Gå til innhold

Fra De Lystige Englers krønike


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Misha

Jeg har nettopp sendt kua en invitasjon til festen, og det ville sikkert være en hyggelig overraskelse for henne om vi malte i hennes farger. Går for den jeg.

Ser forresten at det spirer i agurkåkeren også :wink:

@lfa, det er du som har greie på dette med ekno og pærebrus. Kan du trylle fram noe til festen?

Hvem tar seg av musikken? Hva skal vi ha? Rock eller harpespill? Eller bare allsang av den sorten som tar seg opp i takt med inntak av pærebrus, modemsaft og ekno?

Modemsaft ja..Fiola??

Dette blir en fest der svarte englefjør drysser om ørene! Gleder meg! Hva med nabovarsel?

Skal sørge for at hekken blir både høy og tett til festen jeg, slik at polti ikke kommer og plager oss :kul:

De er visst litt sure etter den gangen jeg kom kjørende fra jobben med den elg liggende dandert over panseret til pilen min :ler:

Da var de røde i fjeset da. Røde øyne hadde de også :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjaere Vaeren, Misha og de andre englene!!!

Satt akkurat og tenkte jeg skulle sveipe innom lysthuset. Der hang doera i ett feste og truet med a rase ned, malingen har flasset litt, bassenget er fullt av loev og *IIIIIIIIIk* gull syklene...De har FALMET og paa en del av de har lufta gaatt ut!

*Henger hodet i skam over aa ha vaert en saa elendig sykkelreparatoer!*

Nei, nuh skal det her jobbes! Hiver meg med paa dugnad! La oss gi litt livreddende CPR(hsker ikke helt hva det heter paa norsk, Hjerte/lunge redning?) og Tender Loving Care!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misha

Næmmen kjære vene! Jeg har jo ryddet i hagen og bassenget, og gjort alt klart til maling? I natt riktignok, og med en dunk med pærebrus i nærheten. Virker dette på gangsynet? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette skal bli koselig, dere!

Hiver meg med på ryddingen jeg, også!

Lana Lang, kan du bestille mat og ordne pærebrus, så går jeg i gang med å male lysthus mens Bertha maler stolene ku-flekkete! Lysthuset blir nok i hvitt og rosa, som før, med gullspir og gulldørhåndtak!

Å som jeg gleder meg til fest!

Jeg har også sendt en telepatisk melding til min kjære bøssebærer og private hyrde, Kris, og håper han også kan rekke hjem til denne etterlengtede vårfesten!

Hvor er dere, alle gamle venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:

Kjaere Misha, mistenker at mitt altfor hoeye inntak av paerebrus og ekno gjorde at jeg helt mistet gangsynet.(Det og en trang til og lese hvert tredje ord i andres innlegg...)

Heretter har du min fulle og hele oppmerksomhet og jeg lover aa bruke oeynene mine bedre. Naa naar jeg tar en ny tur til lysthuset, ser jeg jo selvfoelgelig at ting ser atskillig bedre ut. Hmrf, maa ta en prat med optikeren min....

:oops:

Vaeren: Mat og paere brus er bestillt! Venter bare paa catering bilen! Kylling og bamsemums er vel fortsatt ok? Ellers saa tenkte jeg paa og bestille litt agurk parfait med fillett miggnånn hvis det faller i smak hos dere?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker at noen har en slik fornuftig innstilling, Misha.

Butikken som selger flekkete maling åpner ikke før i morgen uansett. Rake løv kan vi også gjøre en annen dag - søndag er jo hviledag.....? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belive it or not: Naboen (IRL) som jobber på rekemottak ringte nettopp på døra med en svær pose reker!!! Så nå spanderer jeg reker på dere alle; ferske og med masse rogn! Kunne ikke passet bedre, dette!

Vær så god, forsyn dere! Og her har dere funnet pærebrusen fram, ser jeg! Når pærebrussjefen Tusenfryd Pærefryd er opptatt på annet hold, får vi ordne opp selv. Og vi har ingen problemer med å rote fram drikkevarene!!! Det finnes ikke problemer; bare utfordringer!!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misha

*Gomler på en munnfull fillet miggnon bakom hekken* hva sha du? Åja, Bertha er her. Ta ei tubgge du ogshå, men igge shi det til noen..må jo shmake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven! :o

Her gjelder det å smi mens jernet er varmt - eller å hive i seg mens rekene er ferske! Tusen takk.

*smatte*

Slettes ikke verst, nei. Får liksom litt sånn sørlands-sommer-stemning, selv om vi nesten sitter inni en hekk.

Kan vi kalle dette for en "rekedugnad" kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Bra arbeidstittel!!! :ler:

Var det ikke Marve Fleksnes som sa "Reiks are gudd" ???

I alle fall er reikene jysla gudde!

Ellel: "Veldig gode lekel" som det hetel på englesplåket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Misha

*gomle* her har du majonesen Væren! Fest i hekken er gøy! Muzikk! Eller shca vi bale vlæle litt? *Rensker shctemmen* LLAALALALLLLLLLLAAA...HARKKKK..!! Huppkkkpss...reke med schall på.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for "rægane", mine venner.

Nå bare MÅ jeg ha meg en liten lur, tror jeg...... *kryper enda lengre inn i hekken*

VRÆÆÆÆÆL....! HVA VAR DET SOM BEIT MEG I STORTÅA???? :o

Dæven igjen, aldri fred å få. Eller kanskje det bare er mixen av reker og pærebruz som gjør at jeg halli....*tenke*....hallisu....*tenke mer* hallisunerer litt?

*snork*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dryler til Misha i ryggen med en diger, genmanipulert agurk*

Sånn - kom den ut igjen, den påkledde reken??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misha

*Harrrkkkkk!*...offff..øhh..takk skal du ha væren..skylle ned med pærebrus tror jeg. Ræger med designerfrakk/m. pigg ække ædandes.. :o

Noe som biter deg i tåa, Bertha? MYGG NÅ? Eller en misunnelig polti?

De er værre enn mygg og elefanter de der. Rene viruset..

Går det bra?

UÆAUUÆHH! NOE BET MEG I FUA! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...