Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

åååå, kan ikke den forbanna Tr komme seg avgårde snart?! Lei nå :sur: Vil begynne å :humpe: for :babysmokk: igjen snart!! :ler:

Liten sjanse for baby denne måneden, jeg har el mens mannen er borte ... men får :humpe: så mye vi kan dagene før, og håpe at de små svømmerne lever lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vel litt tidleg å håpa på at mensen skal vera over heilt enda, med mindre du har svært kortvarig mens. :fnise: Eg har mensen i 8-9 dagar - og det er alt anna enn gøy, kan eg lova deg!

Kjedelig at mannen din er borte neste gang du har eggløysing. Det same gjeld meg! I tillegg er kjæresten min vekke også gangen deretter, når eg har eggløysing. Det er jo til å bli gal av. :sprettoy: Det er nesten sånn at eg har lyst til å tvinga kjæresten min til å sjukemelda seg, når eg har eggløysing - sånn at han får koma heim . :ler:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel litt tidleg å håpa på at mensen skal vera over heilt enda, med mindre du har svært kortvarig mens. :fnise: Eg har mensen i 8-9 dagar - og det er alt anna enn gøy, kan eg lova deg!

Kjedelig at mannen din er borte neste gang du har eggløysing. Det same gjeld meg! I tillegg er kjæresten min vekke også gangen deretter, når eg har eggløysing. Det er jo til å bli gal av. :sprettoy: Det er nesten sånn at eg har lyst til å tvinga kjæresten min til å sjukemelda seg, når eg har eggløysing - sånn at han får koma heim . :ler:

Ja, jeg vet ... :sjenert:

Har heldigvis mensen i "bare" ca 4 dager jeg da, så håper jeg er ferdig til torsdag eller noe :)

Tror ikke det ville blitt særlig populært å tvunget mannen til å holde seg hjemme fra USA turen fordi jeg vil lage baby :ler:

Misforstå meg rett, han vil ha baby- men jeg tror at han hadde prioritert turen i den settingen, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, babysyk! Vært hos et vennepar, som har en nydelig baby som er så blid og god :rødme:

Og mannen er så søt med barn, blir helt tullerusk jeg :ler: Han blir nydelig med en liten baby på armen ... Dumme, dumme TR, stikk av!!! :sur::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og eg blir heilt babysjuk berre av å høyra om det. ;)

Ropar saman med deg: Dumme TR, stikk av frå Knøttet, og ikkje kom til meg. :frustrert:

:fnise:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og eg blir heilt babysjuk berre av å høyra om det. ;)

Ropar saman med deg: Dumme TR, stikk av frå Knøttet, og ikkje kom til meg. :frustrert:

:fnise:

:Hehe: bra det ikke bare er meg! :ler:

stikk, TR, stikk!!!

ble skikkelig godtesyk idag, bare måtte kjøpe godteri :sjokolade: synd TR er her, hvis ikke kunne jeg tolket det som et :gravid: tegn ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! :vinke:

Håper TR stikker snart!! Jeg fikk forresten min i dag, 19 dager over tida :ler:

:klem:

:hallo:

Tror den er på retrett nå, så da blir det :humpe: for alle penga! ;)

:klem:

================================

Endelig ser TR ut til å stikke av, og da kan vi endelig :humpe: og håpe på en liten spire, selv om mannen stikker av i den fruktbare perioden min ... Men det er jo mange som har blitt gravid i såkalte "sikre" perioder, så har et liiiite håp likevel ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at me endelig klarte å jaga vekk TR. ;)

No er du i gang igjen! :hoppe:

hoho, gjett om! ;) :juhu: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått jobb! :overrasket::hoppe: :juhu: :danser:

Det er bare lørdager og noen torsdager i tillegg til at jeg blir ringt opp om noen er syke, men det er en butikkjobb og innen faget mitt! :sol:

Snakket med både mannen og bestevenninna, de mente begge at det ikke gjør noe om jeg blir gravid selv om jeg begynner i ny jobb. Det hadde vært verre om det var fulltidsjobb... Det kan jo ta tid å bli gravid, og det påvirker ikke jobben før om leeenge, så vi tar det så det kommer. Veldig glad jeg slipper å utsette prøvingen!

Huskeliste:

-Kjøpe multivitaminer

-spise mer fisk

-spise egg

-bli flinkere til å spise ofte nok

-spise mindre brødmat, mer middag

Er vel større sjanse for graviditet om jeg får i meg alle vitaminene og de andre stoffene jeg trenger ... Gikk tom for multivitaminer for lenge siden, litt treg ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Notat til meg selv: husk "life before birth" på national geographic ikveld 20:00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb!! :tommel:

Takker! :-D

========================

Da blir det ingen "life before birth" på tv for meg i kveld, skal i stedet på kafé, men det går vel i reprise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Grattis med ny jobb!!!

Spennende med prøving nå da. Krysser fingrene for at det klaffer fort!!

Gratulerer så mykje med ny jobb, Knøttet. :smilyblomst: :juhu:

Gratulerer med ny jobb :hoppe:

Takker, alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...