Gå til innhold

Utålmodigboka


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, eg får virkelig håpa at synske Mirabella slår til. ;)

Du kan jo seia at du går på antibiotika, og derfor ikkje kan drikka alkohol! Når ein går på det, skal ein jo halda seg unna alkohol. Du kan jo seia at du går på antibiotikakur pga urinveisinfeksjon, eller noko anna lurt du finn på. ;)

Ellers kan du rett og slett berre seia at du ikkje føler for å drikka, uten at du treng å koma med noko spesiell forklaring på kvifor. Men då er det vel kanskje lettare for at du blir avslørt?

Eller du kan tilby deg å vera sjåfør! Det finst mange mulighetar, berre du brukar fantasien. :tommel:

Så sant så sant, skal huske på det til neste gang! :) Vil jo ikke si noe angående at vi prøver ... :sjenert: Når (hvis?) jeg blir gravid kan jeg si det, men vet ikke hvor tidlig jeg vil si det til venner heller... jeg er ikke noe flink til å holde på slike ting :sjenert:

Hei snupsi!

Bare innom og titter litt og :klem: :klem: litt ;)

Hei hei ;)

Koselig du kikker innom, :klem: til deg også! ;)

==================================

Fortsatt ikke noe som skjer her, og det er en uke til IKM... ikke noen flere menslignende smerter heller :) Så vi får se da ... *spent*. Har jo egentlig liten tro på at det kan ha klaffet så fort, men man har jo alltid et lite håp ... :sjenert:

:kaffe: trøtt idag, for i går stod jeg opp kvart over seks, og la meg ikke før ca 05:00 og stod opp rundt kvart på ett i dag igjen. Sliten etter all jobbinga, og skal på jobb snart... vil ikke! :sur: Lurer på hvor bra jeg vil takle våkennetter med en liten baby ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare skylde på leververdiene når du ikke drikker alkohol da?

Jo, jeg kan forsåvidt det...

Er forferdelig dårlig til å lyve, da ... og føler jeg er en dårlig løgner :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg kan forsåvidt det...

Er forferdelig dårlig til å lyve, da ... og føler jeg er en dårlig løgner :sjenert:

Du er ikke alene om det. Dessuten - alle følger kanskje litt ekstra med når du er nygift ;) Sambo fortalte en kamerat at vi skal begynne å prøve etter bryllupet. Han er vel ikke den som tenker så mye på det, men om han forteller det til samboeren sin kommer nok hun til å følge godt med på meg på festene neste høst ;) Så vi har bestemt oss for å ikke fortelle det til flere, så vi slipper masse "spekulasjoner". Om det ikke er noen som har kjent meg igjen her inne da :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om det. Dessuten - alle følger kanskje litt ekstra med når du er nygift ;) Sambo fortalte en kamerat at vi skal begynne å prøve etter bryllupet. Han er vel ikke den som tenker så mye på det, men om han forteller det til samboeren sin kommer nok hun til å følge godt med på meg på festene neste høst ;) Så vi har bestemt oss for å ikke fortelle det til flere, så vi slipper masse "spekulasjoner". Om det ikke er noen som har kjent meg igjen her inne da :forvirret:

Jeg tror faktisk folk tenker den tanken nå som vi er nygifte, ja! Fikk spørsmålet her en dag, fra noen vi ikke kjenner i det hele tatt ... "det blir vel baby nå da?" jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare :ler:

Svigers har også tenkt tanken, men mannen verken nektet eller bekreftet det, så da så :)

Tror kanskje det blir vanskelig om jeg blir gravid og er på fest, og noen lager drink til meg, slik folk ofte har gjort :sjenert: Dessuten er jeg veldig dårlig til å holde på slike hemmeligheter særlig lenge :sjenert: Vi får se hvordan det går, først tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også elendig å holde på hemligheter, derfor visste alle at vi var gravide bare dager etter positiv test. Jeg var da ca 6 uker på vei med begge. Men hvorfor holde tett om en slik fantastisk nyhet. Går det galt, så vet nå folk hvorfor man sørger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også elendig å holde på hemligheter, derfor visste alle at vi var gravide bare dager etter positiv test. Jeg var da ca 6 uker på vei med begge. Men hvorfor holde tett om en slik fantastisk nyhet. Går det galt, så vet nå folk hvorfor man sørger.

Jeg er egentlig veldig enig med deg der! Men samtidig synes jeg det er veldig kjipt om jeg mister og jeg får høre "ååå, stakkars dere!" fra masse folk ... liker ikke slikt, blir for mye, selv om det bare er godt ment. Men vi får se, sannsynligvis så finner folkene rundt oss det ut ganske så tidlig uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan sikkert bli for mye.

Vi var i en bursdag da jeg var nesten 8 uker med lillemor, jeg takket nei til velkomstdrinken og da var det gjort... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan sikkert bli for mye.

Vi var i en bursdag da jeg var nesten 8 uker med lillemor, jeg takket nei til velkomstdrinken og da var det gjort... :ler:

Hehe, enkelte forstår det ganske fort, ja! :ler: Tror nok folk rundt meg hadde reagert også, spesielt de som vet hvor babysyk jeg er ... :sjenert::babysmokk:

==============================

Apropos babysyk, hva er det med alle folkene som kommer innom jobben min med de nydelige babyene sine?! Jeg blir snart gal jeg, helt tullerusk :sprettoy:

Hver gang jeg ser en liten baby smiiiiiler jeg stort, og babyen enten smiler eller ser rart på meg ... :ler: Tenker vel sitt da, rar dame liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror TR er på vei, kjennes slik ut i magen ... vi får se. Hadde uansett vært for fantastisk om det klaffet på første pp da :sjenert: selv om det hadde vært så kjekt ... :sjenert:

Bekymrer meg litt for om jeg drikker for mye brus med koffein, men det skal vel litt til å drikke så mye at det er skadelig for fruktbarhet eller eventuelt foster, drikker jo ikke mer enn 1/2 liter noen ganger i uka ...

Er skikkelig symptomjeger for tida, lurer på om jeg har kjent stikk i siden/menslignende smerter, ømme pupper og småsvimmelhet/småkvalme- men er sikkert bare jeg som innbiller meg ting :ler:

Så søte, nye smileyer! :mobil: :søvn: :regn::skravle: :snø:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små søte babyer overalt ja! Jeg VET! Blir helt gal, jeg. Har jo lagt merke til de før også, men nå er de jo overalt :ler:

Brus med koffein er nok ikke det verste, hvertfall ikke i så små mengder som 1/2 liter om dagen. Tror jeg har lest det et sted i alle fall! Men det er sikkert ting som er verdt å sjekke opp - mye ting man må tenke på :)

Når er IKM da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små søte babyer overalt ja! Jeg VET! Blir helt gal, jeg. Har jo lagt merke til de før også, men nå er de jo overalt :ler:

Brus med koffein er nok ikke det verste, hvertfall ikke i så små mengder som 1/2 liter om dagen. Tror jeg har lest det et sted i alle fall! Men det er sikkert ting som er verdt å sjekke opp - mye ting man må tenke på :)

Når er IKM da?

Ja! Alle er enten gravid eller har en nydelig liten baby, til å bli gal av!! :ler:

Tror jeg skal sjekke opp litt hva jeg bør holde meg unna ... men litt redd for å bli hysterisk også da ... hm.

IKM på søndag, så får vi se da, om jeg må vente to uker over slik som sist ... hater at syklusen min er ødelagt etter de hersens p-pillene!! Håper den er stabil nå ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til. :klem: Håpar mensen ikkje dukkar opp denne månaden. Klart du ønskjer at det skal klaffa på første forsøk! Det håpar eg og at det gjer med meg. :) Satsar på at me testar positivt både du og eg, denne månaden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en flott helg, og at tanta holder seg langt unna. :klem:

En flott helg ønskes deg også! :klem:

Lykke til. :klem: Håpar mensen ikkje dukkar opp denne månaden. Klart du ønskjer at det skal klaffa på første forsøk! Det håpar eg og at det gjer med meg. :) Satsar på at me testar positivt både du og eg, denne månaden. ;)

Takk;)

Blir så usikker, for først har jeg menslignende smerter, og så er de helt borte ... dessuten jakter jeg på symptomer, og det er veldig mange ting som kan tyde på graviditet, men som også er helt normale :ler: det er for sent for meg å ikke bli koko, jeg er dere allerede! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk;)

Blir så usikker, for først har jeg menslignende smerter, og så er de helt borte ... dessuten jakter jeg på symptomer, og det er veldig mange ting som kan tyde på graviditet, men som også er helt normale :ler: det er for sent for meg å ikke bli koko, jeg er dere allerede! :ler:

Hmmm...eg har rett og slett ikkje blitt koko enda. Mystisk! Kanskje det rett og slett kjem av at eg ikkje har hatt eit einaste lite graviditetssymptom enda? :sur: I staden har eg vore plaga med både urinveisinfeksjon + bakterieinfeksjon i armen, etter eit myggstikk. Så no går eg på antibiotika. :(

Håpar alt håp ikkje er ute, sjølv om eg ikkje har nokon graviditetssymptom enda. Heldig du, som kan jakta på symptom allerede! Eg har så lyst utrulig til å vera koko saman med deg. :ler:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...