Gå til innhold

Miracles Do happen :-)


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Suri: Ja, det er en veldig sjenert liten baby ;) Men nå er det jo ikke så lenge til vi vet hva det er som har gjemt seg i magen da ;)

Lilletrollet, Silvius, Jolie og Linn3c: *notert*

Jinx: Syns tida har gått superfort jeg. Syns jeg nettopp stod der med en svakt positiv test :ler:

Bizzy: Takk. Stortrives med magen jeg, og kommer nok helt sikkert til å savne den når den er borte ja. Så nå skal jeg bare nyte den siste tiden. Er jo så kort tid igjen at det kan jo egentlig skje når som helst da..

Lurer litt på hva Prikken har holdt på med i natt...er kjempe-øm i høyre ribbein..:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å her var det lenge siden jeg hadde vært! Så fin mage du har fått! man ser helt tydelig at det ligger noen der inne :jepp: :jepp:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir disse ukene av da :klø:

37 uker :hoppe:

Imli, Reka og Veslo: :klem:

Har visst helt glemt å oppdatere fra sist jordmortime. Var der i forrige uke. Og alt ser fremdeles bare bra ut. Blodtrykk på 124/74, vekt +10, s/f mål helt på gjennomsnittet og urinprøven var helt fin. På ødem skrev hun 0-1 da. Men vil ikke akkurat si det er noe særlig..ringen satt litt fast for en gangs skyld liksom. Men tror det kom mer av at jeg ble kald da jeg gikk bort dit, og fikk litt blod i fingrene igjen da jeg kom inn. Nå er den nemlig veldig løs igjen :ler:

Har fått en del mer kynnere da. Noen er litt vonde med menssmerter og vondt i ryggen. Hadde det natt til lørdag i hvertfall. Og da jeg stod opp kom det en del slim med litt blod i. Det kom litt utover dagen og, men så var det stopp. Helt til jeg stod opp i går. Da var det en del igjen, med blod i. Og litt brunt utover dagen. Så var det på'an igjen i dag da, med blodig slim når jeg stod opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du hadde tegningsblødning? Da er det nok ikke lenge igjen før det blir fødsel på deg :) Jeg fødte fem dager etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imli: Syns kynnere og litt blod bare er spennende jeg :lol:

Ihvertfall et tegn på at det ikke er så lenge til det skjer noe ;)

Jolie: Ja, det kan jo være tegningsblødning. Kom en del i dag og når jeg stod opp. Masse slim med blod i... :sprettoy: Så kommer det litt utover dagen og, men ikke noe særlig da. Litt brunt og sånn..

Har og begynt med en del kynnere på kveldstid. Magen blir hard både tidt og ofte. Enkelte ganger er det litt ubehagelig (blir jo nesten bittelitt anpusten..) Men er ikke vonde da.

Begynner ihvertfall å skje ting. Men jeg tar livet med ro jeg...er jo leeenge til termin enda...:sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakka med Føden eller jordmor om slimet og blodet?

Eg har forresten masse kynnarar allereie, ikkje så kjekt, men det er kroppen som trener på fødselen, så det er til eit godt formål ;)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snakket med hverken føden eller jordmor nei. Kommer liksom bare en del akkurat når jeg står opp. Så er det ikke så mye utover dagen. Tenkte å ta det på legetimen på onsdag. Er det meningen at jeg skal ta kontakt med noen egentlig?? :klø:

Uvitende førstegangs som tar det hele med veldig stor ro...:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt sov jeg dårlig igjen..:Gjesp:

Dvs, jeg sov godt noen timer. Men så måtte jeg på do i fem tiden. Og da kom det masse blodblandet slim igjen :eeeh: Og etter det lå jeg med kynnere som var såpass vonde at jeg ikke fikk sove :roll: Og endte opp med å måtte ofte på do i tillegg. Så ble ikke så god søvn da nei. Men fikk meg en time eller to med søvn utpå morgenen da. Håper det ikke blir sånn i natt og.

Og i dag har ryggen og bekkenet vært kjempekranglete da...gjør liksom vondt uansett hva jeg gjør... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så stor og fin mage!

Håper du sover veldig godt nå og har gjort det i heile natt!

:klem1:

Ja, den begynner å bli stor nå :rødme:

Sov egentlig veldig godt i natt. Hadde noen do-turer, men sovna fort igjen når jeg la meg. Men så begynte disse vonde kynnerne etter at jeg hadde vært på do i ni tida. Så da fikk jeg ikke sove lenger...:sjenert:

Så fiiin!! Tenk nå er du godt innenfor termin også!! :)

Ikke lenge igjen nå! :klem:

Takk :)

Ja, nå er det ikke lenge igjen da. Max 5 uker ;)

Eg syns du skal ringe føden, eg. Fortelje kva som skjer og spørje kva du skal gjera. :)

Vet ikke om det er så mye å gjøre egentlig. For kynnerne (med menssmerter og ryggvondt) gir seg jo når jeg står opp. Men hvis jeg f.eks ligger på sofaen og ser på tv, så begynner det igjen :roll:

Men jeg lurte virkelig på om jeg burde ringe og høre med dem i dag tidlig da.. Får se hvordan det blir i natt/morgen tidlig.

Kommer fremdeles blodblandet slim ut da. Ikke hele dagen. Men sånn litt innimellom. Spesielt på morgenen...og hvis jeg har vært ute og gått litt...eller lagt på sofaen med kynnere en stund... :tunge1:

Har lest om svangerskapskløe og sånn, så nå føler jeg det klør overalt...dvs, det klør jo, men det kommer nok mer av av jeg tenker på kløe enn at det faktisk klør... :sprettoy:

Som når noen nevner lus...da begynner jeg slltid å klø i hodet...:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...