Gå til innhold

Miracles Do happen :-)


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Jeg fødte nøyaktig to uker før termin, så jeg ser for meg at ting skjer her snart!!! Hadde også masse kynnere, og en påfølgende rask og relativt lett fødsel....

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null søvn siste timen :roll:

Kynnere hvert tiende minutt som gjør at jeg ikke får sove. Skikkelige menssmerter og kjennes ut som noen prøver å pirke ut ryggraden med pinsett eller noe.. :roll:

Får sitte litt her og se om det roer seg litt, så kanskje jeg greier å sovne igjen etterpå..:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, eg var innom FB'en din og såg bildet ditt. Eg luuuurer på om eg skal ta og endra tippingsen min, eg... Og med tanke på alle teikna du har fortalt om her, så trur eg gjerne at HAN kjem litt før enn eg har tippa før. Viss eg får lov å endra tippingsen min då.. :sjenert:

Eg trur :babygutt: kjem skotårsdagen! 29. februar! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn3c: Har forandra tippinga di ;)

Har ikke fått sove noe særlig mer nei (fikk sove litt i elleve tida)

Lå våken til litt over åtte. Fremdeles ti minutter mellom takene. Så da gadd jeg ikke mer og stod opp. Fikk i meg litt mat. Holder på enda med vonde tak. Fremdeles rundt ti minutter mellom hver. Er type sterke menssmerter...så er ikke så sikker på at det er 'bare' kynnere lenger. Men venter jo på at det skal ta seg opp, og bli mye mye vondere. Er skikkelig vonde mens de holder på, men syns de varer litt kort tid. Og da er det ikke så ille...

Hvor vondt bør jeg egentlig forvente at det skal bli...?? :klø:

Kommer stadig ut blodig slim da, så noe effekt har de vel..:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, det er det som er med internett: ein kan ikkje sjå kvarandre og symptoma og høyra pusting og slikt, så det er derfor eg held fast på at du bør ta ein telefon til KK. ;) Dei kan alt med fødsel, slim og kynnarar/rier så mykje betre enn alle oss her på KG... Det kostar ikkje SÅ mykje å berre ringja. Dei forstår jo at førstegongsfødande ikkje kan vita alt... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt opp dit da, i ni tida i dag tidlig. Men det er jo ti minutter mellom, og de varer ikke så lenge. Så fikk beskjed om å ta en dusj, spise litt og se det an. Er jo lenge til termin enda, så kan jo dabbe helt av. Så skulle jeg heller ringe igjen om det tok seg opp.

Nå gjør de vooondt da. Men varer jo kjempekort, så føler jeg har god tid enda ;) Tror ikke de varer et halvt minutt engang. Men kommer ofte nok til at det er plagsomt da..:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Ikke for å ta motet fra deg, men jeg hadde det sånn i noen døgn, og uten at de var særlig effektive. Ikke slit deg ut! Om du ikke får sove pga takene, så ring føden igjen. Det er lov å mase ;) Jeg fikk til slutt riestimulerende drypp (og sovna med en gang epiduralen ble satt for jeg var så sliten) og det synes jeg i grunnen jeg kunne fått et par døgn før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capri har bedt meg om å meddele det store budskapet!

Denne sms'n tikket inn på morgenkvisten;

Ble null søvn i natt Ringte føden halv 2.

Mn fikk beskjed om at riene måtte bli mer regelmessige.

La oss, og da va det 5 min mlm hver. Så ringte igjen kl 3.

Fikk beskjed om å komme. Da va d 4 cm.

Og plutselig va d 9,5 cm ingen smertelindring.

Og no får gulljenta mat av mamman sin

2840 gram

45 cm

Lita og helt perfekt herlig

Gratulerer så mye med en lita og perfekt jente, som jeg kan bekrefte at har fått en veldig fint navn også!

:babyjente:

:legrine:

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer masse til deg og ~Capricorn~mannen! Endelig er prinsessa deres her,og hun har jo et nydelig navn :babyjente::hjerter_rundt:

Gleder meg til oppdateringer og kanskje bilde!

Nyt tiden fremover vennen!

Stoor klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...