Gå til innhold

Miracles Do happen :-)


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altfor lenge siden jeg har skrevet noe særlig her inne nå :ler:

Tusen takk for alle nye gratulasjoner. Og det er kjempekoselig å lese alle de koselige hilsenene deres.

Skal bli flinkere til å skrive her inne...

Er fremdeles ikke noe særlig kvalm da. Bare litt småkvalm hvis jeg blir kjempesulten eller hvis jeg nettopp har spist. Men har fremdeles kjempedårlig matlyst da (ei på jobben sier at jeg har gått ned...selv har jeg ikke gått på vekta i det hele tatt...men merker det jo på arb.buksa da..) Og det virker i tillegg som om magesekken har skrumpet inn til en rosin :ler: Blir nemlig kjempemett veldig fort. Ser ut som en spurv har pirket litt øverst på fatet..

Så er jeg fremdeles veldig trøtt da. Så tida går stort sett med til å jobbe og å slappe av på sofaen. Har ikke akkurat vært så aktiv foran dataen de siste ukene liksom.

Og helsigvis går tida veldig fort da. Er faktisk ikke så veldig lenge til 12 uker. Og så langt vi vet er alt bare bra med lille Prikken vår. Hadde ikke gjort meg noe om jeg var skikkelig ordentlig kvalm med oppkast og det hele, da hadde jeg ihvertfall vært veldig rolig på at alt er bra. Nå er liksom symptomene så svake at innimellom blir jeg litt bekymret...

Men i dag stikker og drar det en del i magen da. Så satser på at Prikken har det bra. Og det er jo deilig å ikke være så dårlig da. Er jo dem som spyr hele tiden og. Kan ikke si jeg er misunnelig.

Får skrive mer senere. Nå skal jeg slappe av på sofaen :)

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt er bra med deg. Er heller ikke særlig kvalm, men skulle ønske jeg hadde din manglende matlyst. Jeg er konstant sulten, og magen er i tillegg veldig oppblåst, så jeg kommer nok til å få en fin bollemage etterhvert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan love deg at du ikke har lyst på min manglende matlyst. Noe må en jo få i seg liskom. Og det er helt grusomt når det nærmer seg lunsj på jobb og alt jeg tenker på å spise får meg til å bli kvalm.. Og så ender jeg opp med å spise et halvt rundstykke, en yoghurt og et eple til lunsj. Eller nesten et helt knekkebrød og en pære... Jaja, frukt og grønt har jeg ihvertfall lyst på da. Og jeg blir jo faktisk mett. Så fyller jeg på med noe banan eller noe hvis jeg blir sulten etter lunsj.

Så blir jeg litt kvalm av å gå på butikken å handle. Så da passer det jo kjeeeempebra at jeg jobber i matbutikk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flott å høre at du har det bra tross manglende matlyst. Det er ikke noe gøy, men det går over. :hoppe: for at du nærmer deg 12 uker. Ha en fin Mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei på deg! Innom og oppdaterer meg litt etter ferien. Godt å se at du har det bra, selv om du ikke har den største matlysten. Gleder meg til å følge med videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Høres velkjent ut det der altså..både med manglende symptomer og manlende matlyst! Trøsten er jo at det er heeeeelt normalt! Du er "bare" gravid!! :legrine:

Godt å høre fra deg igjen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Håper du og får en strålende uke snuppa :klem:

~Belle~: Ja, håper matlysten kommer tilbake snart. Nå har jeg 'spist' nudler med brokkoli. Dvs; jeg har spist brokkolien, og pirka i nudlene... Hadde jeg tatt en gaffel nudler til hadde sikkert Prikken sparket alt opp igjen.. Ser ut som en liten spurv har pirka i skåla min :ler:

Leiababe: Ja, jeg har det veldig fint jeg. Men hadde ikke gjort så mye om matlysten kom tilbake snart da...

Madden: Så greit å høre at alt bare er heeelt normalt da :) Egentlig bør jeg vel bare være glad jeg ikke er skikkelig dårlig da. Ei venninne er 16-17 uker og spyr enda..

--------------------------------------

I dag har jeg stort sett gått rundt siden klokka 11...først møtte jeg mamma og pappa og har rusla rundt i sentrum med dem hele formiddagen. Spist litt mat og sånn da. Så kjørte de meg til jobb. Og da har jeg gått rundt der hele kvelden. Så nå er jeg rimelig trøtt og sliten. Og da jeg gikk rundt på jobb, fikk jeg innimellom vondt i ryggen...ikke konstant, men det stakk liksom litt og stålte nedover rumpa/låret..kjempefestlig..

Nå skal jeg slappe litt av på sofan før jeg må legge meg. Jobber tidlig i morgen :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleder meg å lese om dette altså Capri,jeg mener det av hele mitt hjerte! Tenker masse på deg,og sender gode tanker alltid din vei! Klem :klem: til en god venn!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Glow: Ja, jeg syns egentlig tida går rimelig fort jeg. Bare et par dager til 10 uker jo :) Har ikke hatt noe vondt i ryggen etter mandag kveld da. Ikke sånn at det er plagsomt ihvertfall. Og ja, jeg håper det snart blir bedre med matlysten.

Lilletrollet: Du er så god du snuppa :kyss:

Kjempekoselig å lese hilsenen din. Tenker masse på deg og :klem:

Eeyore: :klem:

Grace: Ja, tida går egentlig veldig fort syns jeg :)

-Alvildebrud-: Takk for koselig hilsen :klem:

Liljen: Ja, jeg håper snart matlysten kommer tilbake jeg og :klem:

Bizzy: Koselig å se deg her igjen :klem:

----------------------------------

Ble litt slitsomt med den mandagen ja. Har liksom null energi for tiden. Så det merket jeg veldig godt i går da. Var kjempetungt å stå opp. Og så hadde jeg vondt i hodet hele dagen. Og var kjempekvalm i kassen på jobb (satt hele dagen da) Så i lunsjen fikk jeg i meg tre flatbrød og en yoghurt...

Så da jeg kom hjem sov jeg litt på sofaen. Og senere på kvelden lagde Mannen suppe til oss :rødme:

I natt har jeg drømt så mye skummelt...hadde passet bra til en skikkelig grøsser da...så jeg er litt trøtt enda egentlig. Og da stod jeg ikke opp før i elleve tida...:Gjesp:

Må vel snart finne ut hva jeg skal spise i dag og. Så er det jobb hele kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt vi har omtenksomme menn i denne tiden. Må innrømme at det har blitt lite :humpe: i det siste, når fjeset er fullt av kviser, puppene er vonde og magen står som en ballong... :sjenert: Nesten bra vi har prøvd så lenge så vi har gjort unna litt på forhånd :ler:

Håper det går bra med deg på jobb ikveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...