Gå til innhold

Utålmodigboka


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*legge igjen spor*

Sjenert, chica? ;)

Koselig du tar turen innom! :)

Lykke til med prøvinga, håper det lykkes for dere om ikke så lenge.

Ha ein goe helg! :klem:

Takk for det, og goood helg! :klem:

God helg!

:klem:

Good helg! :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er endelig kommet til verden ;)

Han kom som et skudd 9.7.07. Alt vel med oss alle. Vi storkoser oss hjemme med ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjenert, chica? ;)

Koselig du tar turen innom! :)

Neida, ikke sjenert, hadde bare ikke noe fornuftig å si, og måtte få deg opp på mine innlegg. Blir spennende og følge med her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er endelig kommet til verden ;)

Han kom som et skudd 9.7.07. Alt vel med oss alle. Vi storkoser oss hjemme med ferie!!

Gratulerer så mye!!! :hoppe::klem:

Sååå koselig!! :rødme: :babygutt::babysmokk:

Tenk, nå har dere én av hver! Det vil jeg også ha ;)

Neida, ikke sjenert, hadde bare ikke noe fornuftig å si, og måtte få deg opp på mine innlegg. Blir spennende og følge med her inne!

Hehe, koselig! :-D

=====================================

Idag har jeg lastet ned program til mobilen for å kartlegge syklusen min, el og alt sånt. Ikke at jeg har så utrolig stor tro på det, men litt morsomt og kjekt likevel så får vi se da :)

Er bortreist nå, hjembyen igjen pga det er festival her og jeg må jo få med meg litt av den da! Mannen er hjemme alene ... nå som jeg har fruktbar periode ... blæææ ... håper vi har fått :humpe: nok likevel ;)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannsynligvis ferdig med el nå, og lite som skjer her ... Har hatt en svak menslignende følelse i magen, men vet ikke helt om jeg skal tyde det positivt eller negativt :forvirra: Lenge til tr iallfall, ca to uker ... hater å vente, utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkere menslignende følelse i magen nå, slik som jeg hadde to uker før TR kom sist, så jeg antar det ikke klaffer denne måneden, men man vet jo aldri ... lov å håpe :sjenert:

Nei, tør ikke håpe noe, spesielt ikke når jeg får akkurat slik menssmerter som jeg bruker å få... rart å få menslignende smerter to uker før TR?! :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er nok litt for tidleg å kjenna graviditetssymptom enda. ;) Men eg skjønnar godt at du leitar etter graviditetstegn, for ein blir temmelig desperat etter å bli gravid, i desse prøvetider!

Me får berre håpa på at me blir gravide fort, så me slepp å leita etter graviditetstegn til me blir heilt tulleruske. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er nok litt for tidleg å kjenna graviditetssymptom enda. ;) Men eg skjønnar godt at du leitar etter graviditetstegn, for ein blir temmelig desperat etter å bli gravid, i desse prøvetider!

Me får berre håpa på at me blir gravide fort, så me slepp å leita etter graviditetstegn til me blir heilt tulleruske. :sprettoy:

Ja, hvis syklusen min er slik jeg tror den er så er det vel mer "ikke-gravid-symptomer" jeg kjenner ... er jeg redd.

Må ikke bli helt tullerusk, farlig det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har stor tru på at det er ikkje-gravid-symptom du kjenner no, sånn rett etter EL! Om ei veke eller to, kan du heller få lov til å begynna å leita etter ekte graviditetssymptom. ;)

Du skal jammen sjå at me allerede har blitt litt tulleruske både eg og du, av all symptomleitinga vår. :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har stor tru på at det er ikkje-gravid-symptom du kjenner no, sånn rett etter EL! Om ei veke eller to, kan du heller få lov til å begynna å leita etter ekte graviditetssymptom. ;)

Du skal jammen sjå at me allerede har blitt litt tulleruske både eg og du, av all symptomleitinga vår. :sjenert:

:ler:

Joa, du har sikkert rett... om syklusen min er i rute, så ;)

Må ikke lete for mye, og bli helt koko ;):ler:

:klem: God helg.

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er litt vanskelig det der med å holde meg unna alkohol. Misforstå meg rett, jeg har ingen problemer med å holde meg unna alkohol, men er usikker på når... Til helga f.eks blir det kanskje noe sprell på venninna mi og meg, og da bør jeg vel ikke drikke, siden jeg er mellom el og ikm ? Føler meg litt teit som ikke kan drikke, fordi det er en ørliten sjanse for at jeg er gravid ... hmm.. Blir nok til at jeg ikke drikker, er så utrolig dumt å ta sjansen og det går galt

Mannen drar til USA i tre uker til høsten, da blir det lite prøving :( Tror jeg fant ut at han drar midt i el også, så utrolig typisk! Jaja, det er jo bare en pp, så det er jo ikke akkurat verdens undergang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, du har sikkert rett... om syklusen min er i rute, så ;)

Må ikke lete for mye, og bli helt koko ;):ler:

God helg! :klem:

I dag fekk eg positiv EL-test, to dagar før forventa - så no er eg og i gang med symptomleitinga. :sjenert:

Me får vera koko i lag framover eg og du, og pepra kvarandre med liksom-graviditetssymptom i ei vekes tid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt vanskelig det der med å holde meg unna alkohol. Misforstå meg rett, jeg har ingen problemer med å holde meg unna alkohol, men er usikker på når... Til helga f.eks blir det kanskje noe sprell på venninna mi og meg, og da bør jeg vel ikke drikke, siden jeg er mellom el og ikm ? Føler meg litt teit som ikke kan drikke, fordi det er en ørliten sjanse for at jeg er gravid ... hmm.. Blir nok til at jeg ikke drikker, er så utrolig dumt å ta sjansen og det går galt

Mannen drar til USA i tre uker til høsten, da blir det lite prøving :( Tror jeg fant ut at han drar midt i el også, så utrolig typisk! Jaja, det er jo bare en pp, så det er jo ikke akkurat verdens undergang ;)

Eg ville ikkje ha drukke alkohol i perioden mellom el og ikm. Litt kjedelig om det skulle visa seg at du er gravid, og så har du fått i deg litt for mykje alkohol...

Pøh, eg synst ikkje det minste synd på deg om du går glipp av ein heil prøveperiode, for eg går nemlig glipp av to heile prøveperiodar, om det ikkje klaffar denne månaden! Neida, berre tulla. :ler: Eg skjønnar godt at du synst det er dumt. Eg synst det er så ufattelig kjipt å mista to prøveperiodar, at eg blir heilt desperat etter å lykkast denne månaden! Me SKAL bli gravide denne prøveperioden, både du og eg - det har eg nemlig bestemt! Så det så. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag fekk eg positiv EL-test, to dagar før forventa - så no er eg og i gang med symptomleitinga. :sjenert:

Me får vera koko i lag framover eg og du, og pepra kvarandre med liksom-graviditetssymptom i ei vekes tid. :ler:

Eg ville ikkje ha drukke alkohol i perioden mellom el og ikm. Litt kjedelig om det skulle visa seg at du er gravid, og så har du fått i deg litt for mykje alkohol...

Pøh, eg synst ikkje det minste synd på deg om du går glipp av ein heil prøveperiode, for eg går nemlig glipp av to heile prøveperiodar, om det ikkje klaffar denne månaden! Neida, berre tulla. :ler: Eg skjønnar godt at du synst det er dumt. Eg synst det er så ufattelig kjipt å mista to prøveperiodar, at eg blir heilt desperat etter å lykkast denne månaden! Me SKAL bli gravide denne prøveperioden, både du og eg - det har eg nemlig bestemt! Så det så. ;)

Haha, full fart på symptomletinga! ;):ler: Dere får :humpe: så mye dere kan nå da ;)

Koko, vi ? Aaaldri vært :ler: Klart, må være koko sammen! :-D

Vurderte et halvt sekund å drikke litt imorgen (blir vist konsert) men dropper det, det er for dumt om det er noe som foregår... :sjenert:

Hvorfor går dere glipp av to prøveperioder?

Kjekt at du har bestemt at det klaffer for oss begge! ;):tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, full fart på symptomletinga! ;):ler: Dere får :humpe: så mye dere kan nå da ;)

Koko, vi ? Aaaldri vært :ler: Klart, må være koko sammen! :-D

Vurderte et halvt sekund å drikke litt imorgen (blir vist konsert) men dropper det, det er for dumt om det er noe som foregår... :sjenert:

Hvorfor går dere glipp av to prøveperioder?

Kjekt at du har bestemt at det klaffer for oss begge! ;):tommelsmil:

Ja, her er symptomleitinga i full gang hos meg og allerede. :ler: Fekk positiv EL-test i dag, to dagar før eg hadde rekna med å få det. Så me har :humpe: i skogen i dag, for å ikkje gå glipp av siste sjanse til å bli gravid denne månaden. :legrine: Så du skjønnar, eg er allerede på god vei til å bli både koko og tullerusk!

Bra at du droppar drikkinga i morgon! Det var nok eit klokt valg. :tommel:

Grunnen til at me går glipp av to prøveperiodar, er fordi kjæresten min jobbar i Nordsjøen. For nokre dagar sidan fekk kjæresten min telefon frå sjefen sin om at han skal koma på jobb ei veke seinare enn planlagt. Dermed kjem han heim ei veke etter planen, noko som betyr at eg akkurat er ferdig med eggløysinga når han kjem heim. :sur: Neste prøveperiode går også ut, for eg har rekna ut at eg har eggløysing midt i den perioden kjæresten min er på jobb. Så blir eg ikkje gravid no, så må me venta heilt til oktober før me får ein ny prøveperiode. :tristbla: Men det skal ikkje bli noko problem, for eg har jo bestemt at det skal klaffa for både meg og deg denne prøveperioden. :Hehe: Så la oss håpa at mine spådommar slår til!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er symptomleitinga i full gang hos meg og allerede. :ler: Fekk positiv EL-test i dag, to dagar før eg hadde rekna med å få det. Så me har :humpe: i skogen i dag, for å ikkje gå glipp av siste sjanse til å bli gravid denne månaden. :legrine: Så du skjønnar, eg er allerede på god vei til å bli både koko og tullerusk!

Bra at du droppar drikkinga i morgon! Det var nok eit klokt valg. :tommel:

Grunnen til at me går glipp av to prøveperiodar, er fordi kjæresten min jobbar i Nordsjøen. For nokre dagar sidan fekk kjæresten min telefon frå sjefen sin om at han skal koma på jobb ei veke seinare enn planlagt. Dermed kjem han heim ei veke etter planen, noko som fører til at egg akkurat er ferdig med eggløysinga når han kjem heim. :sur: Neste prøveperiode går også ut, for eg har rekna ut at eg har eggløysing midt i den perioden kjæresten min er på jobb. Så blir eg ikkje gravid no, så må me venta heilt til oktober før me får ein ny prøveperiode. :tristbla: Men det skal ikkje bli noko problem, for eg har jo bestemt at det skal klaffa for både meg og deg denne prøveperioden. :Hehe: Så la oss håpa at mine spådommar slår til!

Har ikke tid til annet enn :humpe: du da! ;)

Mirabella, den synske! *håpe håpe* ;)

Kjedelig å gå glipp av to prøveperioder da, men det ordner seg! :tommelsmil:

Lurer på hva jeg skal drikke i morgen jeg ... :sjenert: Sist jeg ikke kunne drikke (forhøyet leververdi) drakk jeg en flaske brus, og latet som jeg hadde blandet den med sprit... ble avslørt av i hvertfall én person :flau: Jaja, finner nok på noe! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg får virkelig håpa at synske Mirabella slår til. ;)

Du kan jo seia at du går på antibiotika, og derfor ikkje kan drikka alkohol! Når ein går på det, skal ein jo halda seg unna alkohol. Du kan jo seia at du går på antibiotikakur pga urinveisinfeksjon, eller noko anna lurt du finn på. ;)

Ellers kan du rett og slett berre seia at du ikkje føler for å drikka, uten at du treng å koma med noko spesiell forklaring på kvifor. Men då er det vel kanskje lettare for at du blir avslørt?

Eller du kan tilby deg å vera sjåfør! Det finst mange mulighetar, berre du brukar fantasien. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...