Gå til innhold

Miracles Do happen :-)


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eeyore: Ja, det er jammen godt de passer på oss innimellom :Nikke:

Epona: Ja, det begynte å bli på tide at det ble min tur og nå ;)

Angelou: Ja, her er alt bare bra :)

-----------------------------------

Har det egentlig veldig bra for tiden da. Fremdeles trøtt da. Og har vært litt kvalm de siste dagene, spesielt de dagene jeg jobber tidlig da. I dag f.eks. Har vært kjempekvalm da jeg satt i kassen på jobb. Og så blir jeg alltid så kvalm når jeg skal handle mat. Og i dag har jeg vært kvalm på kvelden og (vært det andre kvelder og egentlig)

Så er rimelig jevnt over småkvalm hele tiden...men ekstra ille når jeg må opp tidlig om dagen...

Nå må jeg snart finne senga her. Skal opp tidlig i morgen og...:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste svaret ditt i presentasjonstråden! Og jeg må bare innom å si at det var utrolig hyggelig å lese at dere fikk klaff nå etter så lang prøving!!

Gratulerer såååå mye! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Må være ubehagelig å være kvalm på jobb. Prøvd alle kjerringråd som salte kjeks, lovehearts o.l?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelou: Ja, håper kvalmen gir seg snart. Ikke at jeg er så veldig kvalm og dårlig. Men kvalm nok til at jeg ikke har noe matlyst. Og når mat er det som kurerer kvalmen, sliter jeg litt kan du si :ler:

~Mocca~: Takk for gratulasjon. Trodde det nesten ikke når jeg plutselig stod der med en positiv test i hånda. Men merker jo at den lange prøvetiden har slitt veldig da. Er liksom ikke vant til at ting går min vei...så er kjemperedd for at det ikke skal gå bra. Selv om jeg har brukt mye tid på å overbevise meg selv om at det går bra. Prøve å innse at det faktisk er en liten baby inni magen min. Er egentlig veldig rolig til det hele da, bare litt urolig liksom. Men vi har jo fått se et lite hjerte da.

Eeyore: Ja, det er deilig å slippe å kaste opp. Men er en del kvalm da. Og kjempetrøtt hele tiden. Har ikke noe særlig symptomer utenom det da. Puppene er ikke ømme lenger heller. Og det og gjør at ejg blir litt bekymret. Men er jo såpass kvalm at ting må jo bare være bra da.

Kylling: Ja, det er ikke noe særlig å være kvalm på jobb. Spesielt ikke når man jobber i matbutikk. Hjelper ikke akkurat på matlysta liksom. Syns salte kjeks smaker så rart nå. Men hvite knekkebrød er greit da. Det fjerner kvalmen litt. Og frukt, epler og pærer, blir jeg ikke kvalm av. Klarer meg egentlig greit på jobb. Men blir litt lenge mellom hver gang jeg spiser, og da blir jeg så kvalm.

Nå skal jeg snart finne på noe å spise. Så er det kveldsjobbing i dag igjen. Og jobbehelg nå til helga da. Gleder meg til søndag. Da skal jeg bare slappe av hele dagen. Men først er det mye jobbing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wasa havreknekkebrød med gulost var et must for meg de tre første månedene, og cola - levde på det :) Og så ble jeg også fryktelig kvalm hvis jeg var sulten, eller hadde spist meg for mett. Løsningen var da å småspise knekkebrød hele dagen :fnise: Ikke lenge nå, så går det over :klemmer:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det ikke lenge til de magiskes 12 ukene er over. Håper du blir kvitt kvalmen etter det og kan slappe litt mere av. Jeg har i alle fall senket skuldrene 10 hakk etter UL igår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke til så braker det løs, med den store nyheten :) , eller? har du kanskje allerede sagt det til noen.. :)

Ønsker deg en kjempefin dag! Og er veldig glad på dine vegne. Selv om jeg ikke kjenner deg, så har jeg sett litt til deg her inne.

Så spennende å høre om de første ukene i et svangerskap. Gleder meg til det en vakker dag bli min tur :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det litt lysebrun utflod ene gangen jeg var på do... :overrasket:

Men tror ikke det er noe krise. Var bare helt lysebrunt, og har ikke vært noe mer enn den ene gangen (bittelitt rester kanskje et par ganger) Men blir jo redd akkurat der og da da...men så lenge det ikke kommer mer er det vel ikke noe farlig...eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt ser ihvertfall normalt ut nå. Og det var jo veldig lysebrunt. Men ekkelt der og da likevel. Men prøver å slappe av da.

Får heller skrive mer i morgen eller søndag. Har jobbehelg nå, så er sliten etter ni timer på jobb. Har like lang dag i morgen, så nå skal jeg legge meg :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jente 79: Takk for gratulasjon :)

Angelou: Her har det gått i litt hvite frokostrundtykker, uten pålegg.. :ler: Bare tanken på ost har fått meg til å bli kvalm..

Og så langt vi vet, går alt bare bra. En god del mens-vondter i går faktisk. Men det er nok bare livmora som strekker og drar litt på seg.

Eeyore: Ja nå nærmer det seg 12 uker. Har ikke vært sånn kjempekvalm de siste dagene egentlig. Men litt lite matlyst har jeg enda da. Og blir kvalm med en gang jeg blir litt sulten.

-Alvildebrud-: De fleste vi kjenner vet det nok allerede. De fleste visste nemlig at vi prøvde (ble litt lettere at folk visste det når gikk 4 år, slippe å få alle mulige spørsmål..) Så ved å si det til folk tidlig, slipper vi å måtte lyve hver gang noen spør hvordan det går med prøvingen. Og hvis det går galt, får alle vite det da og. Litt kjedelig hvis det skulle gå galt, og noen kommer og spør hvordan det går med prøvingen. Hadde ikke vært noe morro å begynne å grine og prøve å forklare at vi hadde greid det men mistet..

Så det gjør egentlig ting litt lettere syns vi da. Og folk har bare godt av å vite at alt ikke alltid går smertefritt for absolutt alle.

Men nå håper jeg jo alt går bra da :)

Silvius: :klem:

------------------------

Ringte fastlegen i dag og. Syns de er litt surrete der. Spurte jo selvfølgelig hvorfor jeg ville ha en time. Og da sa jeg som sant var; jeg er gravid og vil ha en time. Tenkte at nå kom vel spørsmålet om når siste mens var begynt, sånn at de visste omtrent hvor langt jeg var komt. Men neeeeida, fikk bare en time jeg. Fredag 31.august. Men det er jo helt greit for min del da. Er 13 uker den dagen da. Mulig hun trodde jeg nettopp hadde testet da, og at de forventer at jeg er rundt 6 uker når jeg kommer dit. Jaja, ordner seg nok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får de seg en overraskelse i alle fall :fnise: Så bra at formen begynner å ta seg opp. Skal se matlysten snart kommer tilbake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: Ja, da får de seg nok en overraskelse :ler: Kan jo selvfølgelig være at de har fått opplysninger om hvor langt jeg er kommet da. Men virket liksom ikke sånn. Var liksom akkurat som da jeg ringte til gyn. Fikk time et par uker etter den dagen jeg ringte, slik at jeg skulle være litt mer enn 4 uker da jeg kom. Jaja, blir uansett spennende å se da. Håper de kan lete etter, og helst finne, hjertelyd da. Er jo tross alt kommet 13 uker da :)

Er fremdeles litt kvalm da. Var veldig kvalm da jeg kom fra jobb i dag. Ble bare liggende på sofa'n. Så nå har jeg nettopp spist hvite knekkebrød med banan på :ler: Eneste jeg har lyst på når jeg blir sånn kvalm. Nå skal jeg finne senga. Trøtt i dag. Så er det tidlig-jobbing i morgen. Håper jeg ikke blir så veldig kvalm på jobb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...