Gå til innhold

Utålmodigboka


Knøttet

Anbefalte innlegg

Endelig kan jeg starte min egen prøvedagbok!! :hoppe: Dette har jeg ventet lenge på, og kan ikke helt tro at vi endelig kan prøve, selv om jeg faktisk merker at jeg synes det er en stor liten smule skummelt også ... :sjenert:

Vi kommer til å ta det ganske med ro, i allefall i begynnelsen. Dvs at vi ikke driver med el-testing og slikt, men at vi foreløpig har sex når vi vil og ikke styrer og stresser, men håper på en liten en ... :)

Kjøpte meg folat her en dag, burde vel begynt med det for ei stund tilbake, men ... har i allfall kjøpt nå, så da blir det vel ordnings:)

Jeg sluttet på pilla for 1 1/2 måned siden ,og fikk nylig igjen mensen, så vi har akkurat begynt så smått å prøve, selv om syklusen min sikkert ikke er helt i orden enda ...

For å si litt om meg selv kan jeg opplyse om at jeg er en 24år gammel skaptrønder (innflyttet) som nettopp ble gift med min fantastiske mann gjennom 3 1/2 år, og vi nyter tida som nygifte og prøvere! :sol: :rødme:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg vært hos tannlegen ... jeg hater tannleger... vondt gjorde det til og med :tristbla::sur::frustrert:

Blitt forkjølet har jeg også greid, skikkelig vondt i halsen :(

For øvrig har jeg el rundt 12, om syklusen min har kommet i orden igjen, og det går vi ut i fra, selv om det ikke er sikkert ;)

:humpe: gjør vi jo uansett, så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey! :vinke:

Ååå så kos å få deg hit inn :) Nå blir vi jo naboer her inne også, neste i allefall ;)

Håper virkelig dere slipper være prøvere leenge, det er kjipt.

Deilig nyte tiden som nygift og ikke minst prøvere.

Masse LYKKE TIL!!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey! :vinke:

Ååå så kos å få deg hit inn :) Nå blir vi jo naboer her inne også, neste i allefall ;)

Håper virkelig dere slipper være prøvere leenge, det er kjipt.

Deilig nyte tiden som nygift og ikke minst prøvere.

Masse LYKKE TIL!!

Klem :klem:

Hei, så koselig med besøk!! :-D

Håper ting går fort, ja ... for dere også! :-D

:klem:

=================================

Vondt i hodet, munnen og altfor varm idag jeg ... ikke bra:( Dumme, dumme tannlegen og teite hodepine! :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny dagbok da !! :D

Dette blir kjempe spennende.

Hos meg skjer det fint lite. Venter og venter. Tror ikke denne ungen her vil ut! Satser på å få hjelp til å få han ut i neste uke. Så blir spennende.

Lykke til med prøvingen!!

Og grattis som nygift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som nygift. :klem:

Så kjekt at du og din kjære har bestemt dåke for å bli prøvarar! :tommel: Eg og kjæresten min har nettopp starta prøvinga, og det er kjempespennande. ;) Eg skal ta min aller første graviditetstest nokonsinne, i morgon. :hoppe:

Kryssar fingrane for at me blir gravide fort, både eg og du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dagbok jo :tommel:

Gratulerer som nygift og som prøver :tommel: Håper det klaffer fort for dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny dagbok da !! :D

Dette blir kjempe spennende.

Hos meg skjer det fint lite. Venter og venter. Tror ikke denne ungen her vil ut! Satser på å få hjelp til å få han ut i neste uke. Så blir spennende.

Lykke til med prøvingen!!

Og grattis som nygift ;)

Takker! Ja, veldig spennende ... og littegrann skummelt ;)

Jøss, har du ikke fått gutten (?) enda? Må nok overtale han litt da ;) Blir kjempespennende da, håper han vil ut snart! :)

Gratulerer som nygift. :klem:

Så kjekt at du og din kjære har bestemt dåke for å bli prøvarar! :tommel: Eg og kjæresten min har nettopp starta prøvinga, og det er kjempespennande. ;) Eg skal ta min aller første graviditetstest nokonsinne, i morgon. :hoppe:

Kryssar fingrane for at me blir gravide fort, både eg og du. :)

takk! :klem:

Så spennende med graviditetstest i morgen! Skal krysse fingrene for deg! :-D

Ny dagbok jo :tommel:

Gratulerer som nygift og som prøver :tommel: Håper det klaffer fort for dere :klem:

:vinke:

Takk for det! :-D

:klem:

=====================================

Fortsatt vondt i halsen i dag, skikkelig ubehagelig, spesielt når jeg svelger :( Heldigvis har jeg ikke vondt i hodet lengre da :) Men jeg tror nesten jeg må finne noe mot halsvondet på apoteket, om det finnes noe som hjelper da ...

Skikkelig babysyk for tida, i bryllupet vårt var det to helt fantastisk nydelige babyer ... mannen kom bort med den ene (en liten jente på 5 uker) til meg... :rødme: Han er så skjønn med barn! *smelte helt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har sniklest litt i bryllupsdagboka di tidligere, så får jeg hilse på her :hallo:

Gratulerer så mye som nygift, det må føles godt å skulle starte å skape en egen familie nå i denne tida :rødme:

Vi er i ganske lik situasjon, jeg har også nettopp slutta på pilla og prøver å få orden på syklusene mine. Og vi skal også ta prøvinga med ro, ikke noe EL-testing osv.. Og ikke minst er jeg også skaptrønder :ler: Tenk om vi får en liten baby som begynner å snakke trøndersk :overrasket::ler: (samboers store skrekk...hehehe)

Lykke til med prøvinga, håper det klaffer for dere fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har sniklest litt i bryllupsdagboka di tidligere, så får jeg hilse på her :hallo:

Gratulerer så mye som nygift, det må føles godt å skulle starte å skape en egen familie nå i denne tida :rødme:

Vi er i ganske lik situasjon, jeg har også nettopp slutta på pilla og prøver å få orden på syklusene mine. Og vi skal også ta prøvinga med ro, ikke noe EL-testing osv.. Og ikke minst er jeg også skaptrønder :ler: Tenk om vi får en liten baby som begynner å snakke trøndersk :overrasket::ler: (samboers store skrekk...hehehe)

Lykke til med prøvinga, håper det klaffer for dere fort!

:vinke:

Så koselig at du har vært og sniktittet i bryllupsdagboken, og nå kommer hit :)

Takk for det, det er en herlig tid ... leste i din dagbok at du er forlovet, så gled deg! (snikleser jeg også ... :ler: )

Ganske lik situasjon da, ja! Min manns store skrekk er også at barna snakker trøndersk :ler: Skjønner ikke problemet, jeg, synes det er fin dialekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, bør vel ha litt mer opplysninger:

siste p-pille ble tatt ca 14-15 mai

første mens 17.mai, men denne var vel ikke "ordentlig" vil jeg tro ... :sjenert:

så da blir vel første ordentlige 01.juli da

Eggløsning er ca 15. selv om vi tar det rolig og ikke stresser med el-sex så er det jo kjekt å vite ... :sjenert:

Åj, var det virkelig så lenge etter at jeg sluttet på pillen?! :overrasket:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt vondt i halsen i dag, men heldigvis ikke noen hodepine (enda). Hjalp litt å spise is, mamma som foreslo, syntes det var et godt forslag :ler:

Jeg bekymrer meg for mye ... er redd for at vi ikke kan få barn, ikke at jeg har noen god grunn til å være redd for det, men det er så viktig for meg og da er det jo typisk ... Jeg har jo ikke blitt gravid enda, selv om vi har vært uforsiktig flere ganger... vet jo at det skal litt til for at ting klaffer, men det er jo også så mange som blir uplanlagt gravid... jaja, ikke vet jeg. Er vel viktig å ikke stresse heller da :)

Om jeg blir gravid gruer jeg meg skikkelig til å si det til foreldrene mine, uten at jeg aner hvorfor. Det er bare noe jeg synes er ekkelt å si til de, merkelig det der. Kanskje jeg tror de synes det er for tidlig, og at vi burde flytte først, jeg burde få fast jobb eller lignende... skulle ønske mannen kunne si det til de når den tid kommer, men det vil han forståelig nok ikke ... Det er egentlig ikke noe stort problem, om man ser stort på det da, først må vi jo bli gravide og vel, hvis det å fortelle det til foreldrene mine er det eneste jeg bekymrer meg for er det vel ikke stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen med prøverbok.

Jeg & sambo har nettopp blitt enig om at vi skal prøve å se om en liten tredjemann er klar for å flytte inn. Jeg har vel el nå den 10.juli, men dette er en pause-periode. Sambo jobber på båt 4 uker og er hjemme 4 uker, så her blir prøving annenhver mnd.

Faktisk første gang vi slutter på pillen og starter prøving. De to første ungene har flyttet inn i magen mens jeg gikk på p-pille og minipille.

Håper dere slipper å prøve så alt for lenge da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen med prøverbok.

Jeg & sambo har nettopp blitt enig om at vi skal prøve å se om en liten tredjemann er klar for å flytte inn. Jeg har vel el nå den 10.juli, men dette er en pause-periode. Sambo jobber på båt 4 uker og er hjemme 4 uker, så her blir prøving annenhver mnd.

Faktisk første gang vi slutter på pillen og starter prøving. De to første ungene har flyttet inn i magen mens jeg gikk på p-pille og minipille.

Håper dere slipper å prøve så alt for lenge da. :klem:

Hei, og takk for det! Koselig med besøk her :)

Bra gjort å bli gravid når du gikk på piller! Da burde det forhåpentligvis ikke bli så vanskelig for dere denne gangen heller da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: og takk for hilsen i boka mi.

Jeg håper jo at prøvingen skal være raskt overstått, men man skal aldri si aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: og takk for hilsen i boka mi.

Jeg håper jo at prøvingen skal være raskt overstått, men man skal aldri si aldri.

:klem::)

Sant det ... nesten så det er greit å prøve en liten stund også, bare ikke for lenge da :) Tror nok jeg man aldri er helt klar når man eventuelt blir gravid uansett, iallfall ikke jeg ut i fra hva jeg har hørt om andre ... tror jeg kommer til å bli ganske :hakeslepp::overrasket: uansett hvor planlagt det er jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror formen begynner å bli litt bedre nå, selv om jeg både hoster og nyser og har bittelitt vondt i halsen enda. Men kjennes bedre ut :)

Idag har jeg gått en tur, gikk til jobben til mannen. Trenger litt mosjon, har dårlig kondis, og så er det lurt å trene litt når man skal bli gravid :) Skal prøve å få litt trim framover, er altfor dårlig til det der... får dra med mannen ut! :-D

En annen ting jeg er dårlig til er å lage ordentlig middag, dvs både jeg og mannen er dårlig på det. Så idag skal jeg lage middag til han kommer hjem, ikke noe fancy,men iallfall middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fest igår, og jeg klarte selvsagt å drikke for fort og ta en shot, så jeg ble dårlig ... :spy: Heldigvis slapp jeg å kaste opp, jeg bare gikk rett hjem (bor heldigvis midt i byen) og slang meg på senga. Snille, snille mannen hjalp meg av med alt, inkludert sminken. Ikke fullt så snill meg sparket han når han ba meg flytte meg fordi jeg jeg tok over halve sengen når han kom og la seg :ler:

Så derfor ble det ikke noen :humping: i går eller på noen dager nå. Men jeg skal ikke ha el enda, så det gjør forhåpentligvis ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-tid nå tror jeg ... hvis syklusen min er til å stole på. Må bare få :humpe: litt, noe som ikke frister overmåte når jeg hoster så jeg mister pusten og ikke føler meg helt 100% :(

Blir nok bedre snart, og vi har jo enda noen dager til å :humpe: da ;)

Babysyk for tida, jeg ser mange nydelige babyer på jobb! :rødme: :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...