Gjest Eyla Skrevet 16. juli 2007 #61 Del Skrevet 16. juli 2007 Det du forteller høres jo veldig positivt ut da. Så jeg fortsetter å krysse alt som krysses kan. Titter innom imorgen og sjekker...... Så må du bare ha masse lykke til!!!!!! Temker på dg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. juli 2007 #62 Del Skrevet 16. juli 2007 Masse lykke til i morgen snuppa! Håper på bedre tilbakemeldinger denne gangen. Og det tror eg bestemt at det blir og! Gla i deg snuppis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. juli 2007 #63 Del Skrevet 16. juli 2007 Lykke til imorgen Jeg har klokketro på at det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. juli 2007 #64 Del Skrevet 16. juli 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eyla Skrevet 17. juli 2007 #65 Del Skrevet 17. juli 2007 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. juli 2007 #66 Del Skrevet 17. juli 2007 Krysser armer og bein for deg i dag Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 17. juli 2007 #67 Del Skrevet 17. juli 2007 Lykke lykke til i dag. Jeg er helt sikker på at dette kommer til å gå kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #68 Del Skrevet 17. juli 2007 Da vi kom opp til haukeland i dag, fant vi fort ut hvor vi skulle være. Og da fikk jeg et skjema jeg måtte fylle ut først. Så ble det litt venting før vi fikk komme inn i et undersøkelsesrom. Ble først en del snakking. Spørsmål om alt mulig. Og så måtte de ringe bort for å få blodprøve-svarene. Da de kom, sa hun; Oy, her har det gått nedover...det har vært 7000 og nå er det bare 4000.... Men så så jeg det; hun leste tallene feil...hun hadde ikke sett på datoene, og bare antatt at det øverste tallet var den eldste prøven. Så 'dødsdommen' ble omgjort til håp om at dette skal gå bra, for verdiene var nesten doblet på bare noen få dager :juhu: Så var det tid for å sitte i den kule stolen da. Og siden skjermen stod vendt fra meg, kunne jeg ikke se så mye.Først nevnte hun at det var veldig lite å se da... ...men så kunne hun se at slo!!! Og da fikk Mannen komme å se og da.Og alle tre(to sykesøstre og mannen) stod og pekte på skjermen og lurte på om jeg og så det...noe jeg ikke gjorde først, for jeg lå litt langt nede i forhold til skjermen, bedre å se det fra de andres vinkel. Og hver gang jeg bevegde meg litt, flytta det seg på skjermen. Men jeg så det såvidt jeg og, men ikke såbra som de andre... Noen som har sett episoden med Friends hvor Rachel ikke ser babyen på UL??? Sånn følte jeg meg i dag... Hun mente jeg bare var rundt 5 uker da, for Prikken var bare 3 mm lang. Men det viktigste er at alt så bra ut og at vi kan reise på ferie med gode nyheter :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 17. juli 2007 #69 Del Skrevet 17. juli 2007 Så herlig at alt sto bra til med den lille i magen Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eyla Skrevet 17. juli 2007 #70 Del Skrevet 17. juli 2007 Å SÅ HERLIG CAPRICORN, NÅ BLE JEG GLAD NYYYT FERIEN DIN DU111111 STOOOOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 17. juli 2007 #71 Del Skrevet 17. juli 2007 Nå ble jeg glad og rørt på deres vegne! :rødme: Oi oi, lykke til på ferien!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 17. juli 2007 #72 Del Skrevet 17. juli 2007 åå, dette var bra! Nå kan du senke skuldrene og nyte ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. juli 2007 #73 Del Skrevet 17. juli 2007 Nå ble jeg virkelig glad og lettet Da kan vi fortsette å være gravide sammen :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. juli 2007 #74 Del Skrevet 17. juli 2007 Vil bare si hei og ønske deg lykke til. Ser vi har termin samme dag! Krysser fingre for både deg og meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 17. juli 2007 #75 Del Skrevet 17. juli 2007 Så flotte nyheter!!!! Har tenkt sånn på deg idag!!!! Å, nå ble jeg jammen glad!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. juli 2007 #76 Del Skrevet 17. juli 2007 Å, nåååååå ble jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. juli 2007 #77 Del Skrevet 18. juli 2007 Så fantastisk gode nyheter!!! Det var utrolig trasig at du måtte vente så lenge, og få det så mange unødvendige og trasige overraskelser! Men nå som alt ser bra ut og dere har sett hjerteaksjon og alt så må du bare nyyyyyyyte!! Det er jo slett ikke uvanlig at fostere utvikler seg litt i rykk og napp..så å bli satt tilbake eller frem noen dager når du er rundt 5-6-7 uker det har ikke mye å si altså! Nå må du senke skuldrene og nyyyte ferien og det lille mirakelet i magen! :rødme: Tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 23. juli 2007 #78 Del Skrevet 23. juli 2007 Hvordan går det med den nygravide Capricorn? Tenke rpå deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. juli 2007 #79 Del Skrevet 23. juli 2007 Innom og klemmer litt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. juli 2007 #80 Del Skrevet 24. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå