Gå til innhold

Miracles Do happen :-)


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott det står fint til med prikken :) Gøy å få se den lille enda en gang da :)

Håper du får en super helg.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs N: Ja, det blir veldig spennende å se hva det blir da :)

Imli: Nei, lille Prikken er visst ikke så veldig glad i å vise seg frem da :ler:

Alltid veldig deilig når alt ser bra ut på UL ja. Veldig betryggende å vite at gullet mitt har det bra der inne.

Silvius: Ja, alt ser bra ut med lille rampeungen vår ;)

Linn3c: Ja, det skal ikke være greit. Hadde ikke trodd det skulle være såå vanskelig å få vite hva som skjuler seg der inne :ler:

Liljen: Ja, det er veldig betryggende å få se at Prikken har det fint der inne da. Og veldig morro at vi får se h*n enda en gang.

Linn3c: Takk for gratulasjon :)

----------------------------------------

31 uker :overrasket:

Tida går jo så fort at jeg greier nesten ikke holde følge. Gleder meg til neste fredag når det er UL igjen. Håper alt fremdeles ser ok ut ang vannmengden da. Men det kunne visst variere fra dag til dag...til og med variasjoner i løpet av dagen. Men det var sjelden det gikk veldig mye ned eller opp da. Er ihvertfall veldig greit at de sjekker nøye da.

Har besøk av søstrene mine denne uka. Koselig det da. De får ikke hybelen sin før til helga, så da bor de her nå. Har ikke skjedd så voldsomt mye den siste uka egentlig. Jeg slapper av, rydder litt, vasker klær, kjører hit og dit (kjører søstrene mine, henter Mannen på jobb osv) Syns jeg gjør noe hele tiden egentlig. Så i dag har tatt helt pause. Har ikke gjort noenting hele dagen. Bekkenet krangler en del for tiden. Kommer nok av at jeg ikke gjorde noe særlig i jula, og plutselig gjør jeg masse og reker rundt både her og der.

Må vel snart få gjort litt i dag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en kjapp klem! Jeg har falt litt av lasset, men jeg sniker på deg innimellom ;) Håper du har det bra, vennen :klem:

Vi har det supert! Maia skravler og Felix vokser som et uvær. Han er av et annet kaliber enn søstra og kommer til å ta henne igjen på veksten innen påske. Storspist, gulper så og si aldri - det må da bare sette sine spor! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

33 uker :overrasket:

Her går alt bare bra. Var på UL sist fredag. Og da så alt bare bra ut. Så nå trenger jeg ikke opp dit på kontroll igjen. Så nå blir det bare hos lege/jordmor de siste ukene. Skal til..lege..:klø: i morgen. Skulle vært til jordmor i forrige uke, men den timen ble avlyst, og tror jeg har fått time hos lege istedenfor. Ikke at det har noe å si da.

Ikke fikk vi sett kjønn heller. Prikken begynte å snu masse på seg da vi satt og venta. Så jeg sa til Mannen at nå driver h*n og snur seg så vi ikke skal få sett noe i dag heller. Og heeelt riktig...legen greide ikke komme ordentlig til engang :ler:

Ellers er det ikke så mye som skjer. Har begynt å få på plass enda mer ting da. Kjøpt bilstol. Så da har vi det, seng og vogn av de store tingene. Mangler stellebord da. Ordner seg nok det og. Føler jo jeg har god tid. Men det er jo bare max 9 uker igjen :overrasket:

Sover dårlig om nettene da. Blir liggende våken i timesvis før jeg sovner. Og når jeg har sovet en liten time eller to, må jeg opp på do igjen :roll: Så jeg er veldig glad jeg ikke jobber for tiden. Da hadde jeg vært totalt utslitt ihvertfall...eller kanskje jeg hadde fått sovet på nettene da :klø:

Nei, på tide å få gjort noe her hjemme nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

40 dager til termin :hoppe:

Er det ikke da man kalles høygravid tro :klø:

Ellers er alt bare her da. Skjer ikke så mye egentlig. Dagene bare flyr. Syns jeg har noe å gjøre hele tiden jeg. Kanskje fordi ting går litt tregere nå :ler: Rydder og ordner hjemme. Vasker klær. Slapper av med bok/film på sofaen. Vasker litt her og der. Noen dager går med til shopping (tror vi har det meste på plass nå) Så er jeg litt med søsknene mine (de er her hver tirsdag. i dag skal jeg til søstrene mine) Så har jeg bakt boller. Og i dag har jeg skaffet 'legetime' til bilen min. Må få den godkjent i løpet av mnd. Noen småting som må fixes. Nå skal jeg spise litt. Så er det vel på tide å stikke til søstrene mine. De skulle trene etter skolen. Litt småtrøtt i dag. Fikk ikke sove før rundt fem i natt. Hadde en helt grusom halsbrann. Godt å kunne sove litt lenge da.

På tide å redde maten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er ikke sikker på om jeg får dette til da men...:sjenert:

33+0 ;)

post-4796-1202228477_thumb.jpg

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Så fiiin mage! :)

Trur min er omtrent like stor, forresten... :ler:

La ut bilde av min i db mi no, så kan du sjå sjølv. ;)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...