Gå til innhold

Miracles Do happen :-)


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

GRATULERER ~CAPRICORN~!!!

Dette var uten tvil sommerens beste KG-nyhet!

Ble så rørt da jeg fikk sms fra Toblerone, og skulle gjerne ha vært i nærheten av en PC så jeg kunne gratulert deg med en gang.

:klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madden

Innom med en kjempegod :klem: til den nygravide Capricorn!!

Håper du slapper av og nyyyyyyter livet!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffedama: Så koselig at du syns dagboktittelen var fin da. Og ja, vi har prøvd veldig lenge, så det var kjempekjekt at det til slutt klaffet da :)

Silvius: Koselig å treffe deg igjen i dag :klem:

Måvite: Ja, det var jo morro at det klaffet på dobbel pergo for begge da :) Gratulerer til deg og :klem:

Eeyore: Tusen takk for gratulasjon :klem: Bare koselig å kunne glede deg på ferie da :)

Madden: Jeg slapper mye av jeg ja (burde vel egentlig gjort litt husarbeid...men det forsvinner jo ikke da.. :ler: )

Har ikke helt greid å ta helt av enda da...litt småbekymret for om alt er bra...så nå gleder jeg meg veldig legetimen på torsdag da. (er vel mest det at vi har prøvd så veldig veldig lenge, og vil så gjerne at det skal gå bra..)

Men for all del; når jeg ikke holder på å sovne, så smiler jeg hele tiden da ;)

Glow: Takk for gratulasjon :)

Ble veldig overraska da jeg testa positivt jeg. Kunne liksom ikke helt tro det da jeg stod der med testen i en skjelvende hånd :ler:

Linn3c: Ja, det var kjempekoselig å treffe dere i dag :klem: Du får hilse besøket ditt og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen :)

Blir spennende å høre hva legen sier på torsdag da. Jeg er sikker på at det står veldig bra til :tommel:

Bare nyt det du, jeg unner dere dette av hele mitt hjerte!! :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERA SÅÅÅÅÅ UTROLIG MYE!!!!!!!!!!!! :sol::sol::sol:

Har smugtitta litt i dagboka di av og til og nå måtte jeg baree inn å gratulere. Er mamma selv og det er helt fantastisk. Dette fortjentedu virkelig.

Det kommer nok til å gå bra imorgen skal du se. Jeg var og litt smånervøs.

Hopper litt rundt her :danse:

DETTE VAR DAGENS BESTE NYHET!!!!!!!!!

STOOOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen, Angelou og Eyla :klem:

-----------------------

Da var legetimen unnagjort. Og jeg hadde nok håpt å høre noe mer positivt da...innvendig UL for å sjekke hvordan det ser ut så langt;

Joda, slimhinnene er tykke og fine, indikerer graviditet.

Og han fant ett lite foster. Men det var kjempelite...vi så en fostersekk, og inni var det noe lite hvitt som kunne være fosteret...men egentlig burde fosteret vært på størrelse med det fostersekken var nå...så det så egentlig ikke så veldig bra ut til at jeg egentlig skal være 6 uker da...

Men en mulighet er jo at eggløsning var senere enn jeg har trodd. Vi håper på det. Så nå skal jeg ta blodprøve for å måle HCG i morgen og mandag...og på tirsdag skal jeg på ny kontroll på KK (gyn har ferie neste uke)

Og da håper jeg veldig på at det ser bedre ut. Men det var litt nedtur med en sånn beskjed da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes mer nervepirrende ut enn det jeg hadde ønska for dere nå :klem: Håper det er av den enkle årsak at EL var seinere og at tiden fram mot tirsdag går fort :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, at det skulle bli slik på timen din da.

Krysser fingra for sen eggløsning og at alt er i den skjønneste orden jeg. Hvor mange dpo fikk du positiv test forresten, ut fra da du trodde du hadde EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke morsom å få sånne meldinger etter denne oppturen. Krysser alt jeg har for at alt står bra til med spiren din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dg :klem:

Krysser fingrene for at alt er i orden med dg og at du har bommet litt p eggløsning.

Det er nesten litt mer spenning enn du ønsker dette her.... Har vært i Bergen på sykehuset i 2 uker nå, så nå var det deilig å komme hjem. Men det er en fin by du bor i.

Massemasse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Krysser fingre og tær for deg! Kan jo være en sånn dvaleperiode da..fostre vokser jo i rykk og napp! Det fikk vi merke i begynnelsen!

Tenker masse på deg og håper at alt går bra med prøvene og alt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jo jeg titte inn her også da, etter å ha sett overskriften din på "siste fra forumet". Krysser fingre og tær for dere og håper alt går bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med deg idag Capricorn?

Har tenkt på deg, selv om hjernen min har vært opptatt med litt annet også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angelou: Ja, jeg håper det ser bedre ut i morgen. For egentlig aner jeg ikke når jeg hadde EL, så det er jo mulig spiren er litt yngre enn den skulle vært.

Toblerone: Ja, det var skikkelig nedtur at det ikke gikk så bra som det burde på timen. Vi så jo igrunn ingenting. Dvs, vi så jo en svart flekk da..som kunne være fostersekken...og inni var det en hvit prikk...som kunne være et foster...

Trodde jeg hadde EL rundt dag 14-15...og fikk svak positiv test to uker etter det.

Eeyore: Er ikke noe morro når alt ikke ser ut som det burde da. Og jeg som var bekymret nok fra før liksom. Håpte liksom at den legetimen skulle roe meg ned litt, sånn at jeg bare kan glede meg. Men det gjorde den jo ikke. Ble jo bare enda mer bekymret da. Og har vært livredd for blod i flere dager...men så langt er alt bare bra.

I dag har jeg bare vært opp og tatt en liten blodprøve. Skal ikke undersøkes mer før i morgen da.

Og gratulerer så mye med den lille spiren :klem:

MrsP: :klem:

Eyla: Ja, håper på at vi har bommet litt på EL, og at alt ser så mye bedre ut i morgen. Ja, det er en fin by...men det regner litt mye da :ler:

Madden: Ja, jeg håper det bare en dvaleperiode eller noe. Vil så veldig at alt skal se bra ut i morgen!

Devana: Takk :klem:

--------------------------------------

Det går stort sett bra med meg da. Men svinger veldig. Ene øyeblikket tror jeg det kommer til å bra, mens i neste tror jeg det kommer til å gå dårlig...ikke så veldig morro akkurat. Men prøver å fokusere på det positive da. Slimhinnen var jo tykk og fin, akkurat som den skal være. Vi så jo en svart flekk som kunne være fostersekken. Og inni så vi jo tross alt en liten hvit prikk som kunne være fosteret. Så da er det jo bare til å håpe at Prikken vokser og blir stor til i morgen da. Og jeg er jo supertrøtt enda da. Sover i flere timer når jeg kommer hjem fra tidligvakt på jobben. Sover glatt 3-4 timer på sofaen da. Og puppene var ømme/vonde i begynnelsen, så forsvant det litt noen dager og i går begynte de på'an igjen. Og det stikker og strekker litt innimellom. Og så har jeg jo en hel haug med postitive tester da, som bare har blitt sterkere og sterkere for hver gang. Og det at jeg fremdeles ikke har sett tegn til blod, tar jeg som et bra tegn.

Så da håper jeg bare at alt ser bra ut i morgen og at blodprøvene viser fin HCG-stigning osv.

Foreløpig kaller vi bare spiren for Prikken, men Mannen har kjempelyst å omdøpe den til Klompen i morgen, så håper han kan det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ~Capricorn~,

jeg har ikke pratet noe med deg her inne (så jeg håper ikke du blir støtt for at jeg blander meg inn i skriveriene dine nå.. :) ), men har likevel fulgt med, og ble så glad da jeg så denne dagboken. Jeg vil bare ønske deg all lykke til :hjerte: også krysser jeg alt jeg har av fingre, armer og ben... og håper på at det ser fint ut i morgen!

Sender deg en :klem:

-A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt for morgendagen Vennen :klem:

Det er en positiv bølge over KG om dagen, så dette går nok bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææææææææææææææ!!! Hva skuer mine lyseblå!!??!!!

:legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine:

Gratulerer med positiv test!!!

Måtte gratulere før jeg begynte å lese ordentlig i din nye dagbok, så nå m,åtte jeg endre litt for jeg så dere har sett på UL og skal igjen på UL i morgen.

Ønsker masse lykke til!!! Skal titte innom igjen i morgen og håper du har gode nyheter å fortelle!

:klem:

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...