lyst å ha en kveld med bryllupsplanlegging med forloverne mine også, men tror det må bli etter vi alle er ferdig med eksamen og julefeiring...

Juleverksted er kjempekoselig! :) Har selv planlagt en juleverkstedkveld sammen med et par venninner etter eksamen, håper virkelig vi får anledning til å gjennomføre det. Det er så koselig med julegløgg, rødbrus, julemusikk og masse hobbymaterialer. ;D

En kommer skikkelig i julestemning, liksom. Skjønner godt du gleder deg til jul.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *marie*
Skal ha eksamen i pengekravsrett... mye å holde styr på, i motsetning til mange andre fag så er det ikke så lett å finne den røde tråden, her er emnene litt mer adskilt, det er mye ulovfestede regler og MYE rettspraksis, så sliter litt med å sortere alt inne i hodet mitt, hehe... men men, det går vel helst greit ;) Hva er det du studerer da?

Enig med deg der ja pengekravsrett er ikke veldig lett tilgjengelig... studerer jus jeg også, blir ferdig med tredje avdeling om åtte dager :-D hvis jeg ikke teller med muntlig vi har etter jul, og det gjør jeg ikke... leverer hjemmeeksamen om åtte dager, så sitter å skriver om finansiell sikkerhetsstillelse til den store gullmedaljen føles det ut som.

Fikk faktisk teori i pengekravsrett på eksamen vi også, mange som sukket høyt rundt meg ja,men bare man husker på store linjene så går det nok greit :-D og gbl da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleverksted er kjempekoselig! :) Har selv planlagt en juleverkstedkveld sammen med et par venninner etter eksamen, håper virkelig vi får anledning til å gjennomføre det. Det er så koselig med julegløgg, rødbrus, julemusikk og masse hobbymaterialer. ;D

En kommer skikkelig i julestemning, liksom. Skjønner godt du gleder deg til jul.

:klemmer:

Ja, jeg teller dagene nå, spesielt siden jeg skal til Berlin før jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og plukker opp litt julestemning hos deg :klem:

Håper det går bra på eksamen da :)

Takk. Tror jeg har ting sånn noenlunde på plass inni hodet mitt nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL PÅ EKSAMEN :klem:

Takk. Har vært syk siden mandag, så har ikke fått repetert så mye som jeg skulle ønske, men tror det skal gå noenlunde greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...