Gå til innhold

Fra De Lystige Englers krønike


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Der ser du, Misha. Jeg er sikker på at det er grevlinger eller snut her inne. Da er det jo bare å glemme middagsluren *hmpf!*

La oss heller røyke dem ut. Hva med en sang? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*HYYYYL*

Kanskje det va det samma så beit meg midt i tjokkaste rævå?

Ka e det så skjer??? *kryper inn i hekken med hodelykt*

Hæ!!! Kom å se! En av enkefruene ligger i bakhold i hekken her, bevæpnet med en illsint hummer i hver hånd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kira! Så koselig!

Vær så god, her har du litt pærebrus! Forsyn deg av rekene, men kle av dem før du spiser dem... :ler:

Jeg tror ikke vi koker enkefruen; jeg tror hun er rimelig seig.

Men vi kan knabbe hummerne, så har vi et skikkelig festmåltid her!

Havets frukter-fest!

:sjarmor: Vil du prøve å lure maten fra det gamle skinnet, Misha?

Du er den mest kreative av oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selveste Enkefruen??? ÅHERREJEMINI! :o

Åsså tenk å bite meg da, jeg som trodde jeg hadde klart å smiske meg inn i varmen der som den unge, sarte, dannede og høyst jomfruelige Bertha fra Sørlandet.

*gulp*

Og hvor er Georg, om jeg tør spørre? Jeg er sikker på at butleren også ligger i bakhold et sted. Væren, pass på - her er ikke siste reke spist, det er jeg sikker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du likte rekene, Kira! Skal noen ha mer pærebrus?

*AU* der var hummeren igjen, gitt! Nei, nå må det bli en slutt på dette her! :x

Hva skal vi gjøre med Due-Jebsen, Misha?

Skal vi kaste en genmanipulert agurk i hodet på henne, så hun besvimer og slipper sine våpen? Eller skal vi finne på noe annet?

Har dere andre noe kreativt forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjære Bertha; her er nok ikke siste reke spist, nei!

Og nå synes jeg vi fortjener litt matro, er dere ikke enig?

Georg, han er vel opptatt med å polere lysekronene eller tørke støv av ming-vasene til den ærverdige fruen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige reker, enda godt de ikke var pelskledde og vinterklare! :) Jeg tar gjerne litt pærebrus. *slurp*

Håper ikke hummeren skadet deg, Væren! *daske hummeren*

Vi slipper en ilder-stink-alá-bombe på henne! Så blir hun borte noen timer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikkeviser og vulgære vitser pleier å gjøre susen på det gamle skinnet. Hun dåner jo før man får sagt første stavelsen...

Det som er mer bekymringsverdig nå er hummerne og butleren Georg. Havets kardinal skulle jeg gjerne sett trygt plassert i gryta her borte, mens Georg er noe mer uforutsigbar.

Hva med å sette opp en butler-snare? Og så kan jeg iføre meg grillvotter og gå på hummer-jakt så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira: du ordner med stink-bomben, og du Bertha setter en butler snare, så skal Misha og jeg sette i gang med de verste drikkevisene vi kan komme på!

På den måten regner jeg med at hun slipper hummerne i ren forskrekkelse før hun løper sin vei, hun kan jo ikke holde en hummer i hver hånd når hun samtidig må putte en finger i hvert øre!

:hoho:

Hvilken drikkevise skal vi ta, Misha? Nå står det helt stille her...

"I Jesu navn går vi til bords" - er den bra, eller blir den liksom litt for snill???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit. Da stikker jeg ut herfra så lenge. Skal bare hente noe i redskapsboden før jeg sniker meg inn i hekken fra baksiden igjen. Hvis vi er heldige, så får jeg røyket ut grevlinger og snut samtidig *flirer rått*

Forresten, "Uuuuuuut moot haaavvet......" er vel en passelig grusom sang å ta, dere andre?

*stikker sov-i-ro i ørene* Si ju! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter opp en ilder-bande som står klare til å slippe stinkbomber. Den dama skal få smake ekte ilder! :sjarmor: Vi røyker henne ut av huset, ja. Og heller restene av pærebrusen over hodet på henne!

Så kan hun få hummere etter seg, og et par hummere hengende fast i tærene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi.

Her har det jo virkelig gått for seg. :P

Men har det blitt noe ut av denne malingen, eller går alle bare rundt og spiser i stedet...?

Jeg har spart opp en god del ekno, og jeg tror nok det er best å hive innpå et par hvis dere skal få gjort noe arbeid. :blunke:

Jeg derimot lener meg godt tilbake i den nyinnkjøpte oppblåsbare agurkstolen, og koser meg med pærebrus.

Jeg har nemlig ikke skrevet under på noen arbeidskontrakt... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@lfa, du er ikke sann! :hoho:

Agurkstol! Det var noe nytt! Er det siste mote i bassengstoler?

Kan jeg få prøvesitte? *ler så jeg nesten tisser på meg*

Deilig stol, vennen! En sånn skal jeg ønske meg til bursdagen!

Men hvis Kris kommer, har han kanskje nok innsamlede midler til at vi kan forsvare et innkjøp på 40-50 agurkstoler?

Nå tar jeg meg en tur utenfor perleporten for å gjøre noen ærend, så vi snakkes senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få prøvesitte hvis du lover å ikke tisse på den.... :o

Jeg synes virkelig at vi burde ta oss råd til flere av denne typen, ja.

Utrolig behagelig å..... eh.... sitte i... :ler:

Ærend utenfor perleporten... ja...

Jeg tror jeg låser inn stolen min i "redskaps"boden så lenge...

Vil ikke risikere å få malingsøl på den... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misha

Jeg har knabbet hummerne!! Tok litt tid, men jeg kløp fruen i baken med hekksaksa. Hun trodde hun hadde mistet en av hummerne og byde seg ned for å lete i gresset. Da knabbet jeg dem og gjemte meg i hekken. Fram med gryta! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...