Gå til innhold

Miracles Do happen :-)

~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Det du forteller høres jo veldig positivt ut da.

Så jeg fortsetter å krysse alt som krysses kan.

Titter innom imorgen og sjekker......

Så må du bare ha masse lykke til!!!!!!

Temker på dg......

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til i morgen snuppa! :klem:

Håper på bedre tilbakemeldinger denne gangen. Og det tror eg bestemt at det blir og!

Gla i deg snuppis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke lykke til i dag. Jeg er helt sikker på at dette kommer til å gå kjempe bra :tommel::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi kom opp til haukeland i dag, fant vi fort ut hvor vi skulle være. Og da fikk jeg et skjema jeg måtte fylle ut først. Så ble det litt venting før vi fikk komme inn i et undersøkelsesrom. Ble først en del snakking. Spørsmål om alt mulig. Og så måtte de ringe bort for å få blodprøve-svarene. Da de kom, sa hun;

Oy, her har det gått nedover...det har vært 7000 og nå er det bare 4000....

:overrasket:

Men så så jeg det; hun leste tallene feil...hun hadde ikke sett på datoene, og bare antatt at det øverste tallet var den eldste prøven. Så 'dødsdommen' ble omgjort til håp om at dette skal gå bra, for verdiene var nesten doblet på bare noen få dager :juhu:

Så var det tid for å sitte i den kule stolen da. Og siden skjermen stod vendt fra meg, kunne jeg ikke se så mye.Først nevnte hun at det var veldig lite å se da...

...men så kunne hun se at :hjerte: slo!!!

Og da fikk Mannen komme å se og da.Og alle tre(to sykesøstre og mannen) stod og pekte på skjermen og lurte på om jeg og så det...noe jeg ikke gjorde først, for jeg lå litt langt nede i forhold til skjermen, bedre å se det fra de andres vinkel. Og hver gang jeg bevegde meg litt, flytta det seg på skjermen. Men jeg så det såvidt jeg og, men ikke såbra som de andre...

Noen som har sett episoden med Friends hvor Rachel ikke ser babyen på UL??? :ler: Sånn følte jeg meg i dag... :ler:

Hun mente jeg bare var rundt 5 uker da, for Prikken var bare 3 mm lang. Men det viktigste er at alt så bra ut og at vi kan reise på ferie med gode nyheter :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Vil bare si hei og ønske deg lykke til. Ser vi har termin samme dag! Krysser fingre for både deg og meg :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madden

:legrine::legrine::legrine: Så fantastisk gode nyheter!!! Det var utrolig trasig at du måtte vente så lenge, og få det så mange unødvendige og trasige overraskelser! Men nå som alt ser bra ut og dere har sett hjerteaksjon og alt så må du bare nyyyyyyyte!! :tommel::klem:

Det er jo slett ikke uvanlig at fostere utvikler seg litt i rykk og napp..så å bli satt tilbake eller frem noen dager når du er rundt 5-6-7 uker det har ikke mye å si altså! Nå må du senke skuldrene og nyyyte ferien og det lille mirakelet i magen! :rødme:

Tenker masse på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...