Gå til innhold

Miracles Do happen :-)

~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Er vel fra uke 24 de KAN overleve...med masse hjelp. Og fra 27+0 er detvel 90% sjansje for at de vil overleve :) Jeg fikk ihvertfall opp 13.desember som den magiske grensa der 9 av 10 overlever.Og da var ejg jo 27+0.

Men nå er jeg jo plutselig 28+1...lurer på hvor ukene blir av jeg. Går jo bare superfort jo :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men Prikken har fått grei beskjed om å holde seg der inne til ihvertfall midten av februar...ellers rekker jeg aldri å gjøre alt jeg skal ;) Må få litt tid til å handle inn ting vi trenger og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God Jul! :tree:

Grattis med vogna i hus! Jeg syns det er SÅ vanskelig å finne vogn..

(og den må ha svingbart/svingbare forhjul)

Godt jeg enda har goood tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!

Jeg har ikke fått med meg at du er gravid!

Bedre å gratulere sent enn aldri... :fnise: Guuuuri nå ble jeg glad!

ENDELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei på deg!

Jeg har ikke fått med meg at du er gravid!

Bedre å gratulere sent enn aldri... :fnise: Guuuuri nå ble jeg glad!

ENDELIG!

Takk :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå går det unna her. Bare ti uker igjen, og jeg syns de første 30 har sust avgårde. Har jo liksom ikke hatt tid til å bare sette meg ned og nyte det hele da. Syns det har vært noe hele tiden. Men nå er ihvertfall jula ferdig da. Så da kan jeg konsentrere meg om å få det fint og koselig her hjemme. Shoppe inn det vi mangler og ordne alt så det er klart til Prikken kommer. Gleder meg :smilbla:

Hatt ei fin jul da. Men formen kunne bedre... Sånn i forhold til graviditeten har jeg det bare supert da. Stortrives med magen..som jeg syns har vokst masse i jula :ler: Men på lillejulaften ble jeg syk da. Skikkelig slapp. Hadde ikke feber da, men var bare slapp og helt tett i nesa. Skikkelig snørrunge :fnise: Skikkelig slapp julaften og. Og enda værre igjen 1.juledag. Så Mannen var ordentlig heldig da...han var jo bare hjemme fra lillejulaften til 2.juledag...og jeg var bare slapp hele tida...greide å smitte ham gjorde jeg og...så han ble syk da han kom tilbake her og skulle jobbe igjen... :sjenert: Jeg greide visst å smitte ene søstra mi og, og pappa som ikke har vært syk så lenge han kan huske... :sjenert:

Men jeg hadde det koselig i jula da. Spist masse god mat. Altfro mye enkelte ganger...:fnise: Merker det ikke er så veldig god plass i magen lenger. Når jeg spiser masse greier det liksom aldri å synke ordentlig.

Jeg var jo hjemme til nå over nyttår. Kom tilbake i går da. Nyttårsaften var bare stille og rolig. Søsknene mine skulle ut en tur da. Så jeg kjørte dem. Men før den tid fikk vi sendt opp litt raketter og sånn i tolv tiden.

Ellers er det ikke så mye som skjer egentlig. Masse liv da. Lille Prikken min er skikkelig vrang med sparkene...:ler: Hver gang noen andre i familien skulle prøve å kjenne ble det helt stille. Men vi greide å lure h*n litt da. Så de fleste fikk kjenne litt da. Og om nettene er det helt turbo da. Liker ikke når jeg legger meg på sida. Da blir det visst litt trangt eller noe, for da er det en voldsom dytting i sidene :ler:

Kjennes nesten ut som h*n prøver å dytte seg ut av magen :)

I morgen har jeg time på sykehuset da. Hadde fått en time på Poliklinikken for gravide. Så tipper det er pga morkaka. Stod ingenting om hvorfor. Men vet de ville ha meg tilbake rundt uke 30 siden morkaka lå foran og ned over utgangen. Så tipper det blir UL i morgen igjen da. Mannen har litt lyst å finne ut hva det blir da...men jeg er litt uikker...vi har jo greid å vente så lenge nå, og det er jo veldig spennende å ikke vite det da. Så vi får se hva det blir til. Kan jo være Prikken vil være rampete i morgen og ;)

I dag har jeg fått gjort litt her hjemme da. Rydda bort jula bl.a. Og fått vasket masse klær. Nå skal jeg bare rydde litt på kjøkkenet før jeg skal slappe av på sofaen. Mannen kommer ikke hjem fra jobb før om en times tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på UL i dag. Og alt ser bra ut med Prikken. Vokser som h*n skal inni der. Lå akkurat på gjennomsnittet på vekstestimeringa. 1,6 kg nå :)

Var litt 'lite' vann da. Normalen ligger på alt fra 4 til 24 (aner ikke hvordan de måler det jeg..) og vi lå på 9 nå. Så det var ikke for lite liksom, men var heller ikke mye.. Så da ville hun ha meg tilbake igjen om to uker for å sjekke hvordan det ser ut da. Greit å følge med på at det ikke blir så mye mindre. Så da får vi se Prikken enda en gang :hoppe:

Jeg tenkte jo mest på at nå er det like greit å ikke vite kjønn, for nå er det jo så nærme termin at når vi har holdt oss så lenge, greier vi holde ut de siste ukene og. Men Mannen er jo bare såå utålmodig da. Så han spurte om det gikk an å få vite kjønn...

Og fikk vi vite hva det blir......

:ler:

Neeeeiiiida.......:fnise:

Prikken hadde lagt seg sånn til at hun ikke greide å se det ordentlig :ler:

Så vi får nok en rampeunge. Har begynt med fantestreker allerede, så det lover jo godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med UL da! Har du noen formening selv om hva det blir eller? Jeg er ikke sikker på om jeg vil vite neste gang. Det er jo spennende å vente i spenningen liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tipper vel mest på jente begge to da. Mannen har sagt jente hele tiden. Mens jeg hadde en liten periode der jeg trodde mest på gutt. Men etter ordinær UL har jeg egentlig tenkt mest på jente.

Men det spiller jo absolutt ingen rolle da :) Og det er jo veldig spennende å ikke vite noe da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...