Gå til innhold

Miracles Do happen :-)


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow! Så fiiin mage! :)

Trur min er omtrent like stor, forresten... :ler:

La ut bilde av min i db mi no, så kan du sjå sjølv. ;)

Takk :klem:

Tror nok min er litt større enn din da ;)

Men alle sier at jeg ikke er så stor da. Har stort sett bare fått magen :)

Og nå er jo det bildet snart to uker gammelt da. Hadde tenkt å ta på 34+0 og, men dagene går så fort at det bare forsvant...skal ta på torsdag når jeg er 35 uker da ;)

Her var det lenge siden jeg hadde vært.... Fiiiin mage :)

Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiin mage!!! :rødme:

Måtte ile inn i galleriet og mimre litt over min egen mage..så at jeg hadde lagt ut bilde av magen i uke 34! De var rimelig jevnstore egentlig!! Åååå..nå savner jeg litt magen min... :fnise:

Tenk at du er høygravid da Capricorn!! :dåne: Jeg synes det svangerskapet ditt har gått så innmari fort! vet ikke om du selv føler det på samme måten men..! :ler: Ikke lenge igjen nå! Jeg rakk aldri å bli tung og lei..siden lillemann kom i uke 36+6... blir spennende å se om du får før eller etter termin! Snart på tide med en tippeliste?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin du er!

Flott babymage :)

Takk :)

Forresten - funka det helt greit å legge ut bildet? Jeg har nemlig hatt problemer med det i det siste...

Det fungerte veldig greit å legge inn bilder da. Jeg har aldri lagt inn bilder før, men hadde ingen problemer det da.

Så flott mage du har!!!!! :hjerte:

Takk :)

Så fiiiin mage!!! :rødme:

Måtte ile inn i galleriet og mimre litt over min egen mage..så at jeg hadde lagt ut bilde av magen i uke 34! De var rimelig jevnstore egentlig!! Åååå..nå savner jeg litt magen min... :fnise:

Tenk at du er høygravid da Capricorn!! :dåne: Jeg synes det svangerskapet ditt har gått så innmari fort! vet ikke om du selv føler det på samme måten men..! :ler: Ikke lenge igjen nå! Jeg rakk aldri å bli tung og lei..siden lillemann kom i uke 36+6... blir spennende å se om du får før eller etter termin! Snart på tide med en tippeliste?! ;)

Ja, nå begynner magen å bli stor :ler:

Var innom jobben i dag og fikk høre at; nå begynner du virkelig å se gravid ut ;)

Men de syns det begynte å bli på tide med bare fem uker igjen da :ler: De har jo hele tiden sagt at jeg ikke er noe stor i det hele tatt.Men jeg har jo ikke så mange cm i høyden å fordele det på da..

Syns det har gått vanvittig fort jeg og. Skjønner knapt hvor dagene og ukene har blitt av.

Jeg tipper iallefall på ei lita :babyjente: og hun kommer 1. mars!! :)

Skal få lagd ei tippeliste ja ;)

Åh, da vil jeg også tippe!

Da tipper jeg gutt, da, for å få litt likevekt. Og han kommer 17. mars :)

Så det så.

*notert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, enda mer magebilder! :hoppe:

Kjempefin! Ser tydelig forskjell fra uke 33 synes jeg :jepp:

Men det er jo nå babyen virkelig vokser da.

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefin og stor mage du har capri :)

Hvordan er det å være høygravid? Har ikke vært her på ei stund så jeg har ikke fått med meg så mye. Jeg vil gjerne tippe nå guller kommer. Hmm..tipper 17.mars jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, enda mer magebilder! :hoppe:

Kjempefin! Ser tydelig forskjell fra uke 33 synes jeg :jepp:

Men det er jo nå babyen virkelig vokser da.

Ha en fin helg!

Takk :) Ja, den har nok blitt litt større på to uker ;)

Men jeg tror ikke jeg har gått opp så veldig mye selv da.

kjempefin og stor mage du har capri :)

Hvordan er det å være høygravid? Har ikke vært her på ei stund så jeg har ikke fått med meg så mye. Jeg vil gjerne tippe nå guller kommer. Hmm..tipper 17.mars jeg :)

Takk :) Jeg stortrives med å være høygravid jeg :)

Du vil ikke tippe kjønn og da?? Lille Prikken i magen har nemlig nektet å vise seg frem...og da har vi hatt 4 UL'er hvor vi har spurt om kjønn (mannen er nysgjerrig nemlig..) men det har vært umulig å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Magen 35+0

Så flott mage!!!

:sjenert: Tror vi har ganske like store jeg... og jeg er hele 20+0 i dag.. Hvor skal dette ende :ler:

Tenk nå er du jo snart ferdig!!! Nyt den siste tiden med mage! Du kommer helt sikkert til å savne den etterhvert ;) I allefall når huleboeren blir mobil og det hadde vært greit å vite hvor de var til enhver tid uten å måtte ha øyne i nakken også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og vil være med og tippe!

Eg heller litt mellom 13. og 14. Jenta kommer vel natt til 14. kan eg tenke meg.

Så det blir 14. mars på meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...