Gå til innhold

Fra De Lystige Englers krønike


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig, Misha!

:D Det var tider, det...

Tusen takk for at du hentet dette fram igjen!

*glad værdame*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misha

Jeg var ute og ruslet på gamle tomter i natt da jeg snublet over den gamle hagen vår. Litt overgrodd nå, men stemningen sitter igjen over alt. Til og med musikken, og latteren klinger der fremdeles. Og mange kjære stemmer.

Nå har vårens fuglesang startet der inne, og gresset begynner å grønnes. Jeg satt der lenge jeg, og bare mimret i måneskinnet. Jeg og mine kjære hunder. Og fikk lyst til å ta med meg en liten smakebit inn hit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Blir varm i hjertet av å lese dette her!

Den gode stemningen, fjolleriene, humøret og den vanvittige og gale felles humoren...

Kan ikke beskrives, må bare oppleves...

Må visst inn og lese litt igjen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Misha

Husker du at alt fjolleriet startet på Data og Internett? Og at det var derfor Gry ga oss Snikk-Snakk? Det tok litt tid før jeg ble med, men det skyltes at jeg hadde vanskelig for å følge med når trådene ble så lange. Jeg satt jo med modem.

Men, jeg ble da med til slutt, og hadde det virkelig gøy :ler:

Det gikk så fort i starten at det minnet om chat, og en av mine kommentarer var: "Kan noen få stoppet denne dama (@lfa) før hun stresser hele Kvinneguiden i stå?" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var mer som en chat en periode. Man rakk ikke å legge inn et svar før det var kommet 3 innlegg i mellomtiden... :ler:

Omtrent hver eneste kveld satt jeg her og holdt på å flire meg i hjel, det var bare utrooooolig koselig! Måtte ta meg sammen for ikke å le så høyt at jeg vekket ungenen mine, men av og til kom det et ufrivillig latterbrøl. Særlig den gangen du Misha kjørte på elger og sånt med den røde pilen din, og da du trynte i vedkassen, osv...

Husker du at vi måtte montere sikkerhetsbelte på kontorstolene våre, for ikke å ramle av?

"Those were the days, my friend"

:hoho:

*vil ha de gode, gamle dagene tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misha

Hundene mine ble veldig overrasket da de fikk lov til å hjelpe meg med å rydde tastaturet etter at jeg trynet i vedkassa. Jeg kom jo bærende på en tacopizza som landet i tastaturet :ler:

Etterpå dro jeg på et seminar for tastaturnedsølere i Vladivostok. Lærte mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misha

En periode var det tryggest å sitte på gulvet, det var jeg der jeg havnet som regel likevel til slutt. Lo så jeg og stolen hummpet bortover gulvet, for så å ramle av..kan sikkert skyldes store mengder pærebrus også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde vedkasser bli levert fra fabrikk med påtrykket advarsel om sterke scener og mulige bivirkninger av uheldig plassering.

Dessuten har jeg en mistanke om at vedkassen din flytter seg av seg selv, Misha. Jeg har nemlig en teori om at den vedkassen ikke sto på samme sted da du kom inn med taco-pizzaen som den gjorde idet du forlot rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Misha

Jammen den stod på plassen sin den Væren! Det var det store droget av ei bikkje som hadde flyttet seg. Til døråpningen, der han kunne følge med på hva som foregikk på kjøkkenet.

Og jeg hadde travelt, var jo på chaten. Og snublet selvsagt i det droget.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Dette er nettopp hva som kan kalles gode gamle dager. :P

Kjempeartig å lese og mimre.

Hadde mye gøy på den tiden der, ja. :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misha

Ja, ikke sant? Vi burde tromme sammen den gamle gjengen, rydde i den gamle hagen og gå i gang med en dugelig vårfest!

:hoho: :hoho: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om jeg er på rett sted, men....(etter en fuktig lørdagskveld UTEN englenes pærebrus).

Jeg synes at Snikk-snakk har utartet seg til et forum uten diskusjoner, humor og kreativitet. Jeg er på nippet til å kjede meg!

De innleggene som regjerer nå er nesten KUN relatert til tester, "kjedebrev" og innlegg inneholdende "hva mener du om..." temaer. Dette er utrolig kjedelig lesning i lengden!

Nei, takke seg til det gode gamle. Jeg var aldri noen av grynderene til Englene, men jeg lærte tidlig av Væren & co å sette pris på bussturer, uhøytidelige stimuli (ekno og pærebrus), humor og venner som stiller opp for hverandre.

(spesielt etter uforutsette hendelser ved bassengkanten)

Jeg er veldig bekymret for hvor dette her skal ende.... Tenk hvor fint det var i gode gamle dager *mimre - mimre* Those were the days!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Vel talt, Kjære Bertha!

For øvrig støtter jeg Misha's forslag om en liten opprydning med påfølgende vårfest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misha

Jeg har vært der inne og raket løv, ryddet hekken for kvist, høns, tre elg og en rev som satt fast der. Og noen halehår jeg tror stammer fra ei velkjent ku. Må ha blåst godt i vinter. Bassenget er også ryddet og venter på å fylles med rent og deilig vann. Stolene er pusset og står klar til å males, det samme med lysthuset. Pærebrus og mat må bestilles. Noen som melder seg til dugnad? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer! Er kjempeflink til å male stoler, for eksempel :)

Hva er årets farger? Pærebrusgrønn eller Litago-flekkete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...