Gå til innhold

Miracles Do happen :-)

~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg at jeg har fått gjort en del i dag :smilbla:

Har rydda hele soverommet (var veldig mye rot der...) Har liksom ikke blitt gjort så mye der siden flyttinga. Så det lå hauger med rene klær langs alle veggene (kommer av at Mannen hadde blokkert skapdørene med sine rene klær..og jeg har ikke giddet å flytte dem..) Så da har det bare hopet seg opp :ler:

Men nå har jeg Fått rydda bort alt, snudd og flytta på senga så den ikke skal stå så nærme skapene, og hengt opp gardiner. Ble litt koseligere enn bare rullegardinene.. Så har jeg skifta sengetøy. Eneste vi MÅ få gjort en gang er å male rommet da. Limegrønt er forsåvidt greit det...men da vil jeg heller ha det på f.eks gardiner/sengetøy eller sånne ting som man kan bytte enkelt farge på. Ikke på veggene... Men det får bare være sånn så lenge.

Nå har jeg fått satt på både vaskemaskin og oppvaskemaskin, og dradd en tørrmopp over gulvet i stua...fått vekk litt hybelkaniner. Så nå skal jeg slappe av litt på sofaen :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke akkurat gjort så mye denne helga. Har jo vært mye bra sport på tv da (skiskyting og håndball) Og siden bekkenet har kranglet litt de siste dagene, har jeg ikke giddet å stresse. Skal gjøre litt etter håndballkampen i dag da. Må ta badet ihvertfall. Og så skal jeg hente lillesøs. Hun kommer på besøk et par dager nå. Blir koselig det.

Og i går hadde vi besøk av bror min. Han og Mannen fikk skifta dekk på bilen. Så lagde vi noe mat og slappa av med film.

Ellers er det ikke så mye som skjer her egentlig. Kjempedeilig med masse bevegelser fra Prikken da. Hvis jeg ligger på ryggen og legger meg over på siden, er det noen voldsomme snu-operasjoner inni der :ler: Og legger jeg meg tilbake på ryggen, og så på sida igjen, er det masse snuing igjen. Og litt spark i den sida som ligger ned.. Akkurat som Prikken blir litt irritert over at jeg skifter stilling :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veslo: Ja, syns jeg kunne huske at du og hadde 15. :)

Blir spennende å se når Prikken bestemmer seg for å komme da ;)

Epona, Bizzy og MrsN: :klem:

--------------------

Ødelagt i bekkenet i dag.. :sjenert: Men det er vel ikke annet å forvente egentlig. Blitt mye gåing de siste dagene. I dag har jeg, lillesøs og brodern vært på ikea. Fått unna litt julegaver. Og så ble det litt dill til meg selv da. Fant ikke alt jeg ville ha, men det er ikke noe stress. Var veldig rolig der i dag da. Men tviler på det blir det resten av førsjulstiden. Så får heller ta en tur igjen til neste år.

Og etter ikea ble det litt senter-tråkking. Lillesøs har svart belte i shopping... Brodern stakk etter ei stund da (hadde planer) Jeg shoppa ikke akkurat så mye da. Men fant noe til Prikken i kjønnsnøytrale farger. Så får heller ta opptelling etterhvert, så jeg ser hva vi mangler. Har en del, men er i mange forskjellige str. Ikke noe jeg stresser med før jul ihvertfall.

Og så reiste vi hjem til meg, spiste noe mat, og så kjørte jeg lillesøs til bussen igjen. Blir vel ikke så lenge til jeg reiser hjem til jul jeg heller. Ser ikke helt poenget med å være her når Mannen må jobbe hele tida..kan heller reise hjem og bake julekaker med familien (lillesøs sitt forslag)

Må bare få gjort unna julegavene før helga. Hvertfall svigers, siden de må sendes..og jeg aner ikke hva jeg skal finne på. Mannen er ikke så veldig hjelpsom med forslag heller da. jaja, det ordner seg nok i år og. I morgen skal jeg ikke gjøre noe særlig ihvertfall. La bekkenet hvile litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glow, Linn3c, Angelou, Lubelillen og Imli :klem:

Joda, jeg prøver å ta vare på bekkenet. Har blitt en god del gåing og styr den siste uka. Så er litt vondt. Men går liksom greit da. Er ikke i nærheten av så vondt som det var etter litt jobb. Men enkelte dager når jeg står på badet og skal kle av meg, sliter jeg litt med hvordan jeg skal få det til :fnise: Står og lurer på hvordan i alle dager jeg skal greie å løfte opp foten så jeg får av buksa :ler: Og enkelte dager må jeg nesten løfte foten opp og sette den nedi skoen. Men alt i alt syns jeg ikke det er så ille da.

Nå har jeg ihvertfall fått litt kjøretrening da. Blir litt uvant når man plutselig skal kjøre i by og på motorvei når man omtrent ikke har kjørt de siste 6 årene. Men det kommer seg :smilbla:

Jeg og brodern reiser nok hjem på tirsdag tenker jeg. Mannen må nok bli igjen litt lenger og jobbe. Så satser på at han kommer hjem lillejulaften.

Og denne uka gikk jeg innom trygdekontoret og. For har ikke fått noe penger utbetalt etter at jeg fikk lønn fra jobb i slutten av oktober. Og da viste det seg at sjefen hadde vært litt treg med å sende inn papirene på svangerskapspengene. Og det er jo greit nok det, jeg ville bare vite at det faktisk kommer penger. Så nå kommer det nok inn i morgen. Men så har jeg ikke fått noe for den tiden jeg var sykemeldt heller...for der manglet trygdekontoret noen papirer.. :sjenert: Hvorfor kan de ikke bare gi beskjed om det da, så jeg kunne ordnet det med en gang. Så da ble det litt frem og tilbake til jobben og sånn og. Men nå skal alt være i orden.

Snart ferdig med julegavene og. Bare litt smådill igjen nå.

I dag reiste Mannen og jeg til BarnasHus. Så nå har vi vogn :hoppe: Ble en Teutonia Mistral. Mannen ville ha den i svart da, men de hadde bare mørkeblå igjen. Men den er fin den og. Var ikke en vogn jeg i utgangspunktet hadde tenkt på. Men veldig greit når det var 40% avslag da ;) Og uten at Mannen visste hvilke vogner jeg hadde sett på på nettet, fant han denne og sa at den syns han var fin ;) Så da var vi jo egentlig enige da.

Nei, på tide å gjøre litt her. Må få gjort litt her før jeg reiser hjem til jul. Vaske litt klær jeg skal ha med meg og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med vognkjøp!!!! Har hørt mye postivt om den vognen ;)

Nitti dager kommer til å fly avgårde!!! Det er eventuelt de ekstra dagene utover de "planlagte" 90 som blir lange :sjenert:

God tur hjem, og om du ikke kommer innom her igjen før jul;

GOD JUL!!!

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god :klem: !!

Så trasig at bekkenet er så skralt! Det er utrolig hemmende! Jeg måtte planlegge nøye og rasjonere aktivitetene hver dag..og det med å måtte løfte opp beina med hendene husker jeg godt! Kunne sikkert se helt idiotisk ut..men har man vondt så har man vondt! Håper det ikke blir så altfor ille disse siste månedene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bizzy: Ja, tror vi var heldige med vogna jeg. Syns hvertfall at den virker bra,så får jeg se når jeg får testet den ut.

Madden: Føler jeg har god kontroll på bekkenet da. Greit når jeg kan variere aktiviteten som jeg vil. Var helt grusomt å måtte sitte i flere timer uten mulighet til å bevege meg noe særlig.

Alt i alt har jeg det bare helt supert. Glemmer nesten at magen er der innimellom, helt til jeg går forbi et speil :smilbla:

Liljen: Takk.Veldig greit å ha fått vogna i hus ja :)

---------------------

......må visst skrive mer senere, for nå er det mat. Deilig å være hjemme hos mamma og pappa og bli dulla med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med vogn! Vi venter til etter nyttår, for nå er det så mye annet stress.

Men kjenner til NAVs utrolig dårlige rutiner ja :sukk: Sambo har vært sykemeldt i hele høst og en måned var det noe galt, men sa de ifra? Nei :riste: Skjer ikke noe før man klager :frustrert:

Kos deg hos foreldrene din i julen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: ja, vi hadde planer om å vente til etter nyttår vi og. Men når det plutselig var tilbud, tenkte jeg at jeg kunne jo se da. Hadde ikke tenkt så mye på det vognmerket heller egentlig. Men vi fant ihvertfall vi likte da :) Greit med alt som er gjort.

Ja,NAV er noe for seg selv...jeg sjekka nettopp nettbanken, så nå ser det ihvertfall ut som alt er i orden så langt. Men lønner seg nok å følge med. Pappa er og sykemeldt(aktiv sykemelding tror jeg), og hadde fått utbetalt rundt 1200 kr i desemberlønn...jadda,for DET stemmer jo sikkert...så han har klagd litt han og. Så må visst følge med.

Deilig å være hjemme da. Greit å slippe å tenke på hva jeg skal lage til mat hele tiden. Men har sovet relativt dårlig da. Blir noen timer i slengen før jeg våkner og må på do...så i natt sov jeg godt fra jeg la meg rundt halv ett til jeg måtte på do klokka to...så måtte jeg på do klokka seks...og etter det lå jeg våken i tre timer ca (fikk ikke sove, og før jeg sovna måtte jeg på do igjen, bare akkurat så lite at det ble irriterende å ligge der. Tror jeg sovna klokka ni da...og kvart på ti kom ene søstra mi inn døra..'kan du kjøre meg til jobb..hadde tatt feil av dagene og trodde jeg begynte tolv,men i dag var det visst ni..' Da fant jeg ut at denne sovinga var jo heeelt håpløs, så kunne like gjerne stå opp ja. Og med min flaks var det bare bror min sin bil som var ledig (hvorfor spurte hun ikke bare han...) Er ikke den nyeste modellen akkurat :ler: Så ikke fikk jeg opp døra heller...livredd for å knekke nøkkelen i låsen. Var jo skikkelig kaldt ute. Så endte med at han måtte opp av senga, få opp døra...og så var han snill og skrapte is av hele bilen...i bare t-skjorta :fryser: Men da fikk jeg henne på jobb til slutt da :)

Så var det hjem og rett i dusjen. Spist frokost.Bare slappa av. Bittelitt trøtt da, men det er greit. Bare meg som er oppe enda.Mamma jobbet natt i natt. Så nå tenkte jeg at jeg skulle pakke inn resten av gavene, så er det gjort.

Var på kontroll her hjemme i går (skulle jo egentlig hatt time midt i romjula, men hvis jeg fikk en her hjemme,var det greit) Alt ser helt fint ut.Blodtrykk lå på 120/70, vekt opp 4 kg totalt, magen lå på gj.snittet ca når hun målte, blodprosenten var 11, urinprøven var fin og hjertelyden lå på 144.

Bare et par dager til Mannen kommer og nå. Ser ut til at han får fri lillejulaften, så da kan han komme tidlig den dagen. Er visst travelt på jobb om dagene.Så bekkenet er glad for at jeg ikke er på jobb ;)

Passert 28 uker, så da er vi vel i 3. trimester og :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...