Gå til innhold

Utålmodigboka


Knøttet

Anbefalte innlegg

:ler2:

Bare innom å hilser på og snikleser litt :)

:klem:

Underholdende med koko prøvere? ;)

Koselig at du tar turen innom :):klem:

Hmmm...eg har rett og slett ikkje blitt koko enda. Mystisk! Kanskje det rett og slett kjem av at eg ikkje har hatt eit einaste lite graviditetssymptom enda? :sur: I staden har eg vore plaga med både urinveisinfeksjon + bakterieinfeksjon i armen, etter eit myggstikk. Så no går eg på antibiotika. :(

Håpar alt håp ikkje er ute, sjølv om eg ikkje har nokon graviditetssymptom enda. Heldig du, som kan jakta på symptom allerede! Eg har så lyst utrulig til å vera koko saman med deg. :ler:

Hehe, du blir nok koko snart du også, skal du se! ;)

Huff, så uheldig du er da, håper du blir bra igjen snart!!! :troest:

Vel, jeg vet jo ikke om jeg har graviditetssymptomer, jeg innbiller meg helt sikkert ting :ler: Dessuten er det ikke alle som har noen som helst symptomer en gang ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde absolutt ingen symptomer med begge to. Kun det at mensen ikke kom.

Hmm ... sært, eller er det vanlig å ikke ha symptomer ? Er vel ganske individuelt vil jeg tro ... :)

====================================

Ingen TR enda ... men forventer det nesten hvert sekund nå. Har ikke menssmerter, men hadde det tidligere i uka- tror iallfall det var menssmerter ... Ellers er jeg litt dårlig i magen og har litt slim, men tør ikke analysere det, har aldri gjort det før så da blir det ikke riktig uansett :sjenert:

Dessuten vet jeg jo ikke hvor lang syklus jeg har en gang, jeg bare tipper det er 28 dager fordi det er ganske vanlig ... Så kan godt hende ikm er i morgen, på tirsdag eller senere i uka. Men ikke noe som tyder på TR enda, iallfall. Vi får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her jo... Tror jeg vil sette meg til her for å se hva som skjer.. :popcorn: Krysser fingrene for at TR holder seg langt unna :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ... sært, eller er det vanlig å ikke ha symptomer ? Er vel ganske individuelt vil jeg tro ... :)

====================================

Ingen TR enda ... men forventer det nesten hvert sekund nå. Har ikke menssmerter, men hadde det tidligere i uka- tror iallfall det var menssmerter ... Ellers er jeg litt dårlig i magen og har litt slim, men tør ikke analysere det, har aldri gjort det før så da blir det ikke riktig uansett :sjenert:

Dessuten vet jeg jo ikke hvor lang syklus jeg har en gang, jeg bare tipper det er 28 dager fordi det er ganske vanlig ... Så kan godt hende ikm er i morgen, på tirsdag eller senere i uka. Men ikke noe som tyder på TR enda, iallfall. Vi får se:)

Spennande Knøttet! Dette ser jo absolutt ut til å kunne gå rette vegen for deg. ;) Eg skal kryssa fingrane for deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her jo... Tror jeg vil sette meg til her for å se hva som skjer.. :popcorn: Krysser fingrene for at TR holder seg langt unna :tommel:

Hehe, det må du gjerne gjøre! ;)

Spennande Knøttet! Dette ser jo absolutt ut til å kunne gå rette vegen for deg. ;) Eg skal kryssa fingrane for deg. :klem:

Håper det, men tør ikke håpe helt da, for jeg vet jo ikke heeelt når ikm skal være... Men har ingen tegn til TR, tror jeg :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Underholdende med koko prøvere? ;)

Koselig at du tar turen innom :):klem:

Ja, liker litt underholdning :ler:

:klem: tbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, liker litt underholdning :ler:

:klem: tbake :)

Hehe, bra jeg kan brukes til noe! ;)

:klem:

===============================

Vi må vist fortsette prøvingen neste måned, for TR kom idag :sur: Var jo egentlig litt forventet. Men det som ikke var forventet var de helt forjævlige smertene jeg fikk ... jeg kunne ikke fungere på jobb så jeg måtte bare gå hjem. Heldigvis er det bedre nå, men når det stod på som verst så var det helt grusomt... Hadde så vondt i magen at jeg knapt kunne snakke uten å hulke, satt sammenkrøket på gulvet og visste knapt hvor jeg skulle gjøre av meg og ble kvalm- heldigvis kastet jeg ikke opp ... Nei, huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er noe jeg har tenkt litt på, når jeg ikke brukte hormonprevansjon blødde jeg mye mer og jeg hadde menssmerter. Nå merker jeg jo knapt mensen, men regner med "helvetet er løs" når jeg slutter på prevensjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må vist fortsette prøvingen neste måned, for TR kom idag :sur: Var jo egentlig litt forventet. Men det som ikke var forventet var de helt forjævlige smertene jeg fikk ... jeg kunne ikke fungere på jobb så jeg måtte bare gå hjem. Heldigvis er det bedre nå, men når det stod på som verst så var det helt grusomt... Hadde så vondt i magen at jeg knapt kunne snakke uten å hulke, satt sammenkrøket på gulvet og visste knapt hvor jeg skulle gjøre av meg og ble kvalm- heldigvis kastet jeg ikke opp ... Nei, huff!

Uff, stakkar :klem: Jeg kjenner så godt til det der, det var en av grunnene til at jeg valgte å begynne på p-piller i såpass tidlig alder (vel.. 16 er kanskje ikke såå tidlig), fordi jeg hadde noe sinnssyke menssmerter. Gleder meg ikke hvis det kommer tilbake :sur:

Får håpe at det bare var denne gangen det var så ille, og ikke minst får vi håpe det var siste TR på en stund ;) Ny prøveperiode, nye sjanser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er noe jeg har tenkt litt på, når jeg ikke brukte hormonprevansjon blødde jeg mye mer og jeg hadde menssmerter. Nå merker jeg jo knapt mensen, men regner med "helvetet er løs" når jeg slutter på prevensjon...

Jeg trodde jeg var over dette smertehelvete jeg, men det var jeg visst ikke :sur: Hvis det blir like ille nesten måned vet jeg ikke helt hva jeg gjør ... har heldigvis naproxen, ser ut til at det virker bra :)

Uff, stakkar :klem: Jeg kjenner så godt til det der, det var en av grunnene til at jeg valgte å begynne på p-piller i såpass tidlig alder (vel.. 16 er kanskje ikke såå tidlig), fordi jeg hadde noe sinnssyke menssmerter. Gleder meg ikke hvis det kommer tilbake :sur:

Får håpe at det bare var denne gangen det var så ille, og ikke minst får vi håpe det var siste TR på en stund ;) Ny prøveperiode, nye sjanser!

takk for :klem: og :klem: tilbake :-D

Hadde det slik før jeg begynte på p-piller jeg også, men trodde jeg var over dette ... men neiiida! :sur:

Håper virkelig ikke det blir slik neste gang nei, da blir jeg helt gal tror jeg ... :sprettoy:

================================

da er det pp2

ikm 27. august

el 13. august

Bare for å ha en liten oversikt ;)

El er veldig dårlig planlagt denne måneden, for mannen drar 9.august og jeg har el 13 :sjenert: Men fruktbare dager er jo fra 9. så kanskje vi har en sjans likevel ;)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist at TR kom :klem: Men for å se positivt på det så ser det iallefall ut som om du har stabile sykluser og det er jo bra :tommel:

Kjenner til dette med mens smerter ja, huff det er ikke godt når det står på. Er du flink til å trene? Jeg merker stor forkjell etter at jeg er flink til å trene regelmessig, da har jeg mindre vondt, eller for å si det på en annen måte: Da er mens smertene blitt levelige, og jeg fungerer greit, bare man hiver innpå litt smertestillende.. :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at TR kom :klem: Men for å se positivt på det så ser det iallefall ut som om du har stabile sykluser og det er jo bra :tommel:

Kjenner til dette med mens smerter ja, huff det er ikke godt når det står på. Er du flink til å trene? Jeg merker stor forkjell etter at jeg er flink til å trene regelmessig, da har jeg mindre vondt, eller for å si det på en annen måte: Da er mens smertene blitt levelige, og jeg fungerer greit, bare man hiver innpå litt smertestillende.. :klem::klem:

:klem: takk :)

Litt kjipt, selvfølgelig, men hadde nesten ikke forventet noe annet ... Forhåpentligvis vil syklusen min være like stabil, og det er jo et stort pluss! :-D

Jeg er ikke flink til å trene i det hele tatt :sjenert:

Er fullt klar over at jeg burde gjøre det, men så var det det der med tid og penger ... Vurderer å begynne sammen med ei venninne, vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at mensen kom. :troest: Men det er jo få som lykkast i første prøveperiode, så du får koma sterkare tilbake seinare. ;)

Kjipt med så sterke menssmerter. Misunner deg ikkje det! Eg er så heldig å sleppa unna med minimale smerter når mensen kjem, så eg veit jo ikkje heilt korleis det følest å nesten kollapsa av smerte! Håpar smertene ikkje blir like sterke neste gang mensen kjem - viss den kjem.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig at mensen kom. :troest: Men det er jo få som lykkast i første prøveperiode, så du får koma sterkare tilbake seinare. ;)

Kjipt med så sterke menssmerter. Misunner deg ikkje det! Eg er så heldig å sleppa unna med minimale smerter når mensen kjem, så eg veit jo ikkje heilt korleis det følest å nesten kollapsa av smerte! Håpar smertene ikkje blir like sterke neste gang mensen kjem - viss den kjem.;)

Ja, men det var jo litt forventet da ... :sjenert:

Veldig kjipt, håper virkelig ikke det skjer igjen! :frustrert::tristbla::sur:

Du er heldig som ikke vet hvordan det føles ... veldig heldig! Neste TR skal ikke komme! ;)

================================

Jeg trenger en katt! En god, myk katt som kan ligge på magen min når jeg har mensen ... :) Savner virkelig å ha katt ...

Ooops, naproxen anbefales ikke til de som prøver å bli gravide ... eller som det står "brukes med forsiktighet om man prøver å bli gravid. Kan gjøre det vanskeligere å bli gravid" iiik! :overrasket: Men antar at det ikke er så farlig å ta to tabletter første dag i syklusen, håper jeg :sjenert: Ibux og paracet er vel like "skadelig" ååå, dårlig gjort! :sur:

Jeg må uansett ha tabletter, for å overlever de smertene jeg har hatt i dag ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det var jo litt forventet da ... :sjenert:

Veldig kjipt, håper virkelig ikke det skjer igjen! :frustrert::tristbla::sur:

Du er heldig som ikke vet hvordan det føles ... veldig heldig! Neste TR skal ikke komme! ;)

Ja, eg er veldig takknemlig for at eg ikkje veit korleis det følest! Men eg kjem vel til å få sjokk den dagen eg skal føda, eg som omtrent ikkje anar kva menssmerter er! Ein fødsel er vel menssmerter x 10, minst. :redd: Så kanskje det er greit å vera litt forberedt på kva type smerter som ventar ein, gjennom å ha opplevd kraftige menssmerter?

Ha ein fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops, naproxen anbefales ikke til de som prøver å bli gravide ... eller som det står "brukes med forsiktighet om man prøver å bli gravid. Kan gjøre det vanskeligere å bli gravid" iiik! :overrasket: Men antar at det ikke er så farlig å ta to tabletter første dag i syklusen, håper jeg :sjenert: Ibux og paracet er vel like "skadelig" ååå, dårlig gjort! :sur:

Jeg må uansett ha tabletter, for å overlever de smertene jeg har hatt i dag ...

Ser ut til at me har eit tablettdilemma både du og eg, for tida. ;) Ikkje greit når ein virkelig har bruk for tablettar, men ikkje veit om ein tør å ta dei. :( Eg vil tru at det ikkje gjer så mykje om du tar eit par tablettar dei første dagane i syklusen, når menssmertene er aller verst. Då er det jo fortsatt eit par veker igjen til eggløysing. Men litt guffent er det jo, når det står at tablettane kan gjera det vanskelig å bli gravid. :overrasket: Det finst ikkje nokon andre tablettar du kan bruka mot menssmerter, som er mindre skumle? Du kan jo snakka med legen din, og høyra kva han/ho seier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at me har eit tablettdilemma både du og eg, for tida. ;) Ikkje greit når ein virkelig har bruk for tablettar, men ikkje veit om ein tør å ta dei. :( Eg vil tru at det ikkje gjer så mykje om du tar eit par tablettar dei første dagane i syklusen, når menssmertene er aller verst. Då er det jo fortsatt eit par veker igjen til eggløysing. Men litt guffent er det jo, når det står at tablettane kan gjera det vanskelig å bli gravid. :overrasket: Det finst ikkje nokon andre tablettar du kan bruka mot menssmerter, som er mindre skumle? Du kan jo snakka med legen din, og høyra kva han/ho seier.

Ja, skal ikke være lett! :sur:

Vel, jeg kan bruke paracet, det er vistnok ikke skadelig har jeg lest ... men hvis naproxen fungerer bedre så vet jeg ikke helt jeg. Satser på at jeg ikke får like vondt neste gang, eller at mensen ikke dukker opp. Helst sistnevnt! ;)

Det er jammen meg mange ting man skal holde seg unna! :overrasket:

Håper ikke det er mange ting jeg burde holde meg unna som jeg bruker ... men er vel mest reseptpliktig medisin, får jeg håpe? hmm. Var iallfall veldig kjekt å bare ringe på apoteket og spørre angående den kremen, bra service, så slapp jeg ringe legen! :-D

Jeg gruer meg allerede til fødsel jeg! :overrasket:

Jeg har litt angst for smerter... før hadde jeg blodprøveangst... men er heldigvis kommet over det nå :) Ei venninne av meg sier det er helt forjævlig, men ei anna ei sier det var fælt, men ikke så grusomt. Jeg tror på hun siste, jeg ;)

Hun første har dessuten veldig lav smerteterskel, så jeg håper det ikke blir like ille for meg :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...