Gå til innhold

Fra De Lystige Englers krønike

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Misha

Her dukker de opp ja! Kjempekoselig at du kom, kua :)

Men ingen bæsjing i bassenget :fy:

Væren, jeg husker en sang vi sang en gang i min spede ungdom. den begynner sånn: "Fuuuuglefløøøyt i heeekkeeen, hvooor er min kone? Omsatt i øl og kontaaanter..lalalalla"

Resten druknet som regel i noe vræling og sånt, og melodi etter eget ønske. Flerstemt altså. STEM I ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får jeg presentere min gode venn og trompetist Duke Ellington?

Han skal underholde for dere i kveld. Jeg må nemlig løpe et ærend...

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halllooo Halllooooooooo

Hører det er noen her. Neimen hva har sjedd med hekken da ?

Kryper innunder og kikker . ÅÅå fytt i grisen. Alt det med regeskrell.

Er nok tomt for reker nå. Kan ta litt av den smadra agurken.

Kleiser på med majones. mmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misha

Hei Filoa..fiuloa..fiole fila..fiola..hupphs..shcåll! Masse reker enda, har gjemt unne noen kilo i et annet hull i hekken. Kua vår lager flotte hull.. :sjarmor:

Forsyn deg, og shcåll..*huoospp..rap..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii Misha!

Her er dere er ja.

Har med en slange som går direkte til den goe satfta. Det er

bare til å koble seg på.

Det var jammen godt du har gjemt unna noen reker, men du

det er bare skall oppi den skåla jo. :o

Hvor var rekene sa du ? Har den der kua lakt seg på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så herlig å høre de vakre trompettonene til Duke igjen... *sukk*

Nei, dette var en fantastisk vår-fest!

Fiola, rekene er her borte! Vær så god og forsyn deg!!!

Nå er hummerne i gryta, Misha, så vi kan bare begynne å glede oss! Det var forresten litt av et hyl den godeste enkefru Due-Jebsen presterte da hun gikk :ler:

Jeg kunne godt tenke meg å tjuvlåne agurkstolen til @lfa, men sånn skal man jo ikke gjøre.... Uff... for noen syndige tanker!!!

Jeg håper virkelig vår kjære bøssebærer kommer tilbake snart og har med seg uanstendige summer til å sløse bort på massevis av agurkstoler!!! Dessuten trenger frynsene på gullsykkel-setene å skiftes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Står på hode inn i redskapsboden. Jeg skulle mene å huske, at jeg hadde en palmestol inne her en plass.

Ja der er den. Åja den har plass til både glass og reker.

Sleper den med meg bort og hiver den i bassenget.

AAa lirker meg forsiktig oppi :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, nu har de endelig sovnet!

Jeg satt her og slappet av i denne deilige lunden da disse ungdommene kom skrikende fra alle kanter! En av dem kløp meg tilogmed med en hummerklo! :o Hva gir De meg? Med en hummerklo?? :o :o

Nei nu står ikke verden til påske, sier jeg.

Men det er nu søte også da, disse ungdommene. Og lille Væren.... som spretter så lykkelig omkring. :) Hun må da ha født barnet sitt? Ble det gut eller pike mon tro? Og bruker hun den lille sølv raklen som jeg kjøpte til barnet? Akkja.... san.

Jeg har problemer med søvnen om dagen. Før i tiden hjalp en portvin godt, men nu går jeg meg ofte en tur. Derfor havnet jeg her nu. I skogen midt på natten.

Uffameg, her ligger det tomme flasker og rekeskall overalt. Og hva er dette? En stol av agurk? :o

Jeg tror sannerligen jeg rydder opp litt, når jeg nu først er her....!

"Georg? Georg hører du meg?" Huff og huff, han er nå sen med å ta telefonen også da..... "Der ja! Der er du. Nu skal du høre: Kle på deg, ta med deg en kost og litt rengjøringmiddel og kom ned hit til skoglunden. Vi mår rydde opp litt her! Hva? Hva sa du?? At du regner med at det er du som må vaske og rydde?? Jaja, du har vel rett i det. Jeg trenger å teste ut en stol her. Dessuten føler jeg meg litt trett.

Men skynd deg nå! Du må være ferdig til de våkner!*

Jaja, jeg setter meg i stolen så lenge jeg. Tørst er jeg også.... Og se! Der er det en uåpnet flaske. Tror jeg drikker litt av en den jeg.

*zzzzzzzzznork............pust..........zzzzzzznork*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... En ku kommer slentrende inn fra venstre... Unngår så vidt å falle i bassenget.

Tar forsiktig tak i enkefruen og bærer henne hjem.

YIHAAAAAAAAAA! Nå kan festen starte igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Saved by the cow!

Kua mi jeg takker deg,

rydder enkefruen bort fra meg

bærer henne i nakkeskinnet,

håper hun ikke veien tilbake vil finne!

*glad værdame*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAN NOEN VAERE SAA SNILL OG FORTELLE MEG HVORFOR DET ER AGURK PAA FRYNSENE PAA GULL SYKKELSETENE?????????

De maatte ikke skiftes ut saa ofte hvis enkelte bare kunne ta litt hensyn...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello! :o

Jeg er tilbake etter en reise som omfattet de ytre Hybridene, Gonokokkøyene, de petrokjemiske høysletter og ikke minst Golgata litt nord for Nesbyen! :briller:

Jeg håper dere har kost dere mens jeg har vært borte, og jeg kan glede dere med at jeg har med meg pengegaver, noen gamle damesykler med ballongdekk og handlekurv, fire par Bonna treski, to senger fra et konkursrammet privat gamlehjem og Sputniks samlede på kassett! :hoho:

Håper min kjære Væren er et sted i nærheten! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slentrer inn noen værer og kuer. Vi er endt opp som vegetarianere, da kukjøtt og værkjøtt har blitt forgiftet ved å spises av mennesker. Og jeg melder herved at alle begynner å spise kaninmat, dvs. Salat i en uke.

Var jeg kanskje litt for streng, nå?

*hive ut masse sjokolade*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy:

Nei, nei, nei!!! Man hiver ikke ut sjokolade!!!! Sjokolade er livsnoedvendig og inneholder masse nyttige vitaminer. Faktisk er det den eneste kilde hvor man kan faa i seg det sjeldne "inverterte ridebukse laar" vitaminet ogsaa kjent som IRB1 i vitenskapelige kretser.

IRB1 som finnes i de spesial importerte sjokoladene vi har her i Lysthuset, gir alle som spiser de en gloed i ansiktet, glitrende oeyne og sylfide slank kropp.

(De er ogsaa naert beslektet med de gen modifiserte agurkene og er dermed for groennsak og regne.)

Regner med at sjokoladene faar ligge naa???!! *Haape,haape*

:ler:

KRIS!!!!!!!!!!!!

Huggelig at se dig! Nuh bliver nok Vaeren glad!!

De damesyklene med ballongdekk, er de fri for agurkrester?

Og klarte du ikke aa faa fatt i en uniform fra Sinsen janitsjar korps??? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff-og-uff.... :oops: Jeg skulle sette opp ei dugelig butler-felle i går, men så sovnet jeg i stedet for.

Hvor jeg våknet opp? Jo, det skal jeg si dere. Bak redskapsboden, med nesa nedi fjorårets komposthaug og med ei gammel snorkende skinnfille tett opp i venstre øret mitt. Det var Enkefru Due-Jebsen, ja......

Heldigvis kom Georg, ryddet pent opp og tok med seg skrothaugen hjem til Frogner igjen (sa han).

For å bøte på min store synd, så har jeg nå i kveld gjort en iherdig jobb med å male hagemøblene vakre og Litago-flekkete. Hva synes dere?

Selv så synes jeg at jeg fortjener en aldri så liten skvett pærebrus. Lister meg bort for å se om det er noen rester igjen fra kalaset i går, jeg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRIS!!! *hulkegråter i pur gjensynsglede*

Min elskede bøssebærer og egen hyrde! *kysser Kris ømt*

Hvor langt du må ha vandret, det er jo ikke klesfilla igjen på deg, thi du vandrer nøgen! Å, så godt det var å se deg igjen!!! Men det lange skjegget gjør deg altså litt ukjennelig... vær snill og løft litt på det så jeg får se dine vakre knær! *sukk* Og så mye du har samlet inn, da!!!

Du aner ikke hva som har hendt mens du var borte, jeg skal fortelle senere, men menighetsbarnet er i ferd med å bli ferdigruget, og kommer nok snart ut til oss. Det har jo ligget i magen min i snart ett og et halvt år, så tiden er snart inne! Nå var det godt å se den bortkomne fader igjen!

Nå blir det fest på bassengkanten, kom igjen, alle sammen! Her skal det drikkes pærebrus og knaskes EKNO til ut i de små timer!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"haaalllloooooo"

Hørte noe om hummerfest/dugnad... kommer for å hjelpe til-- Huff for ett agurksøl her var da.. Ser ut som om an bunt agurker bare har EKSPLODERT her...... :o

Tørke av skoene mine fra agurksøøøl på gresset, men hva er da dette???????? *bøyer seg ned å titter etter" En diamant? Her?? liggende å blinke så fint til meg i gresset... hvem er dette sin da mon tro??? Har ENKEFRUEN avgitt ett besøk HER????

Lurer på om jeg kan ta den ....

*roper på de andre* Hallooo dere, jeg fant jeg fant... tror dere jeg kan ta denne?? Ser vi har litt lite av både pærebrus og hummer-tilbehør, så jeg kunne hoppet på sykkelen med ballongdekkene og sust til nærmeste Coop...

Huff, jeg finner dere ikke jeg.... Har med meg badeanda mi, en malingsfrakk ala Fleksnes sin lagerfrakk og is til alle....

Får legge det fra meg ved bassenget å lete etter dere....

Ruller meg innunder hekken.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer løpende gjennom hekken med surfebrettet mitt og

kaster meg ut i bassenget!

TJOHEI SOM DET GÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...