Knøttet Skrevet 5. august 2007 Forfatter #101 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) dobbelpostet ... Endret 5. august 2007 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. august 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 5. august 2007 Guuuuurimaaaallla så tregt dagene mellom TR og EL går! Liten sjanse for å bli gravid, og ingen spenning ... Kan det ikke bli EL snart, da?! grrr ... Vondt i magen har jeg også ... var ikke helt god i magen tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. august 2007 #103 Del Skrevet 6. august 2007 Gratulerer med ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. august 2007 #104 Del Skrevet 6. august 2007 Guuuuurimaaaallla så tregt dagene mellom TR og EL går! Liten sjanse for å bli gravid, og ingen spenning ... Kan det ikke bli EL snart, da?! grrr ... ENIG!! Venter på TR jeg da. *ventevente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. august 2007 #105 Del Skrevet 6. august 2007 Altså, jeg venter den ikke før i slutten av uka engang da. Men sånn egentlig kan det vel komme når som helst. Bruker du EL-tester forresten? Eller har du prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 6. august 2007 Gratulerer med ny jobb. Takker! Altså, jeg venter den ikke før i slutten av uka engang da. Men sånn egentlig kan det vel komme når som helst. Bruker du EL-tester forresten? Eller har du prøvd? Ah, kjedelig å vente ... Er du i 1. pp eller noe? Nei, har ikke brukt el-tester hittil. Tror jeg drøyer den litt, vi får se hvordan det går. Tar det laaang tid vil jeg prøve... Bruker du el-tester? ================================= Arrrrgggh!! Som jeg hater telefonkøer! "du står fortsatt i kø,vennligst vent" om igjen og om igjen og om igjen! Da er til og med ventemusikk mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. august 2007 #107 Del Skrevet 6. august 2007 Hmm, jeg er vel i pp1 når TR kommer. Så hva denne måneden har vært, det vet ikke jeg. Men det er vel egentlig fra nå av at vi virkelig går inn for det da. Skal følge mer med på EL og sånn. Kjøpte en sånn billig testpakke i går på den nettsiden. Der var det EL-tester, sånne strimler. Så skal prøve når de kommer og se om det er noe å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 Forfatter #108 Del Skrevet 6. august 2007 Hmm, jeg er vel i pp1 når TR kommer. Så hva denne måneden har vært, det vet ikke jeg. Men det er vel egentlig fra nå av at vi virkelig går inn for det da. Skal følge mer med på EL og sånn. Kjøpte en sånn billig testpakke i går på den nettsiden. Der var det EL-tester, sånne strimler. Så skal prøve når de kommer og se om det er noe å bruke. Hmmm, får mer og mer lyst til å kjøpe el-tester jeg også ... Sikkert fordi jeg synes det er så gørr kjedelig å gå og vente på el nå, og fordi jeg er litt redd for at jeg ikke kan bli gravid... sannsynligvis bare unødvendig bekymringer... hmm! Blir spennende med el-testene nå da! :-D ================================== Nå har jeg kjøpt meg multivitaminer uten A - og D-vitaminer, og så skal jeg begynne å ta tran igjen. Hva dette har med prøving å gjøre? Kanskje ikke så mye ... men det er vel viktig å få i seg alle mineraler og vitaminer når man prøver å bli gravid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 #109 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Guuuuurimaaaallla så tregt dagene mellom TR og EL går! Liten sjanse for å bli gravid, og ingen spenning ... Kan det ikke bli EL snart, da?! grrr ... Vondt i magen har jeg også ... var ikke helt god i magen tidligere i dag Ja, det kan eg lova deg at eg og merka denne første ordentlige prøveperioden! Dagane mellom mensen og EL gjekk ganske tregt. Men dagane har sjelden gått så seint, som dei gjorde i dagane mellom EL og mensen. Så det var ventinga etter EL eg synst var verst. Skjønnar ikkje korleis eg skal klara å halda ut i 2 heile månader, uten prøving. Håpar det klafffar for deg iallfall, så har eg noko å gleda meg over fram til det blir min tur igjen. Håpar du snart blir bedre i magen, Knøttet! Endret 6. august 2007 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 #110 Del Skrevet 6. august 2007 Hmmm, får mer og mer lyst til å kjøpe el-tester jeg også ... Sikkert fordi jeg synes det er så gørr kjedelig å gå og vente på el nå, og fordi jeg er litt redd for at jeg ikke kan bli gravid... sannsynligvis bare unødvendig bekymringer... hmm! Blir spennende med el-testene nå da! :-D Eg har brukt EL-testar i dei to siste syklusane, og synst det har vore veldig greit. Har fått utslag på testane mellom dag 12 og 14 i syklusane, og testane har vore positive i 1 1/2 dag. Frå i dag av har eg også begynt med temping! Tippar det blir litt slitsomt i lengda, men eg må jo ha noko å gjera på fram til oktober. Grunnen til at eg har valgt å begynna med temping, er fordi eg har lyst til å finna ut litt meir om syklusen min. Eg har nemlig aldri nokon symptom verken når eg har eggløysing, eller før mensen kjem - og det bekymrar meg litt. Gjennom å tempa, håpar eg å finna ut sikkert om eg faktisk har eggløysing! Eg har meldt meg inn i tempeklubben på nettsida Snart Gravid, og det virkar som ein fin plass å vera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 Forfatter #111 Del Skrevet 6. august 2007 Ja, det kan eg lova deg at eg og merka denne første ordentlige prøveperioden! Dagane mellom mensen og EL gjekk ganske tregt. Men dagane har sjelden gått så seint, som dei gjorde i dagane mellom EL og mensen. Så det var ventinga etter EL eg synst var verst. Skjønnar ikkje korleis eg skal klara å halda ut i 2 heile månader, uten prøving. Håpar det klafffar for deg iallfall, så har eg noko å gleda meg over fram til det blir min tur igjen. Håpar du snart blir bedre i magen, Knøttet! Jeg er ikke bare litt utålmodig heller jeg da ... så dette er kjedeeelig!! Heldigvis bare ca 3-4 dager til fruktbar periode nå da, men mannen reiser jo bort på torsdag Vurderer seriøst å begynne med el-testing ... er alt for utålmodig og nysgjerrig til å ikke gjøre det. Men så håper jeg jo litt på klaff denne måneden da, og da er det jo litt dumt å ha en haug med el-tester liggende. Men igjen, jeg får jo neppe klaff denne måneden, siden mannen er borte under el ... hmfr! gal, gal, gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 #112 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg er ikke bare litt utålmodig heller jeg da ... så dette er kjedeeelig!! Heldigvis bare ca 3-4 dager til fruktbar periode nå da, men mannen reiser jo bort på torsdag Vurderer seriøst å begynne med el-testing ... er alt for utålmodig og nysgjerrig til å ikke gjøre det. Men så håper jeg jo litt på klaff denne måneden da, og da er det jo litt dumt å ha en haug med el-tester liggende. Men igjen, jeg får jo neppe klaff denne måneden, siden mannen er borte under el ... hmfr! gal, gal, gal! Eg er alt anna enn berre litt utålmodig eg og, så eg veit akkurat korleis du har det. Kjenner at eg blir heilt dårlig berre av å tenka på at eg ikkje får prøva igjen før oktober, så eg må berre prøva å ikkje tenka på det. Men kor lett er det liksom? Denne prøveperioden har nesten tatt heilt knekken på meg, føler eg. Gjekk ikkje ein dag uten at eg tenkte på at eg kanskje kunne vera gravid, og eg synst dagen fram mot IKM gjekk ufattelig tregt! Når mensen kom i går, vart eg fullstendig knust. Eg har fortsatt vondt i hovudet, etter all grininga i går. Ikkje bra... Me får prøva å halda motet oppe hos kvarandre, Knøttet! Det er ikkje noko anna å gjera. EL-testing er veldig greit, synst eg! No veit eg iallfall at eg har LH-stigning, noko som betyr at viss eg har eggløysing, så skjer den rett etter at eg har fått positiv EL-test. For meg som aldri har nokon EL-symptom, og ikkje har heilt stabil syklus, er det veldig greit å få vita nøyaktig kva dagar eg er mest fruktbar, med tanke på prøving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 6. august 2007 Eg er alt anna enn berre litt utålmodig eg og, så eg veit akkurat korleis du har det. Kjenner at eg blir heilt dårlig berre av å tenka på at eg ikkje får prøva igjen før oktober, så eg må berre prøva å ikkje tenka på det. Men kor lett er det liksom? Denne prøveperioden har nesten tatt heilt knekken på meg, føler eg. Gjekk ikkje ein dag uten at eg tenkte på at eg kanskje kunne vera gravid, og eg synst dagen fram mot IKM gjekk ufattelig tregt! Når mensen kom i går, vart eg fullstendig knust. Eg har fortsatt vondt i hovudet, etter all grininga i går. Ikkje bra... Me får prøva å halda motet oppe hos kvarandre, Knøttet! Det er ikkje noko anna å gjera. EL-testing er veldig greit, synst eg! No veit eg iallfall at eg har LH-stigning, noko som betyr at viss eg har eggløysing, så skjer den rett etter at eg har fått positiv EL-test. For meg som aldri har nokon EL-symptom, og ikkje har heilt stabil syklus, er det veldig greit å få vita nøyaktig kva dagar eg er mest fruktbar, med tanke på prøving. Hm ... men om jeg bestiller el-tester nå så får jeg de ikke om før en ukes tid, og da er det for sent å begynne testingen... Så tror ikke jeg gidder å bestille nå, blir bare gal om jeg får masse tester i posten og så må jeg vente i to-tre uker for å bruke de! Er litt redd for plikt-sex også jeg ... Ála typen "kom her,mann, nå skal vi lage baby!" *dra med seg mannen etter skjorta og hive på senga Faktisk et litt morsomt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. august 2007 #114 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg bestilte som du vet tester i går, og jeg fikk en mail tidligere i dag om at de var sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 Forfatter #115 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg bestilte som du vet tester i går, og jeg fikk en mail tidligere i dag om at de var sendt. Hm, det var kjapt! Men har el 13. , og da er mannen borte Og jeg får vel ikke testene før han drar, på torsdag Endret 6. august 2007 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 #116 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Hm ... men om jeg bestiller el-tester nå så får jeg de ikke om før en ukes tid, og da er det for sent å begynne testingen... Så tror ikke jeg gidder å bestille nå, blir bare gal om jeg får masse tester i posten og så må jeg vente i to-tre uker for å bruke de! Er litt redd for plikt-sex også jeg ... Ála typen "kom her,mann, nå skal vi lage baby!" *dra med seg mannen etter skjorta og hive på senga Faktisk et litt morsomt bilde Du kan jo venta eit par veker med å bestilla EL-testar, så slepp du å måtte venta så lenge med å få bruka dei. Litt pliktsex er vel ikkje til å unngå, når ein er prøvar. Du treng jo heller ikkje å fortelja mannen din nøyaktig når du har eggløysing, men berre forføra han skikkelig akkurat dei dagane, sånn heilt tilfeldig. Endret 6. august 2007 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 Forfatter #117 Del Skrevet 6. august 2007 Du kan jo venta eit par veker med å bestilla EL-testar, så slepp du å måtte venta så lenge med å få bruka dei. Litt pliktsex er vel ikkje til å unngå, når ein er prøvarar. Du tre3ng jo heller ikkje å fortelja mannen din akkurat når du har eggløysing, men berre forføra han skikkelig akkurat dei dagane, sånn heilt tilfeldig. Tror jeg venter litt med el-testene, ja... men samtidig så vil jeg egentlig bestille nå, som sagt er jeg aaaaldri utålmodig ... Du har vel rett, litt pliktsex må til ... om man ikke har sex baaare for å lage baby ,så Får forføre han skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 #118 Del Skrevet 6. august 2007 Tror jeg venter litt med el-testene, ja... men samtidig så vil jeg egentlig bestille nå, som sagt er jeg aaaaldri utålmodig ... Du har vel rett, litt pliktsex må til ... om man ikke har sex baaare for å lage baby ,så Får forføre han skikkelig Løp og kjøp!!! Då har du iallfall testane på lur, om du plutselig skulle få ein uoverkommelig sterk trang til å svi av ein EL-test. Heilt riktig! Litt pliktsex er vel ikkje til å unngå. Men har ein sex kun for å laga barn, så har det nok gått litt for langt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 Forfatter #119 Del Skrevet 6. august 2007 Løp og kjøp!!! Då har du iallfall testane på lur, om du plutselig skulle få ein uoverkommelig sterk trang til å svi av ein EL-test. Heilt riktig! Litt pliktsex er vel ikkje til å unngå. Men har ein sex kun for å laga barn, så har det nok gått litt for langt ja... Men så var det hvor mange jeg skal kjøpe da :klø: 7? 14? 21? 28? Og strimmel eller stav?! :klø: :klø: hmmm ... avansert greier Sex kun for å lage barn gidder jeg ikke, er da ingen maskin heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 #120 Del Skrevet 6. august 2007 Men så var det hvor mange jeg skal kjøpe da :klø: 7? 14? 21? 28? Og strimmel eller stav?! :klø: :klø: hmmm ... avansert greier Sex kun for å lage barn gidder jeg ikke, er da ingen maskin heller! Eg har kun brukt CB-eggløysingstestar foreløpig. I ein pakke er det 7 testar. Men dei er ganske dyre, så det er sikkert lurt å kjøpa nokon billigtestar. Men då må nesten nokon andre svara deg, for eg har berre peiling på CB. Ikkje noko stas å vera ei maskin, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå