Gå til innhold

Miracles Do happen :-)


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia

Nå har jeg ikke vært her på evigheter..

Nå er du endelig blitt gravid :klem: Gratulerer så mye!! Det hadde du virkelig fortjente. Er kjempeglad på dine vegne Capri!

Sitter her med et stort smil og munnen og fikk frysninger på ryggen da jeg så du var gravid :) GRATULERER!!

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg får en litt dårlig magefølelse når du ikk er her inne of svever på en rosa sky jeg... :sjenert: Håper virkelig fraværet skyldes at du er slått ut av kvalme eller trøtthet og at det ikke er noe galt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare capricorn fortsatt er på ferie jeg :)

Håper at du har det kjempefint og at du nyter den goe følelsen av å ha en liten hemmelighet i magen :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det bare bra jeg. Får skrive mer i morgen. Er helt ødelagt nå, vært ute og reist i over tolv timer. Og vært våken sidenklokka 6.15(norsk tid) Så nå kom vi nettopp inn døra. På tide å finne senga....:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Capricorn!!!

Har vært på ferie, og da jeg kom hjem stumpet jeg over dagboken din.

:danser::danser::danser: Jeg ble så glad på dine og din manns vegne :danser::danser::danser:

Gratulerer så mye, dette var kjempenyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......brun utflod i dag....og jeg er kjemperedd for at ting skal gå galt.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge det bare er brunt så er det nok bare gammelt blod.. kanskje du har sprekket et blodkar eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok sikkert det ja, Pasha. Har vært litt utover dagen og, men nå på kvelden har det ikke vært noe særlig. Kanskje bittelitt misfarget, men ser ut som det holder på å gi seg. Har ihvertfall trøtthets-symptomet på plass...sov fire timer på sofan i dag :ler:

Jaja, det er jo ikke akkurat sommer ute da. :sol: har bare komt igjennom av og til, men ellers har det kun vært masse :regn:

Men nå skal jeg finne senga tror jeg. Må tidlig opp i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Først: Velkommen hjem!!! :klem:

Ikke noe gøy å småblø, men dessverre veldig vanlig! Jeg har hatt det flere ganger denne graviditeten også..men det har gått bra allikevel!! :tommel:

Så lenge det er små mengder, og du ikke har smerter, så er det ikke farlig, bare forferdelig ekkelt!! Skulle ikke vært lov!!! Man blir jo helt satt ut...Det går nok bra vennen! Hvis det kommer mere, og/eller du er usikker og redd så tar du kontakt med legevakten straks og får tatt en ny UL for å sjekke at alt er ok! :) Ikke nødvendig å gå rundt og lure, da er det like greit å få sjekket at alt er ok, sånn at du kan slappe av! Ingen kan gi oss noen garantier på noe som helst..men det hjelper veldig med en UL når en får sett at babyen har det bra! :rødme:

Håper du får sove godt i natt!!! Tenker masse på deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: ikke gøy å blø. Blødde selv i nesten 14 dager, men bare litt, og aldri helt friskt blod. Var på innvendig UL hos gyn fordi jeg ble så nervøs. Der så hun et bankende hjerte og så ble jeg sykemeldt med beskjeden om å holde meg i ro. Her gikk det helt fint, og er 16 uker i dag.

Krysser fingrene for deg Capricorn og det går nok bra skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke svare alle i dag. Kjempetrøtt og sulten, prøver å overtale Mannen til å lage noe suppe...han er ikke så ofte på kjøkkenet, men en gang må han jo begynne :ler:

Matlysten er bare borte vekke da. Joda, blir kjempesulten, og så blir jeg kjempemett...spiste et halvt rundstykke og en pære til lunsj på jobb i dag...og så har jeg kanskje lyst på noe i ene øyeblikket, og i neste blir jeg kvalm bare av tanken... Men blir heldigvis bare småkvalm da. Har enda ikke kastet opp. Men føler meg ikke trygg enda, så skal ikke skryte for mye :sjenert:

Snart på tide å finne senga egentlig. Må bare ha litt mat i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er kvalm, er vel alt fremdelse bra med den lille :)

Og så er du over 8 uker allerede :overrasket: Hvorfor går tiden mye fortere med alle andre? :sur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg :sol:

Innom å sjekker at det er bra med deg. Å det er det garantert om du er kvalm. Det er ikke det du setter mest pris på men det er et godt tegn. Jeg var så kvalm at det randt av meg 4kg de første tre måndene....

men det er så verdt det elt sammen :)

Så jeg sier bare kos deg med kvalmen så godt du kan..... å ha gjerne litt tøø kjeks på nattbordet som du kan begynne på før du står opp. D hjalp ihvertfall litt :)

Ha en fin kveld :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...